Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenÅ drømme om de døde + døde dyr?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Lucidmoon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 11 Jun 2009 22:00
14
Blitt takket: 5 ganger

Å drømme om de døde + døde dyr?

Innlegg av Lucidmoon »

Har vært interessert i drømmetyding en stund, og har hatt det mye gøy med å prøve å tyde både mine egne og andres drømmer, og har faktisk truffet ganske bra på en del av dem. Men det sies at om du drømmer om noen som ikke lenger er i live skal man lytte, for da prøver de å fortelle deg noe. Gjelder det samme om dyr?

Drømte om hunden vår som døde for noen år siden, hun kom meg i møte på en stoor grønn plen og var frisk og lykkelig. Løp rundt meg sånn som hun pleide før hun ble gammel og syk, logret og var helt i hundre, akkurat som hun pleide å gjøre når vi kom hjem. Det kan selvfølgelig bortforklares med at jeg tenker på henne siden det er jul, og at jeg savner henne, men jeg ønsker så veldig at det skal være hun som sender beskjed om at hun har det bra nå, at hun kom til meg i drømmen for å fortelle meg det..

Er det mulig? Det var uansett en fin drøm, et godt avbrekk fra alle marerittene jeg har hatt det siste året. Det var så fint å se babyen min frisk og rask igjen, selv om det bare var i en drøm.
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Å drømme om de døde + døde dyr?

Innlegg av jeditrond »

Dyreånder kan ta kontakt i drømme de som alle andre ånder :)
Antall ord: 13
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Å drømme om de døde + døde dyr?

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:Dyreånder kan ta kontakt i drømme de som alle andre ånder :)
Istemmer et rungende enig: Ikke noe tvil om det.

Jeg har hatt endel hunder opp gjennom. I natt drømte jeg om en stor hund, ikke helt lik noen av de jeg har hatt. Den var veldig pågående med å få kontakt. La seg til slutt over meg når jeg lå utstrakt på en stor grønn plen. Den ville hele tiden ha oppmersomhet og kos. Den hadde en baklabb som var borte, det var veldig spesielt. Jo dyreånder finnes helt klart. Og de søker sikkert opp oss mennesker.
Antall ord: 108
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lucidmoon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 11 Jun 2009 22:00
14
Blitt takket: 5 ganger

Re: Å drømme om de døde + døde dyr?

Innlegg av Lucidmoon »

Ah, det var egentlig veldig godt å høre. Føler meg på et vis veldig sikker på at babyen min faktisk har det bra nå. Hun hadde et veldig godt liv hos oss, det er det ingen tvil om, men helt på slutten hadde hun veldig vondt og greide nesten ikke å gå på grunn av forkalkning i hoftene. Så at hun har det bra nå er en veldig god følelse, og tanken på at hun fremdeles stikker innom og ser etter at flokken har det bra er også veldig fint å tenke på. Så tusen takk! :D
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Å drømme om de døde + døde dyr?

Innlegg av UFO »

Lucidmoon skrev:Ah, det var egentlig veldig godt å høre. Føler meg på et vis veldig sikker på at babyen min faktisk har det bra nå. Hun hadde et veldig godt liv hos oss, det er det ingen tvil om, men helt på slutten hadde hun veldig vondt og greide nesten ikke å gå på grunn av forkalkning i hoftene. Så at hun har det bra nå er en veldig god følelse, og tanken på at hun fremdeles stikker innom og ser etter at flokken har det bra er også veldig fint å tenke på. Så tusen takk! :D
Ja jeg tenker nå ihvertfall slik. Jeg mener nå at dyr har følelser. De viser så absolutt følelser. Ikke minst så mener jeg at de "leser" oss mennesker veldig godt. Og at de selvsagt har en bevissthet. Hvorfor skulle ikke de også ha en sjel som oss mennesker? Har tenkt endel på dette fram og tilbake, og har landet på "jo de har sjel". Men om de reinkarneres ? Tja hvem vet.

Bare det å vite at hun hadde et fint langt liv hos dere gjør godt. Dessverre så har jo kjæledyrene våre endel kortere liv enn oss mennesker, og da vet vi jo at før eller siden så kommer den tunge dagen det er over. Det er like ille hver gang. Nå har jeg ikke tenkt å ha flere hunder i dette livet.
Men har jo en fin gammel katt da. Han er utrolig smart. Det er katt nr 4. ;-) De har det jo bare med å bli borte. Det er ille det også, for da vet man aldri hva som har skjedd.

Det er endel historier om dyr som går igjen. Jeg har ikke opplevet det, bortsett fra mye skygger - både mørke og lyse her i huset. Men det vet man jo ikke hva er.
Antall ord: 310
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Å drømme om de døde + døde dyr?

Innlegg av Kiara »

Har hatt kontakt noen ganger med avdøde dyr, i drømme. Og da var jeg klar over i drømmen at de var døde, men at de bare ville vise seg for meg. Og jeg satte utrolig pris på det! Har aldri hatt for vane å drømme om dyra mine, eller andre kjære som har gått dødt, etterpå.. enda jeg så gjerne ville for på en måte få møte dem igjen! Men i godt voksen alder, har jeg altså fått opplevd det! Ellers så har jeg besøk av noen av de, og har sett de som en skygge, så pass tydelig at jeg trodde det var ett av nålevende dyr, inntil det gikk opp for meg at disse ikke var der i det hele tatt! ;) Pluss at det hender de legger seg ved bena mine, og jeg får voldsomme frost-følelser på den kroppsdelen, selv om det er mere enn nok varmt ellers..
Alle som en av mine besteforeldre som er borte, har hatt en liten visitt her, som har tilkjennegjort seg, sånn at jeg umiddelbart tenkte på den av de! Men bare en gang hver.. iallefall tillstedegjort seg!
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links