Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSer jeg energi!?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Ser jeg energi!?

Innlegg av Poku »

Jeg vet ikke helt men jeg har drevet med en del meditasjon har skaffet meg en bok som jeg leser, er ikke ferdig med den enda da. Men føles ut som at jeg kjenner eller ser energy det er sånne blinkene prikker rundt forbi, men vet ikke om det er energi?

Noen som kan forklare?

Tror jeg kanskje har en lilla aura prøvde og se det med fingrene med og stirre så begynte jeg og se litt energi med lilla farge på?

Noen som forklare meg det og?
Antall ord: 91
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2816
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Ser jeg energi!?

Innlegg av Terra »

Ja, tror du ser energi. Selv fikk jeg forklart fra en synsk person, at de prikkene jeg så i luften, slik du beskriver det, er begynnelsen på eterplanet. Som jeg skjønte det den gang så ser en liksom inn litt i en annen dimensjon/på et annet plan på en måte. Vet ikke om dette er riktig oppfattet, men slik jeg forsto det da jeg fikk det forklart. Altså at det er begynnelsen på eterplanet en ser.

Tror du ser lilla farge i auraen din, høres slik ut. Vi har syv energihjul (sikkert fler også men tar med det vanligste) eller energifelt i kroppen. Alle disse energifeltene, kalt chakra, har sin egen farge. Noen farger blir utstrålt sterkere i perioder og dette kan skifte. Men akkurat nå har du kan hende mye lilla i auraen din og det er den du ser tror jeg. Egentlig inneholder auraen farger fra hele regnbuen kan vi vel si. Hvis du googler litt om aura og chakra så finner du sikkert mye av det du lurer på rundt emnet hvis du vil lære mer.
Antall ord: 185
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Ser jeg energi!?

Innlegg av Poku »

Terra skrev:Ja, tror du ser energi. Selv fikk jeg forklart fra en synsk person, at de prikkene jeg så i luften, slik du beskriver det, er begynnelsen på eterplanet. Som jeg skjønte det den gang så ser en liksom inn litt i en annen dimensjon/på et annet plan på en måte. Vet ikke om dette er riktig oppfattet, men slik jeg forsto det da jeg fikk det forklart. Altså at det er begynnelsen på eterplanet en ser.

Tror du ser lilla farge i auraen din, høres slik ut. Vi har syv energihjul (sikkert fler også men tar med det vanligste) eller energifelt i kroppen. Alle disse energifeltene, kalt chakra, har sin egen farge. Noen farger blir utstrålt sterkere i perioder og dette kan skifte. Men akkurat nå har du kan hende mye lilla i auraen din og det er den du ser tror jeg. Egentlig inneholder auraen farger fra hele regnbuen kan vi vel si. Hvis du googler litt om aura og chakra så finner du sikkert mye av det du lurer på rundt emnet hvis du vil lære mer.
Har faktisk lest en del om chakras og noe om aura, prøver faktisk og åpne det tredje øye, driver med meditasjon og leser en bok som heter lær deg meditasjon.
Antall ord: 219
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Ser jeg energi!?

Innlegg av Poku »

Terra skrev:Ja, tror du ser energi. Selv fikk jeg forklart fra en synsk person, at de prikkene jeg så i luften, slik du beskriver det, er begynnelsen på eterplanet. Som jeg skjønte det den gang så ser en liksom inn litt i en annen dimensjon/på et annet plan på en måte. Vet ikke om dette er riktig oppfattet, men slik jeg forsto det da jeg fikk det forklart. Altså at det er begynnelsen på eterplanet en ser.

Tror du ser lilla farge i auraen din, høres slik ut. Vi har syv energihjul (sikkert fler også men tar med det vanligste) eller energifelt i kroppen. Alle disse energifeltene, kalt chakra, har sin egen farge. Noen farger blir utstrålt sterkere i perioder og dette kan skifte. Men akkurat nå har du kan hende mye lilla i auraen din og det er den du ser tror jeg. Egentlig inneholder auraen farger fra hele regnbuen kan vi vel si. Hvis du googler litt om aura og chakra så finner du sikkert mye av det du lurer på rundt emnet hvis du vil lære mer.
Men det er litt rart har sett sånne prikker siden jeg begynte og bli litt mer åpen om ting om energi osv sånn som telekinesis jeg øver meg på, Men vet ikke om jeg har hatt det siden liten, har isåfall hatt klarsynhet når jeg var 10-12 år. Men mistet det fordi når men selfølgelig blir eldre blir man distrahert av allt som er rundt deg. Men driver med meditasjon for og prøve og få klarsynheten tilbake og jeg tror det tredje øye er for og åpne klarsynheten din, hvis jeg ikke tar feil. :D
Antall ord: 289
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links