Hei hei.
Selve stokkingen av kortene vil du etterhvert føle blir en rutinesak, da du naturlig vil stoppe når de er klar

Jeg deler alltid stokken i tre, og setter den så sammen i en annen rekkefølge før jeg legger et legg. Og sjelden at svarene er uten mening.
Når det kommer til å legge legg, synes jeg det er vanskelig å legge på meg selv, så det gjør jeg svært svært sjelden. Kun når jeg virkelig trenger et svar, men bruker helst englekortene mine på meg selv. Tarot kortene har etter min erfaring ofte gitt meg svar "jeg selv ønsker" når jeg legger på meg selv

Så tren heller på andre, gjør det klart at dette er noe du trener på, og at du ikke kan love noe som helst. Og når du så legger legget og ser kortene som kommer på hver plass, er det ikke bare kortets betydning du skal lese, men også alt du får inn i hodet ditt. Ikke nøl, men skriv det gjerne umiddelbart ned eller si det høyt om personen du legger for sitter foran deg.
Dette har alltid fungert når jeg har lagt legg, og er veldig moro når du etterhvert faktisk stoler på deg selv og tør stole på alt du får utav leggene
Lykke til