Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenLang mann med hette uten ansikt!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

charpia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 01 Nov 2006 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Lang mann med hette uten ansikt!

Innlegg av charpia »

Hei, jeg lurte på om det er noen andre som har opplevd å drømme om denne mannen?


For en stund tilbake siden hadde jeg en drøm. Jeg sovna i virkeligheten med døren åpen. Lå i senga å hadde en sånn drøm der man kan ligge å se rundt i rommet mens man faktisk sover. Var klar over att dette var en drøm. Men mens jeg lå i senga kom det en kjempe høy mann inn på rommet. Han bøyde seg over meg, å kom nærmere ansiktet mitt, jeg gjordet alt for å vokne. Så stikker han henda kjempe hardt inn i armhulene mine, så sier han ha ha på en skikkelig creeepy måte. Jeg vokna etterhvert. Var helt svett å det kjentes enda ut som noen hadde to fingre i armhulene mine, som om noen hadde prøvde å kjile meg skikkelig overdrevent. Å trodde noen var hos meg. Sprang selvsakt å låste døra:P

han mannen var ubeskrivelig høy, over 190. Sånn typisk grim reaper look. uten ansikt :sombie
skremte meg i hvertfall, å håper ikke det er husspøkelset mitt :P

Men har googla litt å har lest om att folk rundt i verden har drømt om noe likt. Lurte på om noen her inne hadde vært borti det samme? er int å høre i såfall :)
Antall ord: 223
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Lang mann med hette uten ansikt!

Innlegg av Terra »

Joda, har nok drømt om noe liknende. Skikkelig creepy drøm. Ekkelt. Var glad da jeg våknet.
Antall ord: 19
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Re: Lang mann med hette uten ansikt!

Innlegg av Diablesse »

Låter som en god, gammeldags søvnparalyse, og et kjennetegn ved slike er visstnok at underbevisstheten maner frem et inntrykk av noe man frykter. Så dermed er det mange med søvnparalyse som opplever å se en gammel, hekseaktig skikkelse bøye seg over dem og presse dem ned i madrassen, eller, som du opplever, en mannen med ljåen-lignende figur.

Hvis det var en søvnparalyse du hadde, er ikke skikkelsen noe å være redd for, selv om den er fordømt skremmende. En god venninde av meg har fortalt meg at hun har lært seg å takle søvnparalysene sine ved å ikke la seg selv bli skremt. Sikkert lettere sagt enn gjort, men hennes erfaring var at jo mer hun greide å bevare kontrollen over adrenalinet, dess mindre makabre ble synene som fulgte med paralysene.
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links