Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserRart!

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Rart!

Innlegg av Poku »

Jeg vet ikke helt, har vært på besøk hos en venn der vi har lan også føles det ut som at jeg kan føle den dårlige energien av en venn når han er i dårlig humør uff.. det er irriterende, men er ikke sikker på at jeg føler det, men jeg har bare en følelse på at jeg gjør det.
Antall ord: 71
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Rart!

Innlegg av jeditrond »

Poku skrev:Jeg vet ikke helt, har vært på besøk hos en venn der vi har lan også føles det ut som at jeg kan føle den dårlige energien av en venn når han er i dårlig humør uff.. det er irriterende, men er ikke sikker på at jeg føler det, men jeg har bare en følelse på at jeg gjør det.
Du gjør nok det, fanger opp følelsene til kompisen din altså. Det er nok et steg inn i det åndelige, å ha en slik evne er ikke alltid like morsomt forøvrig siden det ofte er de negative følelsene til andre vi merker best :)
Antall ord: 119
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Rart!

Innlegg av Poku »

jeditrond skrev:
Poku skrev:Jeg vet ikke helt, har vært på besøk hos en venn der vi har lan også føles det ut som at jeg kan føle den dårlige energien av en venn når han er i dårlig humør uff.. det er irriterende, men er ikke sikker på at jeg føler det, men jeg har bare en følelse på at jeg gjør det.
Du gjør nok det, fanger opp følelsene til kompisen din altså. Det er nok et steg inn i det åndelige, å ha en slik evne er ikke alltid like morsomt forøvrig siden det ofte er de negative følelsene til andre vi merker best :)
Men jeg vet ikke om det er det jeg følte eller ikke, finnes det noe som forklare at jeg har det eller ikke?
Antall ord: 145
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Rart!

Innlegg av jeditrond »

Poku skrev:
jeditrond skrev:
Poku skrev:Jeg vet ikke helt, har vært på besøk hos en venn der vi har lan også føles det ut som at jeg kan føle den dårlige energien av en venn når han er i dårlig humør uff.. det er irriterende, men er ikke sikker på at jeg føler det, men jeg har bare en følelse på at jeg gjør det.
Du gjør nok det, fanger opp følelsene til kompisen din altså. Det er nok et steg inn i det åndelige, å ha en slik evne er ikke alltid like morsomt forøvrig siden det ofte er de negative følelsene til andre vi merker best :)
Men jeg vet ikke om det er det jeg følte eller ikke, finnes det noe som forklare at jeg har det eller ikke?
Da må du nesten prøve deg frem, finne noen andre som du kan "lese". Forsøk mindre grupper, gå på butikken eller lignende og bare kjenn på følelsene som kommer frem, kjenn godt etter om de er dine eller noe utenfra.
Antall ord: 190
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links