Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenNoen som får til astral projekjson?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
BranStark
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 29 Des 2014 01:58
9
Blitt takket: 1 gang

Noen som får til astral projekjson?

Innlegg av BranStark »

Hei, første innlegget mitt her på Paranormal.

Som overtittelen sier, er det noen her som klarer det vi under et felles begrep kaller astral projeksjon? Noen som føler at de har nok kompetanse til å fortelle hvordan dette universet er? Hvilke av sansene våre fungerer på samme måte i astralverdenen? Kjenner du lukter? Hører lyder?

Setter også svært pris på svar fra folk som bare har lest om temaet. Hvis du har fått det til; hvilke teknikker brukte du? Jeg personlig får det ikke til. Hyggelig med svar.

You will never walk again, Bran,
but you will fly


BS
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
miiinaaaaa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Jan 2014 22:15
10
Har takket: 1 gang

Re: Noen som får til astral projekjson?

Innlegg av miiinaaaaa »

Jeg arbeider med å få det til og vet jeg kommer til å klare det etterhvert. Har skikkelig lyst til å få det til, men er ikke noe jeg stresser med.
Heter forreseten Astral projeksjon
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Irrlys
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 14 Okt 2014 18:47
9
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Trøndelag
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 24 ganger

Re: Noen som får til astral projekjson?

Innlegg av Irrlys »

Jeg definerer forskjellen på Astral projeksjon og klarsyn, å se med mer kjente "synsk" måte, er at er det et astralt fenomen må du kunne bli sett og interagert med, i hvert fall av de med evnen, krefter, guider, etc. Det er mye jeg har null peiling på, som om alle synske som "ser" hva som skjer andre plasser, kanskje går Astralt ett øyeblikk?
Det er mulig det kan provoseres fram om man kan meditere seg frem til hva Yoga kaller en "samadhi" tilstand, men jeg aner ikke om det er medfødte talenter eller allment at projeksjon er mulig. Har jo opplevd det, selv om jeg tror jeg ikke er noe spesielt talentfull. Fra mitt ståsted strider egentlig opplevelsens natur med hvordan vår daglige bevissthet opererer; vi ser, hører, og tar inn inntrykk fysisk. For å Projisere, må altså det daglige undertrykkes. Det blir "støy", forstyrrelser for sanseinntrykk under projeksjon.
Jeg antar, hvor godt sansene virker under en projeksjon, kommer an på hvordan den fysiske kroppen klarer å "oversette" inntrykket på en måte som gir mening for en materiell kropp.
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !