Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVet noen om et forhekset kryss?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
spiritmaster
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 19 Feb 2010 01:01
14

Vet noen om et forhekset kryss?

Innlegg av spiritmaster »

Jeg fikk et tips om at jeg skulle ta meg en tur til et sted der det er riset et kryss eller kors i bakken. Og ingenting vil vokse der. Det har blitt forøkt å tette merket i bakken, men det har tydeligvis ikke vært mulig. Og man skal vist merke negativ energi der.
Ifølge personen som fortalte meg dette sies det at flere klarsynte har vært der, men ingen vet hvorfor eller hvordan det ble sånn. Mulig noen har forhekset stedet eller at det har vært offringsplass.

Noen som vet hvor dette stedet er? Jeg bor på Østlandet og det skal vist være i "nerheten" tror jeg.
Er det noen som har vært der? Stemer det at ingen vet noe om hvorfor dette stedet stedet er "forhekset"?
Hva kan man forvente å se/føle på et sted der det er masse negativ energi? Er det noe man må passe på før man drar ditt, som foreksempel å meditere før man drar ditt. Værer i en positiv eller nøytral tilstand?

Jeg kan jo såklart spøre denne personen igjen om hvor dette var, men siden jeg ønsker å vite litt mer om hva slags sted dette er postet jeg dette innlegget:)
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

Re: Vet noen om et forhekset kryss?

Innlegg av tvilerlitt »

Hei, det er mange interresange energy steder I landet vårt :)

Fint om du kunne indikere noe mer forstålig angående hvor det er enn bare Østlandet.... Hvilken Komune el.l.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Vet noen om et forhekset kryss?

Innlegg av Asbjørn »

spiritmaster skrev:Jeg fikk et tips om at jeg skulle ta meg en tur til et sted der det er riset et kryss eller kors i bakken. Og ingenting vil vokse der. Det har blitt forøkt å tette merket i bakken, men det har tydeligvis ikke vært mulig. Og man skal vist merke negativ energi der.
Ifølge personen som fortalte meg dette sies det at flere klarsynte har vært der, men ingen vet hvorfor eller hvordan det ble sånn. Mulig noen har forhekset stedet eller at det har vært offringsplass.

Noen som vet hvor dette stedet er? Jeg bor på Østlandet og det skal vist være i "nerheten" tror jeg.
Er det noen som har vært der? Stemer det at ingen vet noe om hvorfor dette stedet stedet er "forhekset"?
Hva kan man forvente å se/føle på et sted der det er masse negativ energi? Er det noe man må passe på før man drar ditt, som foreksempel å meditere før man drar ditt. Værer i en positiv eller nøytral tilstand?

Jeg kan jo såklart spøre denne personen igjen om hvor dette var, men siden jeg ønsker å vite litt mer om hva slags sted dette er postet jeg dette innlegget:)
Søk på "Finnskogen Kors" :
https://www.paran.no/forum/phpbb3/searc ... kogen+kors


A
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2817
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Vet noen om et forhekset kryss?

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev:
spiritmaster skrev:Jeg fikk et tips om at jeg skulle ta meg en tur til et sted der det er riset et kryss eller kors i bakken. Og ingenting vil vokse der. Det har blitt forøkt å tette merket i bakken, men det har tydeligvis ikke vært mulig. Og man skal vist merke negativ energi der.
Ifølge personen som fortalte meg dette sies det at flere klarsynte har vært der, men ingen vet hvorfor eller hvordan det ble sånn. Mulig noen har forhekset stedet eller at det har vært offringsplass.

Noen som vet hvor dette stedet er? Jeg bor på Østlandet og det skal vist være i "nerheten" tror jeg.
Er det noen som har vært der? Stemer det at ingen vet noe om hvorfor dette stedet stedet er "forhekset"?
Hva kan man forvente å se/føle på et sted der det er masse negativ energi? Er det noe man må passe på før man drar ditt, som foreksempel å meditere før man drar ditt. Værer i en positiv eller nøytral tilstand?

Jeg kan jo såklart spøre denne personen igjen om hvor dette var, men siden jeg ønsker å vite litt mer om hva slags sted dette er postet jeg dette innlegget:)
Søk på "Finnskogen Kors" :
https://www.paran.no/forum/phpbb3/searc ... kogen+kors


A
Hørt noe sånt om Finnskogen jeg også ;-)
Antall ord: 240
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spiritmaster
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 19 Feb 2010 01:01
14

Re: Vet noen om et forhekset kryss?

Innlegg av spiritmaster »

Det stemer nok med finnskogen kors, jeg bor i Kongsvinger ikke så altfor langt unna finnskogen.

Takk for svar:D
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WillyH
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 20 Des 2014 12:07
9
Kjønn (valgfri): mann
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 4 ganger

Re: Vet noen om et forhekset kryss?

Innlegg av WillyH »

Dette høres spennende ut! Fortell gjerne mer når du får sjekket det ut litt mer!
Antall ord: 18
Vi vet litt om noe, men ingenting om alt.

http://www.hinsides.no - hinsides filer m.m.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links