Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBesøk av min døde Oldefar

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
SveinT83
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 04 Nov 2013 23:36
10
Blitt takket: 3 ganger

Besøk av min døde Oldefar

Innlegg av SveinT83 »

Etter at min Oldefar og Oldemor døde, overtok min gammeltante deres hus og lenge etter ca. 10 år drømte jeg at min avdøde oldefar kom ved sengen og tok min sjel ut av min kropp. Der sto jeg og så meg selv sove. Min oldefar brydde seg lite og jeg fikk en følelse av at han hadde noe å vise meg. Han tok min hånd og vi steg opp og ut av huset. Vi "fløy" over vår lokale by "Steinkjer" husker godt at jeg da følte at tiden sto stille og jeg var fyllt med fred, der jeg nøyt utkikken. Da vi var fremme var vi utenfor hans gammle hus, som han selv hadde bygget. Der fikk jeg klar beskjed om å følge godt med. Han begynte å rive ned veggen og inne der var det et rør med en hjemmelagd stake sak. Og der var det også nedskrevet instruksjoner for staking...

Denne drømmen føltes så virkelig at noen dager senere når min gammletante var på besøk, måtte jeg fortelle henne dette. Hun kunne svare at hun nå tilfeldigvis hadde probblemer med kloakkrørene og at rørleggeren faktisk skulle komme dagen etter.

Etter at rørleggeren hadde vert på besøk, kunne hun bekrefte at etter en storartet jakt etter en feil, hadde dem funnet en skjult luke med en hjemmelagd åpning i røret, der var det ogstå instruktsjoner om hvordan dem skulle bruke den.

Desverre løste det ikke hennes probblemer, men likevel er dette min sanne historie som fikk min vugge til å bekke over "tro" siden. Ikke min eneste historie, de vil jeg dele siden :)
Antall ord: 282

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Besøk av min døde Oldefar

Innlegg av jeditrond »

Fascinerende historie. De døde kan komme til oss i drømme med beskjeder fra tid til annen, har opplevd det samme selv :)
Antall ord: 23
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links