Hawking har GOD TID til å tenke, og siden han i utgangspunktet var ( og er ) Fysiker og matematiker, sier det seg selv at han derfor tenker myye på slikt.
En med høy kunnskap.
Men skriften SIER JO at kunnskapen skal bli stor

Og da må vi vel ha noen kloke hoder for å få det til
Men Hawking ER materialistisk, -dvs en som kun aksepterer det en "kan ta og føle på", og bevise matematisk og eller fysisk.
Jeg velger derfor å fjerne ham fra lista over potensielle (anti)krist - figurer.
Når det gjelder antikrist, så tror jeg nok "den energien" er i full gang i denne verden vi lever i,
se bare på hvordan makt og penger faktisk styrer og gjennomsyrer samfunnet.
Og vi er alle bundet av "penger". på en eller annen måte. Iallfall så å si alle...
Er jo noen stammer som fremdeles lever adskilt fra resten av verden....
Og skal vi da se etter en ( eller et flerhodet antikrist,) så kan vi bare se på verden, eu, usa, russland, china, nordkorea, osv osv....
Og siden vi har flere hoder, så kan de forskjellige hodene krangle seg imellom, eller samarbeide,
avhenig av hva som tjener dem best.....
Ikke tror jeg på at vi får oppleve en "Jesus" som kommer tilbake, eller noen andre "profeter" heller.
Derimot ser jeg ikke vekk fra at vi på ett eller annet tidspunkt virkelig får oppleve hva Aliens / Ufo,
Engler eller hva som "blir sendt fra oven" dukker opp etterhvert.
Rett og slett fordi hele menneskeheten er ute å kjøre.... på sykkel - på feil jorde....og i 2 meter dyp snø...
Vi snakker ikke om å trampe i klaveret lenger, men heller å droppe det fra 13 etasje og ned i en nysgjerrig folkemengde....
Og alle vil synes at DETTE VAR KJEKT; DETTE MÅ VI GJØRE MER....
Iallfall virker det slik når man ser på selvmordsbombere, og andre måter å utføre religiøs krig.
For det er jo det terroren egentlig er - religiøs fanatisk krig.
"Hvis ikke du tror på Jesus så skal du dø" - var jo omkvedet ved kristninga av Norge.
Og derved oppstod og hykleriet / en side utad, og en annen innad....
I våre dager har ikke (den norske) kirken den makten den engang hadde.
Så derfor importerer vi "hellig krig" - og passer på å ikke få den ut av landet, - slik at vi skal se penest mulig ut for de andre "hodene" rundt i verden ...
Og viser hvor dumme idioter Ola Nordmann egentlig er ...
Ikke bare slipper vi det inn, men vi nekter å sende det ut igjen....
Ok, kom litt på avveie her, men det er energien bak vi ser her, "antikrist".
Jeg ser frem til den dagen at vi får det reelle besøket fra "lyset" , om det er i form av "ufo" eller "engler", det får tiden vise.
Men egentlig spiller det ikke så stooor rolle, da vi alle skal reinkarnere videre til andre planter - hvor vi skal høste de erfaringer vi ikke har fått høstet her på jorden...
( bibelen sier jo det, "en ny himmel, og en ny jord" )
Og det har vi Hawking og andre som bekrefter for oss, hvor mange planeter i "gullhårsonen" har vi funnet til nå ? Når vi ser hvor enormt universet er, så har vi et brukbart antall å velge mellom....
Messias energien ?
Jo , den finner vi i mange vanlige folk. Noen av de ser vi, som Moder Theresa, andre er mer i det skjulte, og virker lokalt i sine områder, usett....
Eller ?
A