Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenVåre utenomjordiske venner advarer

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Slettet_Fighteren

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Slettet_Fighteren »

ja hvem vet, Stephen Hawking har noen tanker i alle fall.
Aliens Exist, and We Should Avoid Them At All Costs, Says Stephen Hawking

Stephen Hawking believes we should fear aliens, which would probably come to Earth in search of resources and bent on our destruction.

The venerated cosmologist says in a new Discovery Channel series that he thinks aliens exist, but we should do everything we can to avoid meeting them. Any life intelligent enough to find us would probably be seeking resources, he says. And that would likely be bad news for humans.

"We only have to look at ourselves to see how intelligent life might develop into something we wouldn't want to meet," he says.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Irrlys
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 14 Okt 2014 18:47
9
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Trøndelag
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 24 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Irrlys »

Tyrell skrev:Jeg er ikke så sikker på att alle utenomjordiske har gode hensikter, i 1982 nær Ukraina aktiverte en UFO atommissiler som kunne startet en tredje verdenskrig...

http://www.ufohastings.com/articles/rec ... pons-sites
Det fine med Russland og andre tidligere kommunistland er jo at de, pga at de er har en relativt "ateistisk" overklasse, er at det betyr de kan velge å se, helt objektivt på "Aliens" som besøkende uten at det betyr noe annet enn at de får besøk av noe de ikke har sett før.
På en annen side; har det der skjedd, ville det bety at ledelsen i partiet, presidenten, KGB/GRU og andre som vet "Top Secret" ting ville blitt vettskremt om det kunne bevises matrielt en ufo/noe hacka en militærbase. I USA er det jo plausibelt noe kan være for "Top Secret" for presidenten, men ikke i Russland. Putin ville jo visst alt i dag.

Det er en ting. Så vidt jeg vet, er den hendelsen beskrevet som en teknisk eller elektronisk feil som kunne utløst alt. Var ikke det hendelsen hvor den lokale kapteinen ikke brukte sin utskytnings nøkkel, siden han antok det var noe feil? (De hadde nyheter i USSR også..)
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Bearchild »

ufo skrev: Leste hva som sto i denne artikkelen. Det jeg stusser på, er at denne 5 etasjers-store UFO (Hvilket måtte gjort at den vekket stor oppmerksomhet) hoovret over dette anlegget i en time og vel så det. Da bør det finnes gode opptak, både foto og video av dette ? Og når det er helt siden 1982 så burde det vært nedgradert om det var gradert. Men, det er jo en stormakt så de holder vel kortene hardt til brystet. Akkurat som USA.
Eventuelle bilder og film er sånt man ser "forsvinner". I mange av dokumentene som har blitt offentliggjort de siste årene hevdes det at mye og essensielt materiale savnes, de som påstår at det finnes mer dokumentasjon (bilder) er personer som har vært tilstede selv og som vet det ble fotografert under hendelsene.
Ta for eksempel Rendlesham forest- hendelsen, det har aldri blitt publisert bilder derifra til tross for at saken er frigitt og fotografen lever i beste velgående.
Antall ord: 172
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av UFO »

Det finnes nok high-res bilder og foto av UFO's, kanskje aliens også som hadde tatt pusten fra de fleste. Foreløpig så glimrer dette med sitt fravær. "alt" er stort sett diffust og vanskelig å tyde.
Redslemham forest, ja den husker jeg godt. Den var ganske så heftig for å bruke det uttrykket. Der sitter det sikkert personer med godt foto-materiale, film også kanskje. De har vel blitt drapstruet slik at de ikke våger å gå ut med slike avslørende bilder/opptak. Men det kommer.
Antall ord: 88
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av UFO »

Fighteren skrev:ja hvem vet, Stephen Hawking har noen tanker i alle fall.
Aliens Exist, and We Should Avoid Them At All Costs, Says Stephen Hawking

Stephen Hawking believes we should fear aliens, which would probably come to Earth in search of resources and bent on our destruction.

The venerated cosmologist says in a new Discovery Channel series that he thinks aliens exist, but we should do everything we can to avoid meeting them. Any life intelligent enough to find us would probably be seeking resources, he says. And that would likely be bad news for humans.

"We only have to look at ourselves to see how intelligent life might develop into something we wouldn't want to meet," he says.
Pussig at Hawking mener det slik. Han burde tenkt at jorden allerede har, og har hatt besøk av aliens i flere tusen år, kanskje lenger. De er trolig - blant oss. Mon tro om også Hawking fått føringer fra noe(n) ?

Velger å tro at vi skal senke skuldrene mht. utslettelse av ondsinnende aliens. Utslette oss klarer vi som sagt sjøl før eller siden. Vi bør heller tenke positivt. Falsk flagg lever fortsatt i beste velgående er jeg redd. Se bare på Hollywood. De bombarderer oss med angstfylte filmer om dette. Med noen få unntak.

Men igjen alt blir jo bare spekulasjoner. :dontknow
Antall ord: 228
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Asbjørn »

Åja, jeg tror de har vært her , og er her... Aliens. . .

Å være så sikker på at de er farlige, kan være føringer gitt fra "høyere hold",
basert på "seg selv kjenner man andre" - altså, slå til først, før de andre gjør det mot deg....

Personlig tror jeg at om vi får "farlig" besøk, har vi lite å stille opp med, rett og slett fordi vi nok er småbarn i forhold til "dem" - teknologisk sett....

A
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Slettet_Fighteren »

UFO:

Jeg er sikker på at Hawking er å finne via de sosiale nettverkene
hvis du virkelig ønsker å fortelle han hvordan han "burde ha tenkt".

Ellers forstod jeg beskjeden din, Hawking er Illuminati siden han ikke deler samme syn som deg.
Got it.

ellers er jeg ikke enig i at det handler om å tenke positivt eller negativt, men heller realistisk.

men jeg har fått med meg at du tror på skjulte kosemose-aliens som gjemmer seg i skyene og passer på oss,
men dessverre så har du aldri synliggjort no grunnlag til å tro det annet enn at det bare fremstår som ønsketenking fra din side som sikkert er en del av den "tenk positivt"-filosofien din du sverger til.

at du og asbjørn tar det som en selvfølge at intelligente utenomjordiske vesener har primitive interesser som "knus og ødeleggelse ved første øyekast" får være deres problem. skal ikke engang prøve å overbevise dere om at det finnes en gråsone og at ting ikke alltid er svart og hvitt.

spekulasjon uten dybde/innsyn/forståelse blir ganske så meningsløst.

god dag videre.
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Asbjørn »

Fighteren skrev:at du og asbjørn tar det som en selvfølge at intelligente utenomjordiske vesener har primitive interesser som "knus og ødeleggelse ved første øyekast" får være deres problem
Anbefaler deg å lese innlegget mitt en gang til.... minst . .

A
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av UFO »

Fighteren skrev:UFO:

Jeg er sikker på at Hawking er å finne via de sosiale nettverkene
hvis du virkelig ønsker å fortelle han hvordan han "burde ha tenkt".
Ellers forstod jeg beskjeden din, Hawking er Illuminati siden han ikke deler samme syn som deg.
Got it.
I dag har du trådt ut av senga med feil bein ser jeg. :mrgreen:

Jeg har aldri snakket om Hawking som noe illuminati ? Hvor har du det fra ?
Jeg skrev føringer fra noe(n) - det kan være alt annet enn illuminati. Det finnes
trolig mange andre "makter" som ikke alle kjenner til. Ikke jeg heller så det er sagt.
Fighteren skrev:ellers er jeg ikke enig i at det handler om å tenke positivt eller negativt, men heller realistisk.
men jeg har fått med meg at du tror på skjulte kosemose-aliens som gjemmer seg i skyene og passer på oss,
Om de er "kosemose-aliens" som du så pussig kaller de vet ikke jeg, men velger å tro at de
er venneligsinnede ja, så får du mene hva du vil. Det er det - det dreier seg om.
Fighteren skrev:men dessverre så har du aldri synliggjort no grunnlag til å tro det annet enn at det bare fremstår som ønsketenking fra din side som sikkert er en del av den "tenk positivt"-filosofien din du sverger til.
Ingen av oss har noe grunnlag, dette er jo bare ting vi selv tror, og du må da selvsagt få tro det motsatte. bevares. Ikke noe problem.
Kan derimot IKKE se noe galt i "tenk positivt" filosofien som du kaller det.
Hvorfor svartemale - det er nok elendighet i verden om det ikke skulle komme utenfra i tillegg.
Fighteren skrev:at du og asbjørn tar det som en selvfølge at intelligente utenomjordiske vesener har primitive interesser som "knus og ødeleggelse ved første øyekast" får være deres problem. skal ikke engang prøve å overbevise dere om at det finnes en gråsone og at ting ikke alltid er svart og hvitt
Du mr. Fighteren, her bør du lese hva du skriver to ganger til. Tror kanskje at poenget til både meg og Asbjørn var totalt motsatt.
Fighteren skrev:spekulasjon uten dybde/innsyn/forståelse blir ganske så meningsløst.
god dag videre.
Synes ikke det jeg. Ingen av oss har innsyn, vi vet sikkert ikke noe mere enn deg, eller vice versa. Men vi må få lov til å ha vår positive måte å se det paranormale på, og ikke minst spørsmålet rundt aliens på.

Ha en fortreffelig kveld. :sunny
Antall ord: 431
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Slettet_Fighteren »

og du må da selvsagt få tro det motsatte. bevares. Ikke noe problem.
nemlig, så kanskje du bør ta hensyn du også og ikke hentyde at jeg er hjerneavasket av hollywood.
resten av damefjaset orker jeg ikke å svare på.

takk, kvelden blir fin den trust me. i know how to chill..
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av UFO »

Fighteren skrev:
og du må da selvsagt få tro det motsatte. bevares. Ikke noe problem.
nemlig, så kanskje du bør ta hensyn du også og ikke hentyde at jeg er hjerneavasket av hollywood.
Du kan umulig lese hva jeg skrev i posten min. Jeg skrev - sitat:
"Se bare på Hollywood. De bombarderer OSS med angstfylte filmer om dette. Med noen få unntak" sitat slutt.

Det er da ikke noe om at DU er hjernevasket av Hollywood.
Det jeg mente var at vi mennesker generelt blir hjernevasket av hollywood med skrekkscenarioer om innvasjon fra rommet. Dette har vær gjengs fra den Hollywood i all tid. Verre var det itj sjø. :mozilla_wink:

Fighteren skrev:Resten av damefjaset orker jeg ikke å svare på.
Damefjas ?? :loool
Fighteren skrev:takk, kvelden blir fin den trust me. i know how to chill..
Det er bra. :lykkelig
Antall ord: 141
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Slettet_Fighteren »

- F det

:smoke
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Tyrell »

Hvis utenomjordiske passer på oss og er så bekymret for våre atomvåpen, hvorfor forhindret de ikke bombingen av Hiroshima og Nagasaki i slutten av andre verdenskrig?
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av UFO »

Tyrell skrev:Hvis utenomjordiske passer på oss og er så bekymret for våre atomvåpen, hvorfor forhindret de ikke bombingen av Hiroshima og Nagasaki i slutten av andre verdenskrig?
Ja det kan du jo si, jeg vet ikke hvorfor. Dette var jo i August 1945, og det var vel etter dette at ting skjøt fart - dette med å forhindre oss mennesker å utrydde oss sjøl, eller andre med atomvåpen. Jeg er villig til å tro at noe(n) der ute kanskje har forhindret, og satt ut mere enn ett missil opp gjennom den kalde krigen.

Tror de første prøvesprengningene av galskapens våpen gå gjenklang i hele universet. Da var det vel noe(n) som innså at vi virkelig trengte hjelp. Igjen alt blir jo bare spekulasjoner. Ikke sikkert de forutså at USA virkelig kunne utføre noe så horribelt som å atombombe Hiroshima og Nagaski.
Antall ord: 148
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Irrlys
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 14 Okt 2014 18:47
9
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Trøndelag
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 24 ganger

Re: Våre utenomjordiske venner advarer

Innlegg av Irrlys »

Tyrell skrev:Hvis utenomjordiske passer på oss og er så bekymret for våre atomvåpen, hvorfor forhindret de ikke bombingen av Hiroshima og Nagasaki i slutten av andre verdenskrig?
Av historiske grunner? Japan var jo styrt av et fascistisk skrekk regime som ødela metodisk andre lands kultur og prøvde å lage en asiatisk versjon av "Third Reich". Noen land i noen få år, mens Korea hadde gjennomgått 60 års forsøk på å utslette deres kultur. Alt beordret av en direkte etterkommer av solgudinnen, etc.
Målet for bomben i Nagasaki var jo marinens hovedkvarter, ett militært mål. Et av alternativene drøftet var som å ødelegge Fuji fjellet, et religiøst mål.
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links