Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenNaive mennesker

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: Naive mennesker

Innlegg av lightwave »

Isan skrev:Ja, det er også en av idéene folk har tomlet med ei stund nå. Selvfølgelig spekulativt, men det betyr jo ikke at det kan utelukkes.
Joda, i og med at vi vet så lite om fenomenet var nettopp derfor jeg tillot meg å være litt spekulativ.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Naive mennesker

Innlegg av ludoburgero »

At det fremdeles fokuseres og legges mest vekt på å diskutere "OM NOE ER SANNSYNLIG ELLER IKKE" er inni hesteræva kjedelig stoff. Jeg kan ikke begripe behovet bak i det hele tatt, spesielt ikke for å måtte argumentere imot. Når man gang på gang biter på et agn der noen mangler dybdesyn og påstår eller antyder at den minste ukjente gitte ting er synonymt med en ting man er fiksert på, så er det på tide å revurdere hva man holder på med.

Naive mennesker? Først og fremst, hva det er trådstarter vil med innlegget skjønner jeg egentlig ikke helt. Jeg kan forstå behovet for å etterspørre litt åpenhet, men å gjøre det basert på et ønske om at noe skal finnes og være påståelig om det, er kanskje mildt sagt litt feil fremgangsmåte. Enhver POTENSIELT god debatt kan godt starte med å forgrove, forenkle og/eller komme med påstander som deretter "må" plukkes ifra hverandre eller gis blind støtte for. Men det er jo der hele feilen ligger: om man ikke har en lignende opplevelse eller erfaringer å sammenligne påstandene med, er man sjanseløs. En kan synse og spekulere, og det kan bli en artig diskusjon utav det også, men det hører vel til sjeldenhetene når alt skal komme ned til:

SANNSYNLIG?
IKKE SANNSYNLIG?

Å, god tur i karusellen... jesus kristus så forbanna nitrist og kjedelig utgangspunkt.
Merry-go-round. Evig tidsfordriv. Gjesp.
Antall ord: 246
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links