Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

paranormal1991
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 20 Des 2013 16:12
10
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 3 ganger

Drømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Innlegg av paranormal1991 »

Hei alle sammen.

I natt hadde jeg en drøm jeg ikke trodde jeg skulle få oppleve.

Det hele begynte med at jeg og min søster var ute på kjøretur.
Hun klarte å kjøre ut i grøfta, så bilen trilla rundt og ble knust.
"Vips" så var vi begge ute av kroppen, men slapp smerter, men vi så alt skjedde.
Hun fortalte meg at nå var det slutt. Nå var vi døde.

Plutselig var alt helt hvitt rundt oss. Vi fløy rundt omkring i fallskjerm.

Da var vi på et nytt sted, hvor det var fullt av mennesker og dyr, som også var døde.
Vi kunne fly rundt som vi ville, og bare tenke oss et sted, så var vi der.
Vi bestemte oss for å "besøke" hennes datter, som er to år.

Hun kunne føle oss, og sa navnene våres, men ikke se oss.
Hun var i trygge hender, så vi bestemte oss for å dra tilbake til stedet hvor vi kom til, med de andre på den andre siden.

Øvde mye på å fly rundt, for det trengtes trening til det, for det var ikke lett i starten.
Helt ut av det blå, var bestemor der.
Hun fortalte at det var to uker siden vi døde, og at det nå var hennes tur, for hun hadde blitt syk og døde.

Tenkte mye på mamma, hvor fælt hun måtte ha det, når hun mistet 2 av sine døtre på en gang.
Hun klarte å kommunisere med oss via pendel. Så vi snakket sammen. Vi så henne, der vi var, men hun kunne ikke se oss. Bare snakke med oss.
Vi gråt veldig mye. Alt føltes så virkelig. Vi ville bare klemme henne, og komme tilbake til det levende livet. Det var helt forferdelig!

Så flere jeg kjente der, som også hadde dødd. Så vi hadde noen å snakke med.
Stedet vi var på, var akkurat som å være i virkeligheten, her nede.
Folk snakket og hygget seg.

Husker veldig mange detaljer fra drømmen.

Har drømt flere ganger at jeg har dødd før, eller da har jeg alltid våknet rett før jeg døde.
Har aldri dødd helt.
Var derfor denne drømmen var så spessiell.

Følte ingen redsel eller smerte da jeg døde. Men tror at grunnen for at kanskje sjelen gikk ut før vi kræsja, var at den skjønte at dette kom til å skje, å dermed hoppet ut rett før ulykken.

Noen som har hatt drømmer hvor dere faktisk dør? Fortell gjerne! :D

Vet iallefall at da jeg våknet, så tenkte jeg at, nå skal jeg sette ekstra stor prs på hver dag jeg våkner.

Man vet ikke hvor lenge man har igjen å leve, å døden kan skje så fort.
Antall ord: 480

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Drømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Innlegg av Terra »

Spennende drøm du hadde der. ;)
Antall ord: 6
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Drømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Innlegg av UFO »

Ja det var en spesiell drøm - det kan man si. Tror ikke jeg har hatt noen slike før.

For noen netter siden, i drømme, så klarte jeg for første gang å se meg sjøl i et speil.
Det kan jeg ikke huske å ha gjort noen gang. Stedet jeg var på husker jeg ikke, men jeg
så meg sjøl. I en yngre og anneledes versjon, men det var meg. Hm.. hva skal man tolke
av det. Drømmer slutter aldri å fascinere.
Antall ord: 85
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Drømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Innlegg av Terra »

ufo skrev:For noen netter siden, i drømme, så klarte jeg for første gang å se meg sjøl i et speil.
Det kan jeg ikke huske å ha gjort noen gang. Stedet jeg var på husker jeg ikke, men jeg
så meg sjøl. I en yngre og anneledes versjon, men det var meg. Hm.. hva skal man tolke
av det. Drømmer slutter aldri å fascinere.
Tenker et glimt inn i tidligere liv der på deg jeg Ufo. ;)
Antall ord: 79
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
paranormal1991
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 20 Des 2013 16:12
10
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 3 ganger

Re: Drømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Innlegg av paranormal1991 »

Ja drømmer kan være både spennende, merkelig, trist, rare, skumle..ja alt mulig...

Men så hadde det seg sånn at for noen dager siden, så snakket jeg og en jeg kjenner om døden i drømme. Fortalte at jeg aldri har dødd ordentlig i drømmen, bare alltid våkna rett før.

Så kan være "Hjernen" eller underbevisstheten ville vise at man faktisk kan dø på ordentlig i drømmen. Hvem vet. hehe.

Oi, det hørtes merkelig ut. Se seg selv som liten...hmm..utrolig hva som kan skje i drømme. :)
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Drømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Innlegg av UFO »

paranormal1991 skrev:Ja drømmer kan være både spennende, merkelig, trist, rare, skumle..ja alt mulig...

Men så hadde det seg sånn at for noen dager siden, så snakket jeg og en jeg kjenner om døden i drømme. Fortalte at jeg aldri har dødd ordentlig i drømmen, bare alltid våkna rett før.

Så kan være "Hjernen" eller underbevisstheten ville vise at man faktisk kan dø på ordentlig i drømmen. Hvem vet. hehe.

Oi, det hørtes merkelig ut. Se seg selv som liten...hmm..utrolig hva som kan skje i drømme. :)
Det er nok mye sannhet i at man drømmer om ting man har opplevet, snakket om i våken tilstand, men det er også mye man ikke rett ut kan forklare.

Min avdøde mor mistet sin veninne veldig tildlig i kreft. Det rare var at denne veninnen sa til moren min at hun kom til å dø veldig tidlig. Rundt 30 år sa hun, og det gjorde hun. Hun døde 30 år gammel. Da jeg vokste opp så kan jeg huske at moren min svært ofte fortalte at hun "snakket" med sin veninne i drømme. Hun fikk råd og vink om ting videre i livet, og slik fortsatte det i mange tiår før det helt forsvant. Uvisst av hvilke grunn.
Antall ord: 230
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Drømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Innlegg av Terra »

ufo skrev:Min avdøde mor mistet sin veninne veldig tildlig i kreft. Det rare var at denne veninnen sa til moren min at hun kom til å dø veldig tidlig. Rundt 30 år sa hun, og det gjorde hun. Hun døde 30 år gammel. Da jeg vokste opp så kan jeg huske at moren min svært ofte fortalte at hun "snakket" med sin veninne i drømme. Hun fikk råd og vink om ting videre i livet, og slik fortsatte det i mange tiår før det helt forsvant. Uvisst av hvilke grunn.
Det kan jo hende at din mors venninne ble gjenfødt i ny kropp og at kontakten derfor opphørte. ;)
Antall ord: 117
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Drømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Innlegg av UFO »

Terra skrev:
ufo skrev:Min avdøde mor mistet sin veninne veldig tildlig i kreft. Det rare var at denne veninnen sa til moren min at hun kom til å dø veldig tidlig. Rundt 30 år sa hun, og det gjorde hun. Hun døde 30 år gammel. Da jeg vokste opp så kan jeg huske at moren min svært ofte fortalte at hun "snakket" med sin veninne i drømme. Hun fikk råd og vink om ting videre i livet, og slik fortsatte det i mange tiår før det helt forsvant. Uvisst av hvilke grunn.
Det kan jo hende at din mors venninne ble gjenfødt i ny kropp og at kontakten derfor opphørte. ;)
Ja, det har jeg ikke tenkt på. Så da har sikkert denne veninnen vært i et mellomstadie. Kanskje hun ikke ville gi slipp på livet som det var, og holdt igjen til det siste. Til moren min og vi ungene ble voksne ? De hadde et nært forhold fra de var veldig unge, og opplevet mye sammen. Tror hun hadde paranormale evner. Så sin egen tidlige død osv. Ja livet er rart.
Antall ord: 193
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Drømte at jeg døde og kom til "den andre siden"

Innlegg av Terra »

ufo skrev:
Terra skrev:
ufo skrev:Min avdøde mor mistet sin veninne veldig tildlig i kreft. Det rare var at denne veninnen sa til moren min at hun kom til å dø veldig tidlig. Rundt 30 år sa hun, og det gjorde hun. Hun døde 30 år gammel. Da jeg vokste opp så kan jeg huske at moren min svært ofte fortalte at hun "snakket" med sin veninne i drømme. Hun fikk råd og vink om ting videre i livet, og slik fortsatte det i mange tiår før det helt forsvant. Uvisst av hvilke grunn.
Det kan jo hende at din mors venninne ble gjenfødt i ny kropp og at kontakten derfor opphørte. ;)
Ja, det har jeg ikke tenkt på. Så da har sikkert denne veninnen vært i et mellomstadie. Kanskje hun ikke ville gi slipp på livet som det var, og holdt igjen til det siste. Til moren min og vi ungene ble voksne ? De hadde et nært forhold fra de var veldig unge, og opplevet mye sammen. Tror hun hadde paranormale evner. Så sin egen tidlige død osv. Ja livet er rart.
Ja, enten mellomstadie eller gått over til åndeverdenen/lyset. Jeg er overbevist om at de kan snakke med oss derfra også jeg da. ;)
Antall ord: 219
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links