Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserTelepati historie om meg!! les

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Telepati historie om meg!! les

Innlegg av Poku »

Jeg husket at jeg var på en pizza resturant med min mor og min stefar og min lillesøster, så vi ble sittende der en stund og det tok flere timer før vi fikk pizza og det var så mange mennesker der ute som ønsket å få pengene tilbake siden det tok tid og barna ventet på mat. Og da skulle mamma fortelle meg en historie om hennes søster som nesten druknet henne. men før hun spurte meg hva som skjedde med? og plutselig kom svaret rett i tankene mine at hun skulle fortelle om at hun nesten ble drukna av hennes søster og jeg sa det, og jeg hadde rett.


Hun ville ikke fortelle meg først at hun nesten ble druknet hun sa "vet du som skjedde om meg og min søster en dag."" Og helt tilfeldig så bare fløy svaret rett inn i tankene mine om at hun nesten ble drukne av hennes søster. Og jeg hadde fullstendig rett.


Jeg har ingen anelse på hvordan i all verden at det svaret fløy rett i tankene mine når hun ikke hadde fortalt meg hva som først skjedde.

Er dette telepati eller?

Jeg har ingen anelse, men jeg vet egentlig ikke hvordan jeg hadde rett, siden hun hadde aldri har fortalt meg historien før den dagen kom.

Hva vil dette si? at jeg har noen spesielle evner jeg er født med?


Jeg har alltså klart og flytte en brus boks mot meg med tankene mine. Som vil bli kalt for telekinesis.

Og jeg har sett en ånd og opplevd mye igjennom livet mitt.
Antall ord: 275
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Telepati historie om meg!! les

Innlegg av g.r.y »

En mulig forklaring, kan jo være at du har overhørt historien ved en tidligere anledning, og at den så ble hentet opp fra ubevisstheten. Men når det er sagt, kan man jo ikke utelukke at noen har en evne til å kunne snappe opp tanker heller, da dette jo er energier.. I tillegg, er jo mor og barn en så nær forbindelse en kan komme, samt at du har hatt andre paranormale opplevelser, så jeg kan iallefall ikke sitte her å påstå at det IKKE er telepati.. :)
Antall ord: 90
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links