Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenDying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av Terra »

Siden han er døende (og mulig død nå?) skulle det vel ikke være noen grunn for ham til å lyve? Legger det ut her i tilfelle fler er interessert i å se videoen. Har ikke sett hele selv enda, men synes uansett temaet er interessant å forske i.

Ha en fin helg alle sammen! :)

Hm... får ikke til å legge videoen rett inn, så her kommer linken
http://www.youtube.com/watch?v=iQH11GW7w8Q
Antall ord: 74
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av jeditrond »

Aldri godt å vite om slike er sanne eller ei, men interessant video, det var det. Dolans er vel regnet blant de mer seriøse ufo-forskerne tror jeg. Hvis man da ikke skal begynne å spekulere i alskens konspirasjoner om at han er dobbeltagent for "dem" :mrgreen:

iQH11GW7w8Q
Antall ord: 46
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

- Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av Terra »

Ja, akkurat sånn tenkte jeg også. Man vet jo aldri. :mrgreen:

Fint du fikk lagt ut videoen, men hvordan gjør du det, Jeditrond?
Jeg prøvde å trykke på youtube knappen og legge linken inni der, men det gikk jo ikke... :oops:
Antall ord: 41
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Alei

Innlegg av jeditrond »

Terra skrev:Ja, akkurat sånn tenkte jeg også. Man vet jo aldri. :mrgreen:

Fint du fikk lagt ut videoen, men hvordan gjør du det, Jeditrond?
Jeg prøvde å trykke på youtube knappen og legge linken inni der, men det gikk jo ikke... :oops:
Du tar kun den siste delen av youtubelinken og poster inne i youtubeklammene: altså det som står etter v=iQH11GW7w8Q Det som er uthevet er det som skal limes inn, ikke hele linken :)
Antall ord: 77
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

- Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av Terra »

[youtube]watch?v=iQH11GW7w8Q[/youtube]

Yeah! Greide det! Tusen takk for hjelpen Jeditrond! :sunny
Antall ord: 13
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av jeditrond »

Bare hyggelig å kunne hjelpe :)
Antall ord: 4
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av UFO »

Terra skrev:Siden han er døende (og mulig død nå?) skulle det vel ikke være noen grunn for ham til å lyve? Legger det ut her i tilfelle fler er interessert i å se videoen. Har ikke sett hele selv enda, men synes uansett temaet er interessant å forske i.

Ha en fin helg alle sammen! :)

Hm... får ikke til å legge videoen rett inn, så her kommer linken
http://www.youtube.com/watch?v=iQH11GW7w8Q
Veldig interessant å se på. Han virket ihvertfall seriøs. Kan ikke helt se hvorfor han skulle lyve helt på slutten av livet. Han sier jo også på slutten at det føltes godt å få fortalt det og få det bort fra sine skuldre nærmest. Han er vel som du sier Terra mest sannsynelig død nå. Dessverre.

Takk for linken.
Antall ord: 137
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

- Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av Terra »

Han virket veldig syk, så antar det. Sympatisk mann er det hvert fall. :)
Antall ord: 13
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Alei

Innlegg av UFO »

Terra skrev:Han virket veldig syk, så antar det. Sympatisk mann er det hvert fall. :)
Enig. Var vel en type som jeg ville kalle en skikkelig snill bestefartype selv om man sikkert kan bli lurt. Jeg hadde nok stolt på ham jeg.

Interjuver virker jo også seriøs. Det var vel han som har Hangar1- nufon serien.

Lurer på hvor mye som MÅ til før folk innser at vi har, og har hatt kontakt med aliens for lengst. :rasende
Antall ord: 79
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

- Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av Terra »

Noen av oss er vel aliens, og/eller kanskje vi alle kommer utenfra og ble kolonisert som enkelte sier. At de er her tviler jeg ikke på og de har vel vært her lenge... Tenker på så mange steder i bibelen som det rett og slett høres ut som aliens og romfartøyer osv. Men det blir visst litt for mye for enkelte å tro at vi ikke er "de eneste." Hallo, akkurat som om det bare skulle finnes en planet i hele dette store med befolkning på, blir for dumt liksom. :mrgreen:
Antall ord: 93
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Alei

Innlegg av UFO »

Terra skrev:Noen av oss er vel aliens, og/eller kanskje vi alle kommer utenfra og ble kolonisert som enkelte sier. :
Henger meg på den teorien jeg også. Ikke det at vi er aliens, men dette med at vi engang
har blitt klonet. Ja, det kan være tilfelle. Det har skjedd noe en eller annen gang. Vi er nok kolonister hele bunten.
Terra skrev:At de er her tviler jeg ikke på og de har vel vært her lenge... Tenker på så mange steder i bibelen som det rett og slett høres ut som aliens og romfartøyer osv. Men det blir visst litt for mye for enkelte å tro at vi ikke er "de eneste." Hallo, akkurat som om det bare skulle finnes en planet i hele dette store med befolkning på, blir for dumt liksom. :mrgreen:
Jeg er på ingen måte en kristen, ei heller religiøs, men vi hadde jo engang i tiden noe som het
bibelhistorie på barneskolen husker jeg. Og som småunger vi var, så trodde nok mange av oss
at det som ble fortalt virkelig hadde skjedd. Der strides vel de "lærde" så det her jeg ingen mening om :vels

Men poenget mitt var, at jeg spesielt kan huske et kapittel om profeten Esekiel - dette som ble beskrevet der. Himmelvogn, ting som beveget seg gjennom lufta osv. Også en beskrivelse av noe som sterkt kunne minne om en ufo. Husker jeg allerede da var opptatt av dette med ufo mysteriet. Det ga jo vann på mølla vet du :D

Det er mange gamle tjenestemenn, også damer selvsagt, som står fram med sine oppsiktsvekkende historier. Og de blir bare flere og flere virker det som.

Jeg klarer ikke å tro at dette bare er skrullete folk, ei heller at det er penger, higen etter oppmerksomhet som driver de til å gjøre det. Noen er nok i den kategorien selvsagt, men alle kan jo ikke være der. Motivet til de seriøse er nok at de ikke vil gå i graven med sin samvittighet om hva de har sett, opplevet i sin jobb rundt dette tror jeg.
Antall ord: 355
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

- Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av Terra »

De som legger ut "skrullete tullevideoer" om ufo og aliens er nok ute etter oppmerksomhet, men de seriøse som forteller om hva de har sett med egne øyne tror jeg har gått mange runder med seg selv før de i det hele tatt tør eller vil fortelle til fler enn bare nære venner og familie de kjenner. De kan jo miste både anerkjennelse og jobb samt bli stemplet som gal og tulling. Sannheten kommer gjerne for en dag til slutt... synes det skal bli spennende når vi får vite litt mer... (Hehe, var det ikke i dag de skulle komme... :mrgreen: Var jo en spøk det der, men kunne vært spennende! )
Antall ord: 120
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Alei

Innlegg av UFO »

Terra skrev:De som legger ut "skrullete tullevideoer" om ufo og aliens er nok ute etter oppmerksomhet, men de seriøse som forteller om hva de har sett med egne øyne tror jeg har gått mange runder med seg selv før de i det hele tatt tør eller vil fortelle til fler enn bare nære venner og familie de kjenner. De kan jo miste både anerkjennelse og jobb samt bli stemplet som gal og tulling. Sannheten kommer gjerne for en dag til slutt... synes det skal bli spennende når vi får vite litt mer... (Hehe, var det ikke i dag de skulle komme... :mrgreen: Var jo en spøk det der, men kunne vært spennende! )
Ja det er synd det er så mye juks med slike videoer. Det er med på å latterliggjøre fenomenet.
Med dagens muligheter er det jo nesten for hvem som helst å lage noe fake. Det er synd.
Jeg fordømmer slike idioter, på lik linje med hackere og de som lager datavirus. De må ha et trist liv. :(

På en annen måte har det blitt bedre med årene. Tenker på at man nærmest ikke behøver å bli
innlagt til tvangsbehandling om man har sine spes. teorier om UFO's. Man er ikke fullstendig gal.
Men de som ikke er engasjert i fenomenet ler jo alltid og fleiper det bort med standaren.. "så du tror på grønne menn fra Mars du da haha" osv. Da er samtalen slutt for min del. :mozilla_sealed:

Det er slitsomt å vente og vente på disclousure. Ofte så lurer jeg på om den i det hele tatt kommer. (I min levetid ihvertfall). Men får si som du at sannheten seirer vel til slutt.
Antall ord: 290
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edguy1974
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 17 Mar 2014 18:33
10
Kjønn (valgfri): Snill gutt...
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 2 ganger

- Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Aleins

Innlegg av Edguy1974 »

Terra skrev:Siden han er døende (og mulig død nå?) skulle det vel ikke være noen grunn for ham til å lyve? Legger det ut her i tilfelle fler er interessert i å se videoen. Har ikke sett hele selv enda, men synes uansett temaet er interessant å forske i.

Ha en fin helg alle sammen! :)

Hm... får ikke til å legge videoen rett inn, så her kommer linken


iQH11GW7w8Q
Ja denne kom jeg over for en god tid tilbake. En av de troverdige intervjuobjektene etter min mening.

Har dere sett alle intervjuene i The Disclousure Project med Steven Greer? Mye interessant der. Alle er troverdige og har nok opplevd det de hevder. Men å få noen innrømmelse eller åpenhet fra United States Government hender ikke. Mye makt og penger som ligger bak her.

Det er bare vi "godtfolk" som kan sprenge dette virrvarret av informasjon pakket inn i latterliggjørelse og usannheter tror jeg. :)
Antall ord: 155
Vær kildekritisk. Sunn skepsis er en fin ting. Ta imot all informasjon, behold det som passer inn i din tro og "puslespill", deretter forkast resten. Vær åpen for andres meninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Dying Ex-CIA Director Comes Forward About Area 51 & Alei

Innlegg av UFO »

Edguy1974 skrev:
Terra skrev:Siden han er døende (og mulig død nå?) skulle det vel ikke være noen grunn for ham til å lyve? Legger det ut her i tilfelle fler er interessert i å se videoen. Har ikke sett hele selv enda, men synes uansett temaet er interessant å forske i.

Ha en fin helg alle sammen! :)

Hm... får ikke til å legge videoen rett inn, så her kommer linken


iQH11GW7w8Q
Ja denne kom jeg over for en god tid tilbake. En av de troverdige intervjuobjektene etter min mening.
Ja det var noe med ham som jeg syntes virket EKTE. Om ikke så er han en proff skuespiller
Edguy1974 skrev:Har dere sett alle intervjuene i The Disclousure Project med Steven Greer? Mye interessant der. Alle er troverdige og har nok opplevd det de hevder. Men å få noen innrømmelse eller åpenhet fra United States Government hender ikke. Mye makt og penger som ligger bak her.

Det er bare vi "godtfolk" som kan sprenge dette virrvarret av informasjon pakket inn i latterliggjørelse og usannheter tror jeg. :)
Jeg er enig med deg. Jeg har også fulgt med og sett mange av intervjuene på "Disclousure project". Jeg vil håpe og tro at Steven Greer er ærlig, men samtidig så
er det litt som skurrer. Jeg får det for meg "alltid" at når det er slike prosjekt så ligger det
økonomiske baktanker bak. :? Får ikke håpe det er drivkraften.

Jeg har ikke sett filmen "Sirius" enda, men det kunne vært interessant. Kanskje noen som har sett den og kan "anmelde" den fra 1 til 6 8)
Antall ord: 270
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links