Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenVåre utenomjordiske venner advarer

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

tew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 15 Des 2007 15:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 14 ganger

Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av tew »

Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2816
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Terra »

Atomvåpen og kjernekraft har vel aldri vært særlig lurt i pengestyrte og maktsyke menneskers hender akkurat...
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av UFO »

Etter min mening så er det et stort mirakel at vi ikke er utsletttet for lengst. Enten er det bare en tilfeldighet at det ikke har skjedd, eller så er det virkelig noen som passer på oss. Mao. Noen holder disse maktsyke krigshissende verdensledere i tøylene.

Det jeg har fryktet mest var vel at en atomkrig/utslettelse skulle skje pga en misforståelse eller at en eller annen galning(er) klarte å avfyre de første missilene og starte ragnarock. :(
Antall ord: 80
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Slettet_Fighteren »

kommentarfeltet tar som vanlig av på nyhetsspeilet

@smurfen :hikk
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av ludoburgero »

[youtube]JshARrVS_Q4&feature=player_detailpage#t=618[/youtube]

Hør hva Frank har å si (jeg har spolt ut i denne, han sier det rundt 11 minutter, akkurat dette med atomkrig).

Forresten så nytter det ikke å advare mennesker om noe som helst; de elsker å bedra seg selv og hverandre, de elsker å herske, de elsker å drepe, de elsker å dyrke eiendeler og et grandiost bilde av seg selv, og de hater hverandre, de hater dyrene, de hater naturen - og de hater seg selv. Kilder: Universet, overalt, alle.
Antall ord: 85
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Isan »

ufo skrev:Etter min mening så er det et stort mirakel at vi ikke er utsletttet for lengst. Enten er det bare en tilfeldighet at det ikke har skjedd, eller så er det virkelig noen som passer på oss. Mao. Noen holder disse maktsyke krigshissende verdensledere i tøylene.
Det er jo ikke umulig at det er deres egne hoder. De liker jo også livet, akkurat sånn som oss :p
Antall ord: 70
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av ludoburgero »

Jeg tviler på at de som ser på seg selv som overmennesker liker livet.

Det er en grunn til at de har innbilt seg denne rollen, enten de er påprakket den gjennom blodsbåndene eller selv har valgt å påta seg statusen, og det er neppe lykken som livslysten medbringer.
Antall ord: 51
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Isan »

Jeg skal ikke oppkaste meg til dommer over hvilke politiske ledere av i dag som ser på seg sjøl som overmennesker. De fleste gjør det helt sikkert ikke.
Antall ord: 30
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Irrlys
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 14 Okt 2014 18:47
9
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Trøndelag
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 24 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Irrlys »

Isan: enig. Videre vil jeg påpeke at alternativ bevegelsen som forholder seg til kanalisert informasjon fra Åndelige Mestere, som forfatteren i artikkelen i linken i 1. post, like gjerne kan sees som å falle for hubris, og se på seg selv som et overmenneske. Det er en "feil" som vi alle kan bli rammet av, siden alle gjerne ønsker att de har rett i SITT synspunkt.
Vet alt for lite til å bedømme mesteparten i nyhetsspeilet artikkelen, men Adamski og hans venusianske kontakter, tror jeg personlig, er en skrønemaker. Skulle gjerne bortforklart noen rariteter i boka hans, men med alle rariteter virket ingenting å henge i hop i det hele tatt..
Men, jeg personlig er litt optimistisk; jeg antar, om vi overlever og ikke bruker atomvåpen, kan de bli resirkulert, en gang i tiden, som drivstoff for en kommende generasjon med romfarere. Anta først enkelt att advarselen fra de utenomjordiske er ekte; dette betyr likevel, vi må lære å bruke atomkraft for å gå skrittene vi trenger for å beherske atomkraft delen av fysikken! Litt som å lære seg å bruke en kniv på speidertur med andre unger, å se på verktøyet som det det er, og bruke det fornuftig.
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av ludoburgero »

Naiv ønsketenkning alt dette, spesielt at det er "noen utenomjordiske som bryr seg og passer på oss".
Vi passer ikke engang på oss selv, vi tar ikke vare på hverandre, hvorfor skulle de bry seg?

Jeg mener at disse idéene bare virker enda(!) mer mot sin hensikt.
Antall ord: 48
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av UFO »

At vi mennesker ikke passer på oss sjøl er helt sikkert. Vi er på randen til selvutslettelse.
Som det ble nevnt her av en eller annen, så kan det hende at de som vil utslette oss "ubrukelige"
velger å gjøre det på en måte som ikke ødelegger jorden, men kun tar livet av oss. Alt av infrastruktur, byer og det hele står igjen. Bilogisk/kjemisk utslettelse, eller en annen metode vi ikke kjenner til. Hvem som står bak kan man jo bare spekulere i. Jeg vil gjerne tro at noe(n) passer på menneskeheten, at den ikke utryddes. Og da tenker jeg på de som en gang i fjern fortid klonet oss til å bli det vi er. Mennesker. De passer på oss, og har hindret masse-utslettelse flere ganger.
Det ER kanskje naivt å tro på noe slikt, men jeg tror nå på det. 8)
Antall ord: 147
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2816
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Terra »

ufo skrev:At vi mennesker ikke passer på oss sjøl er helt sikkert. Vi er på randen til selvutslettelse.
Som det ble nevnt her av en eller annen, så kan det hende at de som vil utslette oss "ubrukelige"
velger å gjøre det på en måte som ikke ødelegger jorden, men kun tar livet av oss. Alt av infrastruktur, byer og det hele står igjen. Bilogisk/kjemisk utslettelse, eller en annen metode vi ikke kjenner til. Hvem som står bak kan man jo bare spekulere i. Jeg vil gjerne tro at noe(n) passer på menneskeheten, at den ikke utryddes. Og da tenker jeg på de som en gang i fjern fortid klonet oss til å bli det vi er. Mennesker. De passer på oss, og har hindret masse-utslettelse flere ganger.
Det ER kanskje naivt å tro på noe slikt, men jeg tror nå på det. 8)
Kjenner jeg har litt det der i tankene jeg også at det er en eller annen storebror eller storesøster der ute et sted som passer på oss. Sine egne kloner og skaperverk. Nei vel ikke perfekte kan man jo si, men vi er da noe helt unikt og for oss selv og det finnes også mye godt i menneskene. Bare det at det negative skygger så veldig over alle de gode og velmenende menneskene. Blir veldig spennende å se hvordan dette vil gå i føljetongen...
Antall ord: 235
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av ludoburgero »

Jeg synes tankene deres er spennende, og jeg ønsker gjerne at det faktisk er slik dere sier, men jeg tror ikke at det er slik.
Antall ord: 25
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av UFO »

ludoburgero skrev:Jeg synes tankene deres er spennende, og jeg ønsker gjerne at det faktisk er slik dere sier, men jeg tror ikke at det er slik.
Nei det kan du selvsagt ha rett i "Ludo*"

Det er spennende å filosofere rundt dette - hva er egentlig det hele - Alt ?
Har også syslet med tanken om at alt er en illusjon. Hele livet, verden, universet - Igjen alt.

Kan det være slik at ikke en levende sjel enda har skjønt noe, ei heller kommer til å skjønne noe? om hva alt er? Ligger det totalt over vår forstand?
Er vi, og alt rundt oss noe helt annet enn det vi tror, ser, opplever?

Leker også med tanken på at vi kan være et univers i et atom, helst mindre - noe annet, i en helt annen verden, at alle atomer har egne univers med liv etc.

Hvorfor er det et system i f.eks. planeters baner, og hvorfor et månens bane så ekstrem nøyaktig at den aldri viser oss sin bakside. Er det en tilfeldighet, nei det tviler jeg på.

Er et overordnet system ?

Det blir å ta endel av dette her, men moro å tenke på det allikevel.
Sånn bortsett fra når man skal sove. Da blir det litt vel travelt for "spekulatoren" til at man klarer å sove.

(Ser jeg har gått berserk med spørsmål, og har ingen svar) :?
Antall ord: 235
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2816
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Terra »

ludoburgero skrev:Jeg synes tankene deres er spennende, og jeg ønsker gjerne at det faktisk er slik dere sier, men jeg tror ikke at det er slik.
Vi kan jo håpe det er noe mer vennlig og godt der ute som passer på og at det er et visst system i hele galskapen. Men det er det jo ingen som vet... og man kan jo virkelig begynne å lurer mange ganger. :dontknow
Antall ord: 71
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links