Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenStarten på en astral projekson?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

EjlisirY
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 13 Des 2014 13:53
9
Blitt takket: 2 ganger

Starten på en astral projekson?

Innlegg av EjlisirY »

Hei! Jeg er ny er på paranormal.no:)

I det siste nå har jeg blitt veldig opptatt av astral projeksjon, og har sitti og lest litt her og der. Istad bestemte jeg meg for å prøve litt for første gang, og sjøl om jeg ikke var i nærheten engang (av en ordentlig projeksjon slik folk beskriver det), så hadde jeg faktisk et lite aha-øyeblikk på rundt 15-20 sekunder!

Jeg lå i senga og hørte på rolig musikk uten så mye synging, og prøvde å fokusere på musikken og sangen med alle lydene i tillegg til hvordan min egen kropp og pust kjentes ut.

Jeg blei litt søvnig etterhvert, men sovna ikke. Men plutselig etter noen sanger så blei jeg brått veldig varm i kroppen, det prikka litt her og der, og det var som om lydene i musikken slo inn mot meg som elektriske bølger! Kjentes også ut som om kroppen min løfta seg bittelitt. Ikke mye, men bare en anelse (eller to) :P Jeg veit ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg har aldri opplevd noe sånt før og syns det var veldig fascinerende! Jeg blei ganske overvelda akkurat der og da, så jeg tok meg sjøl i å gispe etter luft og sperre opp øya. Avbrøyt jeg noe her?

Jeg prøvde å komme inn i samme sinnsstemning, men uten hell.

Jeg er jo som sagt helt grønn her, så jeg spør dere med erfaring om dette emnet: Dette var jo ikke rare greiene å komme med, men allikevel.. Var jeg inne på noe her? Har dere noen tips til en nybegynner? :)
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LunaMelona
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 28 Mar 2014 23:56
10
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Starten på en astral projekson?

Innlegg av LunaMelona »

Hei!
Jeg har også blitt veldig interessert i astral projection i det siste, og hatt noen små opplevelser som gjør at jeg bare har blitt enda mer interessert! Men det som har skjedd med meg er at jeg har ligget i sengen en god stund og vært nesten helt borte, da jeg plutselig våkner litt mer opp men klarer ikke røre meg i det hele tatt, og da vet jeg at jeg er i såkalt drømme paralyse, og når det skjer så er det lettere og oppnå astral projection (har jeg hørt) og da det skjedde begynte jeg og høre masse vibrasjoner rundt meg, og det var som hele kroppen vibrerte krafitg mens det føltes ut som begge bena mine løftet seg oppover fra madrassen, og jeg kunne føle at beina mine var oppe i luften mens resten av kroppen min lå på madrassen. Og det var da jeg ble så begeistra at jeg våknet til og åpnet øynene og så at kroppen min lå helt flatt på madrassen, så samme som det du sa, så tror jeg jeg også ødela noe der.

Men jeg har aldri klart å fullføre det ordentlig, så håper det skjer snart! Det er jo så utrolig spennende!
Tror nok man burde prøve å forholde seg så rolig som mulig, selvom man blir begeistra og bare føle på det som skjer og la det skje :)
Antall ord: 245
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. ~ Albus Dumbledore

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Starten på en astral projekson?

Innlegg av Terra »

Fant en gammel tråd om emnet, kan hende du kan finne noe av interesse der hvis du ser litt nedover siden ;-)

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... n&start=20
Antall ord: 32
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links