Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenNoen som kan tyde denne drømmen?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Fenrisulfr
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 04 Mai 2014 19:21
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Noen som kan tyde denne drømmen?

Innlegg av Fenrisulfr »

Eg pleier egentlig å bruke andre drømmetydings sider for drømmene mine, men denne var litt rar så hvorfor ikkje poste den her å se hva dere syndes :D

Ok , så i drømmen var eg ute på ein gravplass i ødemarka, der finner eg ein hund.(ligner på ein Anatolsk Gjeterhund, men er ikkje heit sikker) Hunden virket trist og hadde sydde sår på begge sider av halsen, og reagerte heller ikkje noe særlig på at eg klappet han. Deretter la eg merke til at hunden satt rett foran ein stor gravstein, akkurat som han ventet på noe eller voktet den. Og når eg studerte gravsteinen nærmere så skinte opp bokstavene "Beelzebub". Ikkje lenge etter våknet eg.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Noen som kan tyde denne drømmen?

Innlegg av jeditrond »

Beelzebub er jo et annet navn på den filistinske fruktbarhetsguden Ba'al som kristne senere har gjort om til en demon evt. også brukt som et annet navn på Lucifer selv. Så du må kanskje spørre deg selv om hva navnet betyr for deg? Samme med hunden, har anatolsk gjeterhund en spesiell plass i hjertet ditt eller betyr noe symbolsk for deg? At Ba'al er gravlagt kan ha noe med at han som fruktbarhetsgud skal gjenoppstå nå som det er vår? Aner ikke hvordan han ble dyrket av filisterne og om han har noen likhet med noen av sine andre gudekolleger i fruktbarhetsbransjen som hadde det med å dø når høst/vinter kom, for å gjenoppstå/fødes på nytt når våren kom :)
Antall ord: 128
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links