Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenNATO rapporten: "An Assessment" -utenomjordisk dynamitt!

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

tew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 15 Des 2007 15:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 14 ganger

NATO rapporten: "An Assessment" -utenomjordisk dynamitt!

Innlegg av tew »

Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- NATO rapporten: "An Assessment" -utenomjordisk dynamitt!

Innlegg av UFO »

Pleier å følge med på nyhetsspeilet "tew", men denne hadde jeg ikke fått med meg.
Interessant stoff dette her. Flere og flere av de gamle med superhøy sikkerhetsklarering står frem og forteller. Vi må ta de seriøst !!

Det er samtidig litt underlig at utenomjordiske rase(er) ikke ser ondskapen i verdens ledere /stormakter regjeringer og heller i stort monn gir seg til kjenne ved å kontakte det vanlig menneske / menneskeheten på jorda.

La oss håpe at så skjer - kloden vår trenger det sårt. Fortsetter mennesket i samme gate som nå, med krig, grådighet, maktkamp, penger og annen ondskap er jeg redd vi ikke har lenge igjen.

Det er ille at vi enkeltindivider skal måtte være slaver av et system en regjering. :(
Antall ord: 140
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- NATO rapporten: "An Assessment" -utenomjordisk dynamitt!

Innlegg av Bearchild »

"Utenomjordisk dynamitt"? Nå trodde jeg du hadde noe interessant og ikke minst nytt å komme med, men dette er jo flere tiår gammelt. Og enda ikke noe nytt på disse årene? Ingen form for dokumentasjon overhodet til tross for at disse rasene ble avslørt og beskrevet den gang boka kom ut.

Regner med at noen gnir seg i hendene når jeg sier at dette bare bidrar til enda mer skepsis..
Antall ord: 72
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - NATO rapporten: "An Assessment" -utenomjordisk dynamitt!

Innlegg av UFO »

Bearchild skrev:"Utenomjordisk dynamitt"? Nå trodde jeg du hadde noe interessant og ikke minst nytt å komme med, men dette er jo flere tiår gammelt. Og enda ikke noe nytt på disse årene? Ingen form for dokumentasjon overhodet til tross for at disse rasene ble avslørt og beskrevet den gang boka kom ut.

Regner med at noen gnir seg i hendene når jeg sier at dette bare bidrar til enda mer skepsis..
Ikke vær så slem nå da :mozilla_wink: :D

Trenger ikke dokumentasjon da.

De av oss som er åpne VET at sannheten blir skjult for oss, og har blitt holdt skjult av gangsterne < = myndighetene i lang lang tid.

At gammelt nytt kommer på nytt er bare fint. Hele tiden nye lesere. :mrgreen:

Skeptikere er ikke noe problem når man innerst inne vet at de tar feil, eller bevisst tar feil fordi de er livredd for sannheten. Hvem vi er, hvor vi kommer fra, Hvorfor vi er her osv osv.

(Ja jeg vet at jeg nå har eglet på meg skeptikere :D Men, det får man tåle)
Antall ord: 181
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links