Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFølte det var en mannlig skikkelse som så på meg i natt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gullet94
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 22
Startet: 05 Jun 2010 19:57
13

Følte det var en mannlig skikkelse som så på meg i natt

Innlegg av Gullet94 »

I natt da jeg lå våken før jeg sovnet, så var det som om jeg merket at noen andre var tilstede. Jeg lå med ryggen til rommet og ansiktet mot veggen. Det var som om en stoppet opp og bare så på meg en god stund. Det som var enda merkeligere var at jeg "følte" at dett var en mannlig skikkelse som hadde litt firkantet figur i dress/pene klær. Rart at jeg "følte" dette da jeg selv så motsatt vei. Men det var ikke noen ekkel følelse, alt var helt rolig.


Hva kan dette være for noe? Har aldri merket noe slikt før.
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Følte det var en mannlig skikkelse som så på meg i natt

Innlegg av jeditrond »

Gullet94 skrev:I natt da jeg lå våken før jeg sovnet, så var det som om jeg merket at noen andre var tilstede. Jeg lå med ryggen til rommet og ansiktet mot veggen. Det var som om en stoppet opp og bare så på meg en god stund. Det som var enda merkeligere var at jeg "følte" at dett var en mannlig skikkelse som hadde litt firkantet figur i dress/pene klær. Rart at jeg "følte" dette da jeg selv så motsatt vei. Men det var ikke noen ekkel følelse, alt var helt rolig.


Hva kan dette være for noe? Har aldri merket noe slikt før.
Er det noen familiemedlemmer du savner som er på den andre siden? Kan rett og slett ha vært besøk derfra for å se hvordan du har det og si at vedkommende har det bra.

Det kan også ha vært en hjelper av noe slag. Grunnen til at du ikke merker denne ellers er rett og slett fordi vi er mer åpne når kvelden kommer og vi skal legge oss, alt distraherende er stort sett slått av :)
Antall ord: 194
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Følte det var en mannlig skikkelse som så på meg i natt

Innlegg av Bearchild »

.. eller det kan ha vært fantasien din som har spilt deg et puss. :mozilla_innocent:
Ikke at jeg nødvendigvis mener det ikke var noe paranormalt, men det skader ikke å være åpen for helt naturlige forklaringer også. :)

Jeg er enig med Jeditrond i at vi blir mer "åpne" om natten. Men dette gjelder jo også for helt vanlige ting, at vi blir mer vare for lyder og annet. Men så lenge du ikke følte dette ubehagelig på noe vis kan du jo forsøke å snu deg hvis det skjer igjen. Se om du faktisk ser noen? Kanskje det er en gammel kjenning som er innom for å si "hei". :)
Antall ord: 109
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gullet94
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 22
Startet: 05 Jun 2010 19:57
13

Re: Følte det var en mannlig skikkelse som så på meg i natt

Innlegg av Gullet94 »

Ja, det er personer som jeg savner som har gått bort for et par år siden. Og jeg har tenkt på de en god del den siste perioden.

Jeg vet det kan være meg selv som bare trodde dette, men likevel så følte jeg at dette var helt annerledes. Jeg har jo flere ganger hørt lyder og trodd jeg har sett noe, men så vet jeg at det er fordi jeg er litt redd for at noe skal skje eller jeg prøver å være eksra obs på lyder osv.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Følte det var en mannlig skikkelse som så på meg i natt

Innlegg av UFO »

Jeg vokste opp i en gammel villa fra 1800 tallet. Som liten tja, si 6 til 10 år ihvertfall, så hadde jeg alltid en ekkel følelse av å bli sett på når jeg måtte ligge med ryggen mot rommet. Jeg hadde rett og slett angst og sluttet etterhvert å ligge med ryggen til. Det ble veldig slitsomt å måtte ligge
slik i en stilling. Jeg følte et intenst nærvær av noe jeg aldri egentlig så. Det var en rar følelse.

Det trengte heller ikke å være mørkt. Det var der hele tiden. Det er slik unger kan føle, men som
regel blir borte når man vokser til.

Men som det blir sagt her, så kan det også være en helt naturlig forklaring på dette.
Eller at man rett go slett har fantasier, har sett noe skummelt på TV kanskje, og eller rett og slett er husredd.

Foreldrene min trodde ikke på meg der og da, men i ettertid når det begynte å trampe og gå
i trappene fra første etasje og de hørte det, da fikk "pipa" en annen lyd :mozilla_wink:
Antall ord: 193
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links