Det er ofte slik (det varierer, men innimellom kan det være flere ganger i uken) at jeg føler hva som skal skje, på en måte. Jeg tenker på noe, og det skjer etterpå, men det er akkurat som at jeg kommer på at jeg tenkte at det skulle skje ETTER det har skjedd. Akkurat som at jeg får en forvarsel, men det merker jeg ikke før etter at det har skjedd. Skjønner noen hva jeg mener?

Og noe annet: Jeg var i København i begynnelsen av august. Jeg og min gode venninne var i en klesbutikk og jeg stod i kø for å betale noen plagg. Damen som stod foran meg i køen kjøpte klær for 118 kr, det så jeg på den lille skjermen. Da jeg så at det stod "118" der, tenkte jeg "jeg kommer også til å betale 118, mine klær vil koste 118". Og hva kom det på skjermen da jeg skulle betale, jo: 118. Synes bare det var litt rart, hvordan visste jeg at jeg skulle betale det? Er også innimellom slik at jeg gjetter riktig på hva klokken er (med noen få minutters feil da).
Også er det utrolig ofte at når jeg ser på klokken er den f.eks. 11:11 eller 22:22 osv., vet ikke om det har noe å si?
Skulle så inderlig ønske jeg hadde noen evner, virker så spennende. Er det noen måte jeg kan få det på?
Takk til alle som svarer!