Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg ser, jeg ser... Igjen.

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Jeg ser, jeg ser.!
Meteorstorm.
Meteornedslag som setter fyr på skog.
Meteornedslag som slår ned i hav/stort vann som skaper flodbølge/tsunami.
Jeg ser også hus som jevnes med jorden.
Jeg ser frykt hos mennesket.
Jeg ser et klokkeslett.: 10:14

Det kan se ut for at dette er forventet, og at menneskene prøver å være forberedt.

Det jeg ikke ser: Hvor, og når.

Noen fler som har fått liknende syn her?
Antall ord: 78
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av Svartepus »

Jeg er ingen seer, så jeg har ikke hatt noen syn i det siste. Jeg drømte bare om korridorer/ganger og skytevåpen i et stort trehus i natt. Jeg var med på greia selv og jeg har knapt tatt i et skytevåpen, men i drømmen var jeg visst del av et team som skulle bli kvitt noen uvedkommende og snek meg rundt veldig på alerten. Da jeg våknet var jeg superstressa og hadde en stikkende følelse i hele kroppen. Det tok lang tid før den følelsen gikk bort. Nesten som et angstanfall i miniformat.

Men nå skal jeg ikke kuppe tråden din! Synene dine høres veldig spennende ut så nå er jeg veldig spent på hva som skjer fremover. Man skal ikke se bort i fra at du har rett.
Antall ord: 140
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kråke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 26 Des 2010 10:35
13
Har takket: 16 ganger
Blitt takket: 45 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av kråke »

HappeTittenTooYouNow skrev:Jeg ser, jeg ser.!
Meteorstorm.
Meteornedslag som setter fyr på skog.
Meteornedslag som slår ned i hav/stort vann som skaper flodbølge/tsunami.
Jeg ser også hus som jevnes med jorden.
Jeg ser frykt hos mennesket.
Jeg ser et klokkeslett.: 10:14

Det kan se ut for at dette er forventet, og at menneskene prøver å være forberedt.

Det jeg ikke ser: Hvor, og når.

Noen fler som har fått liknende syn her?
For å finne ut detaljer kan jeg spørre deg noen spørsmål:
- hvordan ser skogen ut. hva slags trær. Jungel? Granskog? etc
- Hvordan ser husene ut. storby? landsbygd?
- Hvordan ser mennesket ut? klær/etnisitet/kultur f.eks.
- Forberedt hvordan?
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av UFO »

Er ingen seer jeg heller, men drømme, DET kan jeg til gangs.
Så da får jeg som "Svartepus" lage et kort resyme om min drøm i natt.

Den inneholdt BRANN i et stort trehus faktisk. Noe a la Eidsvollbygningen.
"jeg" bodde der som gammel, og hadde nettopp vært ute på date med ingen ringere
enn Wenche Foss. ;) Da vi kom til huset sto det i full fyr. Altså mye ILD.

Kanskje vi har noe i vente :oops:
Antall ord: 80
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- - Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

kråke skrev:
HappeTittenTooYouNow skrev:Jeg ser, jeg ser.!
Meteorstorm.
Meteornedslag som setter fyr på skog.
Meteornedslag som slår ned i hav/stort vann som skaper flodbølge/tsunami.
Jeg ser også hus som jevnes med jorden.
Jeg ser frykt hos mennesket.
Jeg ser et klokkeslett.: 10:14

Det kan se ut for at dette er forventet, og at menneskene prøver å være forberedt.

Det jeg ikke ser: Hvor, og når.

Noen fler som har fått liknende syn her?
For å finne ut detaljer kan jeg spørre deg noen spørsmål:
- hvordan ser skogen ut. hva slags trær. Jungel? Granskog? etc
- Hvordan ser husene ut. storby? landsbygd?
- Hvordan ser mennesket ut? klær/etnisitet/kultur f.eks.
- Forberedt hvordan?

Alle min syn er i fra mitt næromerådet. Det vil si at det jeg ser utspinner seg i mitt område, dvs. Drammensområdet.
Husene, skogen, sjøen menneskene er alt slik jeg kjenner det/de.
Jeg er en del av historien.

Forberedt: Det var slik at vi viste anslaget ville komme, Det var folketomt overalt. Alle hadde funnet seg asyl vekk fra anslagsområdet, men det var de som tviholdt på å være igjen. Jeg var en av de, samt noen av mine venner og familie. Jeg følte vel at jeg tilhørte et hjelpekorps. Etter nedslaget kom det bølger av vann innover, så vi søkte opp mot de høyeste bygninger mens det var en intens varme i luften. Jeg husker jeg så på klokken, og den viste da 10:14.. Jeg husker jeg så på klokken grunnet at vi mente at nedslaget var forsinket.. Nedslagstidspunktet var satt til 10:05, så selve nedslaget var forsinket med 9 minutter.. (som om det skulle ha noe å si liksom) .

Omtrent slik foreløper mitt syn..
Antall ord: 305
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av UFO »

Er glad jeg bor veldig høyt. :oops:
Antall ord: 7
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av ludoburgero »

Medio oktober. 10:05 - 10:14. Skjer den 14. oktober istedenfor den 5. oktober.
14 står også for 2014.
Antall ord: 20
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av Kiara »

Huff.. håper inderlig du ikke får rett i dette synet! :(
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av jeditrond »

HappeTittenTooYouNow skrev:Alle min syn er i fra mitt næromerådet. Det vil si at det jeg ser utspinner seg i mitt område, dvs. Drammensområdet.
Husene, skogen, sjøen menneskene er alt slik jeg kjenner det/de.
Jeg er en del av historien.

Forberedt: Det var slik at vi viste anslaget ville komme, Det var folketomt overalt. Alle hadde funnet seg asyl vekk fra anslagsområdet, men det var de som tviholdt på å være igjen. Jeg var en av de, samt noen av mine venner og familie. Jeg følte vel at jeg tilhørte et hjelpekorps. Etter nedslaget kom det bølger av vann innover, så vi søkte opp mot de høyeste bygninger mens det var en intens varme i luften. Jeg husker jeg så på klokken, og den viste da 10:14.. Jeg husker jeg så på klokken grunnet at vi mente at nedslaget var forsinket.. Nedslagstidspunktet var satt til 10:05, så selve nedslaget var forsinket med 9 minutter.. (som om det skulle ha noe å si liksom) .

Omtrent slik foreløper mitt syn..
Dette likner litt på synet/drømmen jeg hadde for et par år siden som viste seg å være minner fra et tidligere liv puttet inn i nåtid for at jeg skulle få følelsen av at det hadde noe med hjemstedet mitt å gjøre.

Utenom meteoranslaget og tidspunktet, er det noe annet der som "skurrer" sammenlignet med hvordan du vet områdene og folkene er nå? Noen endringer i landskapet?

Interessant er det uansett om det er minner fra et tidligere liv eller varsel om en forutsett katastrofe.
Antall ord: 272
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_Chrome_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 02 Jan 2013 01:47
11
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 34 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av _Chrome_ »

Jeg har ofte drømt at verden går under og at jeg dør i disse drømmene er ganske så normalt tydeligvis, men har funnet ut at de som regel kommer når det er forandringer på ferde i livet mitt, så tolker de ikke som om de faktisk skal skje.
Antall ord: 53
Don't believe everything you think.
The voices in my head may not be real, but they have some good ideas!
Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- - - - Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

jeditrond skrev:
HappeTittenTooYouNow skrev:Alle min syn er i fra mitt næromerådet. Det vil si at det jeg ser utspinner seg i mitt område, dvs. Drammensområdet.
Husene, skogen, sjøen menneskene er alt slik jeg kjenner det/de.
Jeg er en del av historien.

Forberedt: Det var slik at vi viste anslaget ville komme, Det var folketomt overalt. Alle hadde funnet seg asyl vekk fra anslagsområdet, men det var de som tviholdt på å være igjen. Jeg var en av de, samt noen av mine venner og familie. Jeg følte vel at jeg tilhørte et hjelpekorps. Etter nedslaget kom det bølger av vann innover, så vi søkte opp mot de høyeste bygninger mens det var en intens varme i luften. Jeg husker jeg så på klokken, og den viste da 10:14.. Jeg husker jeg så på klokken grunnet at vi mente at nedslaget var forsinket.. Nedslagstidspunktet var satt til 10:05, så selve nedslaget var forsinket med 9 minutter.. (som om det skulle ha noe å si liksom) .

Omtrent slik foreløper mitt syn..
Dette likner litt på synet/drømmen jeg hadde for et par år siden som viste seg å være minner fra et tidligere liv puttet inn i nåtid for at jeg skulle få følelsen av at det hadde noe med hjemstedet mitt å gjøre.

Utenom meteoranslaget og tidspunktet, er det noe annet der som "skurrer" sammenlignet med hvordan du vet områdene og folkene er nå? Noen endringer i landskapet?

Interessant er det uansett om det er minner fra et tidligere liv eller varsel om en forutsett katastrofe.
Ja.. Det som skurrer veldig at vannet kommer fra vest.. Og, det er i seg selv ikke mulig, da sjøen og havet er øst for Drammen, og Eiker..
De aller fleste bygninger som jeg kjente igjen var avflasset maling, og alt var veldig gråisjh. Åskammen der nedslaget skjedde var bekledd med grønn vegetasjon.. slik det er i dag.. men.., kanskje det var mer og grønnere vegetasjon der enn vanlig. Solen var dekket av et lag med støv eller smog.. litt tåkete..

Og til dere som ikke kjenner til meg og syntes dette er bare tull å legge ut slikt:
Jeg har i mange år trodd selv at mine syn var bare tull og fantasier..
Men.. de hadde en tendens til å treffe sånn omtrentelig slik jeg hadde fått servert pr syn.

ved et par anledninger har jeg dristet meg til å legge slike syn ut på dette forum, der jeg har full treff i ettertid..
På oppfordring av eldre brukere her som kjenner til mine hitlister så legger jeg ut syn.
Jeg har INGEN garanti at dette blir et syn med treff.
Jeg har hatt syn som ennå ikke har skjedd, så det er veldig vannskelig for meg å datere, og punkte ut hvor.
Mitt syn om at vannet som koker, og vil ødelegge store deler av landskapet for noen år til bake, hadde jeg bare den lille følelsen av at det var Japan som skulle bli skadelidene.
Samme gjaldt synet om Vulkanen, da følelsene ble dratt mot Island.
Det flyet som gikk i bakken hadde jeg ingen følelser overhodet.

Når det gjelder dette nedslaget vil jeg driste meg til å si at jeg har svært svake følelser om sted, men jeg har følelse om..:
Nordomerådet... Nord i Russland, eller Canada/USA. Jeg sikter ganske langt nord.. Men som skrevet... SVÆRT svake følelser... Og tidsforeløpet har jeg ingen aning om.
Antall ord: 598
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Upadiel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 30 Jul 2011 21:15
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Aller helst under dyna
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 5 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av Upadiel »

Oi. Jeg måtte finne frem mitt gamle brukernavn og logge inn (pleier å lurke rundt), fordi dette var vemmelig; for to-tre netter siden drømte jeg noe liknende. Jeg var i Paris (har studert der), og hver måned pleier de å teste flyalarmen. Alarmen gikk på et tidspunkt utenom testing, noe som betød at det var noe som skjedde, og det neste er at jeg står på et høyt sted, og ser hele byen i flammer, og det regner flammer... Æsj. Tenkte å bare slenge det ut.
Antall ord: 90
Ikke bar vær i live, men lev! :sunny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - - Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av jeditrond »

HappeTittenTooYouNow skrev:
jeditrond skrev:
HappeTittenTooYouNow skrev:Alle min syn er i fra mitt næromerådet. Det vil si at det jeg ser utspinner seg i mitt område, dvs. Drammensområdet.
Husene, skogen, sjøen menneskene er alt slik jeg kjenner det/de.
Jeg er en del av historien.

Forberedt: Det var slik at vi viste anslaget ville komme, Det var folketomt overalt. Alle hadde funnet seg asyl vekk fra anslagsområdet, men det var de som tviholdt på å være igjen. Jeg var en av de, samt noen av mine venner og familie. Jeg følte vel at jeg tilhørte et hjelpekorps. Etter nedslaget kom det bølger av vann innover, så vi søkte opp mot de høyeste bygninger mens det var en intens varme i luften. Jeg husker jeg så på klokken, og den viste da 10:14.. Jeg husker jeg så på klokken grunnet at vi mente at nedslaget var forsinket.. Nedslagstidspunktet var satt til 10:05, så selve nedslaget var forsinket med 9 minutter.. (som om det skulle ha noe å si liksom) .

Omtrent slik foreløper mitt syn..
Dette likner litt på synet/drømmen jeg hadde for et par år siden som viste seg å være minner fra et tidligere liv puttet inn i nåtid for at jeg skulle få følelsen av at det hadde noe med hjemstedet mitt å gjøre.

Utenom meteoranslaget og tidspunktet, er det noe annet der som "skurrer" sammenlignet med hvordan du vet områdene og folkene er nå? Noen endringer i landskapet?

Interessant er det uansett om det er minner fra et tidligere liv eller varsel om en forutsett katastrofe.
Ja.. Det som skurrer veldig at vannet kommer fra vest.. Og, det er i seg selv ikke mulig, da sjøen og havet er øst for Drammen, og Eiker..
De aller fleste bygninger som jeg kjente igjen var avflasset maling, og alt var veldig gråisjh. Åskammen der nedslaget skjedde var bekledd med grønn vegetasjon.. slik det er i dag.. men.., kanskje det var mer og grønnere vegetasjon der enn vanlig. Solen var dekket av et lag med støv eller smog.. litt tåkete..

Og til dere som ikke kjenner til meg og syntes dette er bare tull å legge ut slikt:
Jeg har i mange år trodd selv at mine syn var bare tull og fantasier..
Men.. de hadde en tendens til å treffe sånn omtrentelig slik jeg hadde fått servert pr syn.

ved et par anledninger har jeg dristet meg til å legge slike syn ut på dette forum, der jeg har full treff i ettertid..
På oppfordring av eldre brukere her som kjenner til mine hitlister så legger jeg ut syn.
Jeg har INGEN garanti at dette blir et syn med treff.
Jeg har hatt syn som ennå ikke har skjedd, så det er veldig vannskelig for meg å datere, og punkte ut hvor.
Mitt syn om at vannet som koker, og vil ødelegge store deler av landskapet for noen år til bake, hadde jeg bare den lille følelsen av at det var Japan som skulle bli skadelidene.
Samme gjaldt synet om Vulkanen, da følelsene ble dratt mot Island.
Det flyet som gikk i bakken hadde jeg ingen følelser overhodet.

Når det gjelder dette nedslaget vil jeg driste meg til å si at jeg har svært svake følelser om sted, men jeg har følelse om..:
Nordomerådet... Nord i Russland, eller Canada/USA. Jeg sikter ganske langt nord.. Men som skrevet... SVÆRT svake følelser... Og tidsforeløpet har jeg ingen aning om.
Interessant. Det har jo vært flere meteornedslag i Russland det siste året, men for å få vannet til å komme fra vest i Russland må man vel helt til den delen som grenser mot Japan. Men det er jo fortsatt nord selv om det er nordvest :)

Sitter med motstridende intuisjoner her nå, så jeg avventer med spekulasjoner til det har krystallisert seg ordentlig.

Fortsett å legge ut synene dine, jeg tviler ikke på at de har noe for seg.
Antall ord: 677
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av ludoburgero »

Jeg tipper det er snakk om 3. verdenskrig dere ser, som starter med noe som skjer i oktober i USA.
Antall ord: 20
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Jeg ser, jeg ser... Igjen.

Innlegg av UFO »

Kanskje da de skal bruke det "bortgjemte" Malaysian arlines flyet til ett eller annet som skal trigge 3 verdenskrig ?
Antall ord: 19
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links