Hei.
Jeg har også fått beskjed om at jeg er en jordengel
jeg kjenner meg så igjen i det dere sier
siden jeg var veldig liten har jeg reagert utrolig sterkt jeg har sett urettferdighet, klimaendringer og spesielt reagerer jeg på mishandling av dyr. Jeg både er støtter og har jobbet i en rekke ulike non-profit organisasjoner (blant annet har jeg jobbet i Amnesty) og nå arbeider jeg i en miljøorganisasjon- og føler virkelig jeg har funnet kallet mitt!
Selvfølgelig bryr jeg meg masse om mennesker men det å jobbe med dyr og natur har alltid stått foran alt annet for meg. Jeg er vokst opp i skogen med en rekke dyr og det å beskytte og respektere dette står så utrolig sterkt i meg at jeg nesten føler jeg vibrerer når jeg tenker på det! Jeg bryr meg virkelig ikke om at det ikke er så fett betalt. Hva er det igjen å bruke penger på når man ikke har det basisgrunnlaget-livsgrunnlaget-vi alle er TOTALT avhengige av for å overleve?
Og du: jeg vet at ting blir bedre!

bare se på det historiske perspektivet: før brukte man åpenlyst slaver, hadde sykdommer og bare en feber kunne gjøre at alle barna dine omkom, ingen menneskerettigheter, ingen stemmerett for kvinner, offentlige henrettelser og tortur
Jeg får så vondt av mennesker på min alder som bare ser "skremselspropaganda" på nyheter og aviser så de skal få flere seere eller klikk(reklameinntekter/seertall) , og som ikke får sove om natten fordi de får inntrykk av at verden går under
jeg tvinger alltid folk til å lese denne artikkelen og sier: slapp av. det kommer til å ordne seg. virkelig
http://www.klikk.no/foreldre/barn/article915531.ece
les den og spred the news

samfunnet vårt trenger det!