Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenHallusinasjoner!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Sataci
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 09 Jul 2005 01:19
18
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 41 ganger

Hallusinasjoner!

Innlegg av Sataci »

Jeg må fortelle om en helt sinnsyk opplevelse jeg hadde en natt....

Det skal sies at jeg har jobbet latterlig mye i det siste, så jeg var EN SMULE sliten.

Ligger da og sover (selvforklart), og nyter noen timer på øyet. Samboeren hadde da hengt opp et teppe med stjerner på til tørk over dørkanten, fordi det var så langt og ikke fikk plass på klesstativet. Nedenfor ligger det da noen småsaker på gulvet. Jeg våkner sånn ca. midt på natta (hvis man kan kalle det for å våkne), og kaster blikket mot døra. I halvmørket, begynner hjernen min å skape sin egen tolkning av det jeg ser. Og den ser alt annet enn noe hyggelig. Det så ut som det stod en svært høy mann i døråpningen, som var så høy at han måtte bøye hodet ned under karmen.
Blir selvfølgelig litt ukomfortabel med dette, så jeg forsøker å vekke samboeren. Men den gang ei. Trøtt som en dupp.
Så jeg snur meg mot døren igjen, og da (og jeg sverger på dette), mannen snur seg (!) mot meg med et sort ansikt og to gule øyne!
Jeg fikk helt hetta!
Jeg trenger ikke gå i detaljer om hvordan jeg hysterisk forsøkte å vekke samboeren igjen.....

Uansett.

Jeg snur meg igjen, for å se om han står der, men da ser jeg bare et stjerneteppe.

Veldig, veldig, veldig sært. Og fryktelig ekkelt!!!!!!

Nå er jeg veldig våken.
Antall ord: 255
Carpe Noctem! :[

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Hallusinasjoner!

Innlegg av Terra »

Litt av en opplevelse det der. ;)
Antall ord: 6
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
charpia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 01 Nov 2006 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Hallusinasjoner!

Innlegg av charpia »

huff!! hjernen kan gjøre mye rart når en sover! det er de høye menna som er værst å drømme om :S.. hehe
Antall ord: 26
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links