Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHei! Rare ting skjer.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
småredd
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 22 Des 2014 17:11
9

Hei! Rare ting skjer.

Innlegg av småredd »

Kom over denne siden for ikke alt for lenge siden, jeg har opplevd en del merkelige ting den siste tiden og tenkte kanskje noen her inne kunne dele noen erfaringer/tanker/forslag.

Jeg er ikke spesielt troende til noe, men på samme tid er jeg åpen for det meste. Det begynte med at jeg ikke fikk sove, har vel slitt med søvnen i over et år nå. En trykkende følelse og en følelse av at noe eller noen våker over meg. Jeg har også hatt mange rare/skumle drømmer som har ført til at jeg våkner i en nesten panisk tilstand. Jeg har også hørt ved to-tre anledning skrik som jeg ikke klarer å beskrive når jeg hopper ut av drømmeland. Nå vet jeg man kan høre og se ting i den fasen.

Jeg har egentlig ikke vært inne på tanken at det kan være noe unaturlig.

Men så skjedde det noe veldig rart, jeg kjente en intens brennende smerte på venstre siden av halsen. Jeg gikk på badet å så at jeg hadde blitt "merket", det var en helt symmetrisk V litt på skeiva. Jeg har tatt bilde, men tok ikke med fotoapparat. Jeg kan vise bildet når jeg kommer tilbake til leiligheten etter jul(er hjemme med foreldrene nå).

I ettertid har jeg våknet med rare merker på ryggen, sår som kan være opp til 5-7 cm lange. Jeg vet man kan gjøre rare ting med seg selv når man sover, men det virker litt spesielt.

For tre dager siden skjedde det noe annet jeg sliter med å finne en logisk forklaring på, jeg skulle skru av nattlampen og når pekefingeren var noen få cm fra bryteren skrudde lampen seg plutselig av uten at jeg rørte den. Jeg ble så redd at jeg ikke fikk sove mer den natten. Jeg har aldri opplevd noe lignende og sliter nesten med å tro det jeg så selv.

Jeg kan legge til at jeg aldri har gått på noen medisiner, jeg driver ikke med dop og har aldri hatt noen "plager" før dette. Jeg har heller aldri nevnt noe av dette til noen. Det er flere ting som har skjedd, men jeg kan nesten ikke begynne å ramse opp alt.

Jeg lurer på om noen her inne har opplevd noe lignende eller har noen forslag på hva som skjer med meg? Jeg begynner å bli veldig frustrert og det går utover humøret.

Mulig alt har en logisk forklaring, men

Mvh
gutt 28.
Antall ord: 432

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Hei! Rare ting skjer.

Innlegg av Kiara »

Hei, og velkommen hit.. :)

Mulig at du tuller, men velger å ta spørsmålet ditt seriøst! Første svar.. nei, jeg har ikke opplevd å bli fysisk angrepet med sår og merker! Har vel ett par ganger følt at jeg ble klepet i ryggen, armen eller baken, men avskrevet det som fantasi. Men vondt gjorde det! Men kunne vel ha vært nervesmerter, selv om det ikke er noen sånne smerter jeg sliter med til vanlig! Når det er sagt..

Prøv å søk her inne på forumet etter beskyttelses-teknikker! Hvis du opplever det du sier her, må du hjelpe deg selv, til å beskytte deg mot uønskede energier. Det er skrevet en del om det før her.. og du må være villig til å gjøre noe selv med det, hvis du føler du har behov for det!

Håper du får det til, og du må gjerne spørre etter råd underveis. :)
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
småredd
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 22 Des 2014 17:11
9

Re: Hei! Rare ting skjer.

Innlegg av småredd »

Dette er på ingen måte tull, men jeg skjønner godt at man er skeptisk:) Det er en grunn til at jeg ikke har sagt det til noen.

Jeg skal søke litt rundt her og se om jeg blir noe klokere. Meget mulig alt har en logisk forklaring, noe jeg har trodd i lengre tid nå. Men så mye rart har skjedd på kort tid at jeg begynner å bli usikker.

Mulig jeg burde ta en tur til legen også.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2817
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Hei! Rare ting skjer.

Innlegg av Terra »

Antall ord: 6
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
teamghostbusters
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 6
Startet: 23 Apr 2015 00:48
9
Har takket: 2 ganger

Re: Hei! Rare ting skjer.

Innlegg av teamghostbusters »

Heisann
Ble du noe klokere og har noe mer skjedd deg nå på nyåret?

Mvh
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links