Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenNår drømmer blir sanne

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

sm111l
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 21 Apr 2014 16:31
10

Når drømmer blir sanne

Innlegg av sm111l »

Mitt første innlegg her inne!
Det siste året har jeg blitt mer bevisst på drømmene mine. Og i perioder har jeg drømt veldig tydelige drømmer. Først handlet drømmene om et familiemedlem, i flere uker. Så skjedde det noe med den personen. Har opplevd 3 slike hendelser, hvor en person alltid har vært tilstedet i drømmer også har det skjedd de noe i ettertid.
Nå i det siste drømte jeg masse drømmer igjen hvor jeg husket mange detaljer og søkte på drømmetyder om dette. Alle symbolene tydet på at jeg ville oppleve en skuffelse og/eller endring.
Så kom det faktisk en kjempe skuffelse som førte til en stor endring i livet mitt, forandrer mitt syn på ting og hvordan jeg forholdt meg til noe veldig lenge.
En annengang drømte jeg om at et barn i barnehagen jeg jobberi druknet fordi de voksne som var med ikke fulgte med, dagen etter rømte et barn fra barnehagen som følge av voksne som ikke fulgte med.
Noen flere som opplever dette?
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
armageddon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 210
Startet: 19 Mar 2014 10:40
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Bergen.
Blitt takket: 7 ganger

- Når drømmer blir sanne

Innlegg av armageddon »

Hei. og velkommen til oss her inne. Det finnes flere tråder her om drømmer. Gå inn der med innlegget ditt, så får du kanskje svar.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !