Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomen"jeg har møtt aliens"

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

"jeg har møtt aliens"

Innlegg av UFO »

Spennende. Det begynner virkelig å lekke godt nå. Så får enhver tro hva de vil. ;)

http://www.tv2.no/2014/10/31/nyheter/ve ... ks/6180942
Antall ord: 26
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av Bearchild »

Tøft. :)
Og så finner jeg det veldig fascinerende at mye av informasjonen om denne personen (Boyd Bushman) på nettet har blitt endret i løpet av de siste dagene og også at Wikipediaopplysningene om mannen ikke bare har blitt redigert i løpet av dagen men også vurderes å slettes. ;)
Antall ord: 50
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av UFO »

Bearchild skrev:Tøft. :)
Og så finner jeg det veldig fascinerende at mye av informasjonen om denne personen (Boyd Bushman) på nettet har blitt endret i løpet av de siste dagene og også at Wikipediaopplysningene om mannen ikke bare har blitt redigert i løpet av dagen men også vurderes å slettes. ;)
Ikke sant. Ser det finnes mye på nettet om ham. Og som du skriver om wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Boyd_Bushman

Er det noen som har fått kalde føtter ? Er det noen som desperat - atter engang - forsøker å
latterliggjøre disse menneskene som på det siste vil lette sin samvittighet og fortelle sannheten som blir skjult. Jeg tror verden er på grensen til å få servert noe mange av oss allerede har skjønt.
Antall ord: 129
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av Bearchild »

Vet du, jeg er såpass "paranoid" at jeg gjerne tror de omtalte plastdukkene er laget nettopp med formålet å latterliggjøre de som hevder å ha fotobevis. :mrgreen:

Og jeg forstår virkelig ikke hvorfor forskere, astronauter, militært befal osv skal ha behov for å fleipe om sånt. Sette sitt gode navn og rykte på spill for all framtid just for fun? Blir for sært. Kjøper det ikke.
Antall ord: 70
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av Asbjørn »

Jeg er rimelig overbevist om at det vi kaller UFO , ikke kalles det av bla.a. visse kretser i flere lands forsvar.
For det er ikke Uidentifisert, - de vet hva det er og hvor de kommer fra.
Men av en eller annen grunn virker det som om man er redd for reaksjonen til folk når de får vite at det bor levende vesen utenfor jorda....
( liksom vi skulle blitt livredde fordi vi i Europa oppdaga at det faktisk var folk i Amerika, og Australia )

A
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av UFO »

Bearchild skrev:Vet du, jeg er såpass "paranoid" at jeg gjerne tror de omtalte plastdukkene er laget nettopp med formålet å latterliggjøre de som hevder å ha fotobevis. :mrgreen:
Who knows. Selv det hadde ikke forundret meg.
Bearchild skrev:Og jeg forstår virkelig ikke hvorfor forskere, astronauter, militært befal osv skal ha behov for å fleipe om sånt. Sette sitt gode navn og rykte på spill for all framtid just for fun? Blir for sært. Kjøper det ikke.
Nei det er et godt poeng.
Antall ord: 88
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av UFO »

Asbjørn skrev:Jeg er rimelig overbevist om at det vi kaller UFO , ikke kalles det av bla.a. visse kretser i flere lands forsvar.
For det er ikke Uidentifisert, - de vet hva det er og hvor de kommer fra.
Men av en eller annen grunn virker det som om man er redd for reaksjonen til folk når de får vite at det bor levende vesen utenfor jorda....
( liksom vi skulle blitt livredde fordi vi i Europa oppdaga at det faktisk var folk i Amerika, og Australia )

A
Lurer på hva de kaller de/dem.

Tanken om at verdens befolkning går bananas av frykt fordi vi får vite at vi har, og har hatt kontakt med aliens i lang tid, tror jeg ingen ting på. Det er nok helst frykten for et masseopprør i verdenmålestokk pga hemmeligholdelse og bedraget mot menneskeheten som plager de. Samt at makteliten er livredd for å miste grepet/makten.

Det skjer mere og mere spennende ting rundt dette nå. Ting går raskere mot full "sprekk av bobla" enten de vil det eller ei. Jeg håper inderlig at tiden nå er inne for fulll disclousure.
Antall ord: 196
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av Asbjørn »

ufo skrev:makteliten er livredd for å miste grepet/makten.
Jeg tror at du kansje har det mest vesentlige punktet her !

Man ønsker å kunne få og utnytte teknologi og våpensystemer som den eneste part, både for egen makt-oppholdelse, men også for å kunne bestemme hva man skal tjene penger på.

"Vi HAR teknologien, og du kan få kjøpe den . . DYYYYRT . . . ."


Eventuelt at denne makteliten har egne planer om verdensherredømme....


A
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av Bearchild »

Hvis intelligente skapninger fra andre planeter besøker jorden har de kjennskap til teknologi utenfor vår fatteevne. Dette er jo ett av argumentene til Disclosure- gjengen for alt hemmeligholdet; skulle denne teknologien bli kjent for hvermansen ville statsmaktene miste grepet om oss. Olje og andre energiressurser- verdensøkonomien- ville blitt overflødig.

Dessuten måtte vel hele verdenshistorien omskrives.

Ellers er det ganske påfallende hvordan aliens og deres mulige eksistens blir latterliggjort i media hver gang det har "skjedd noe rart". Det finnes faktisk de som sitter og følger med den veien også.

Nå orker jeg ikke å se igjennom disse Disclosuredokumentarene akkurat nå, så med forbehold om at jeg blander begivenhetene; Den digre spiralen som ble observert på nattehimmelen i nordnorge for noen år tilbake fikk (naturlig nok) en del oppmerksomhet av UFOtilhengere. Noen få- et par dager?- etterpå var det en fyr som kledde seg ut som en alien under en pressekonferanse i Det Hvite hus. Til stor underholdning for alle frammøtte.
Det finnes mange eksempler på tilsvarende, mye av det altså i disse dokumentarene.

Og disse plastdukkene det snakkes om i artikkelen om Bushman, at bildene han hevder å ha tatt av aliens viser "lekeutenomjordinger" som har blitt solgt i leketøysforretninger.. tilsvarende bilder har jo lekket ut før, lenge før disse dukkene ble laget. Så hvis man henger seg på tankegangen om latterliggjøring er det ikke vanskelig å se for seg at dukkene ble laget med nettopp dette formålet.
Antall ord: 248
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av jeditrond »

ufo skrev:Spennende. Det begynner virkelig å lekke godt nå. Så får enhver tro hva de vil. ;)

http://www.tv2.no/2014/10/31/nyheter/ve ... ks/6180942
Ja, det virker som om ting er mer i siget nå, henger vel sammen med alt det andre som foregår skulle jeg tro. Det pågående bevissthetsskiftet fører til nye tanker hos slike mennesker og noen velger da å gå ut med det de måtte vite til tross for mulighet for å bli latterliggjort. Nå visste sikkert Bushman at han ikke hadde så lenge igjen uansett, så om noen skulle finne på å forsøke å latterliggjøre ham, ville han ikke være i live lenge nok til å merke stort av det.
Antall ord: 121
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av Slettet_Fighteren »

jeg vet ikke as
var noe merkelig med bildene
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av UFO »

Fighteren skrev:jeg vet ikke as
var noe merkelig med bildene
Mesteparten av skylden ligger i den elendige videokvaliteten. Både lyd og bilde egentlig.
Helt på tryne. Det burde selvsagt også vært redigert inn nærbilder av bildene han vidste frem.
Få fokus, og på satt på mannen en mic. Men, det kan jo være laget slik med hensikt
selvsagt. En stor fake eller kanskje ikke. 8)

Uasett så skjønner jeg ikke eventuelt motivet for å drite seg ut på slutten av livet sitt.
Det gir ikke noe logikk.
Antall ord: 91
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av Borte.. »

Er det en ting vi burde ha lært etter alle disse år, så er det at bevis i form av bilder og/eller video, alltid vises i dårlig kvalitet. Jo mer pikslete, jo mer troverdig. :lol:
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av ludoburgero »

Jeg er ikke i tvil om at det er noe der ute. Jeg tror mange av disse "exposure"-greiene er desinformasjon, og jeg lurer på hvem som fronter dette i mange av tilfellene - og hvorfor.

Tenker også at noen der ute sikkert har hatt nærkontakt, og at mange(!) har observert UFOer.
Tenker også at mange av de noen førstnevnte lyver for oppmerksomheten.
Tenker også at mange av de alle blir tvunget i taushet av myndigheter.
Antall ord: 77
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

Re: "jeg har møtt aliens"

Innlegg av Slettet_Fighteren »

noen mener at de ligner mens andre mener at de ikke ligner

Image
Image
Image
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links