Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppendrøm og virkelighet

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

SiljeB91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 20 Mai 2014 23:47
9
Kjønn (valgfri): ungkvinne
Har takket: 1 gang

drøm og virkelighet

Innlegg av SiljeB91 »

Hei !
I dag opplevde/hørte jeg noe merkelig.. Jeg og familien min var hos bestemor i dag da hun forteller om en drøm hun hadde i natt, og det var at hun plutselig var guttungen min og at hun (han) hadde tissa på seg, tok av seg underbuksa og var litt skjemt over å ha tissa på seg, men ved sengen sto det 3 personer hun ikke visste hvem var og den ene tok det våte undertøyet, la på nytt sengetøy og sa samtidig " det går bra". Det rare er at det er det som skjedde i natt. Guttungen lå i senga mi, tissa på seg, jeg våkna og tok klærna og la på nytt og fortalte han at det går bra, hva eller hvordan henger dette sammen ? Og hvem er event de 2-3 andre ?
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- drøm og virkelighet

Innlegg av Asbjørn »

SiljeB91 skrev:Hei !
I dag opplevde/hørte jeg noe merkelig.. Jeg og familien min var hos bestemor i dag da hun forteller om en drøm hun hadde i natt, og det var at hun plutselig var guttungen min og at hun (han) hadde tissa på seg, tok av seg underbuksa og var litt skjemt over å ha tissa på seg, men ved sengen sto det 3 personer hun ikke visste hvem var og den ene tok det våte undertøyet, la på nytt sengetøy og sa samtidig " det går bra". Det rare er at det er det som skjedde i natt. Guttungen lå i senga mi, tissa på seg, jeg våkna og tok klærna og la på nytt og fortalte han at det går bra, hva eller hvordan henger dette sammen ? Og hvem er event de 2-3 andre ?
Hjelpere - for deg og gutten, tenker jeg.

A
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links