Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenKlipp av fremtiden?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Erü
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 22 Jan 2013 14:47
11
Kjønn (valgfri): Lita frøken :-)
Lokalisering: Mosjøen
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Klipp av fremtiden?

Innlegg av Erü »

Hei!

En god stund siden sist jeg var inne her nå, men atter en gang lurer jeg på noe få kan hjelpe meg å forstå! ;)

Jeg har det med å drømme ting som skjer, enten noen dager, uker eller flere år senere.
Det er som små videoklipp av fremtiden! Begynte å tenke på det igjen her da to av disse klippene jeg har drømt om for flere år siden skjedde for litt siden.

Jeg flyttet fra Nordland til Oslo i Mai, og for en måneds tid siden flyttet jeg inn med tre gutter i huset deres utenfor Nannestad og møtte dem ca 2 uker før jeg flyttet inn hit. Det er to brødre som eier huset og en venn av dem som leier her, jeg har drømt to ganger om en av brødrene som kom veldig raskt etter hverandre. Helt hverdagslige ting som ikke har noen større mening liksom.

Dette har skjedd siden barneskolen og jeg lurer på hva det er? Det er ikke bare fornemmelser om ting som kan/skal skje. Jeg ser det slik i drømmene som jeg gjør når det skjer, rett ut fra skallen, om dere forstår.


Er dette noe jeg kan utvikle videre? Jeg syns det er skummelt, men fy så spennende :)



Kan jo også nevne at jeg ellers er veldig følsom ovenfor energi fra personer, dyr og steder.
Antall ord: 235

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Klipp av fremtiden?

Innlegg av jeditrond »

Meditasjon kan være en god start for å videreutvikle dette på en rolig måte :)

Tror du vises dette for at du skal bli trygg på dine blomstrende evner, du "ser" ting i drømme og så skjer det. Som du skriver er det bare hverdagslige ting, men det skjer akkurat slik som i drømmen. Har vært gjennom det samme selv for et par år siden og det har i grunnen bare ballet på seg siden den gangen :D
Antall ord: 80
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links