Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Jeg har jobbet en del med intuisjonen min og nå har jeg fått det jeg vill kalle en indre stemme. Prøvde det ut på den nasjonale prøva i engelsk lesing og det funka som regel da det var True/False spørsmål... Men jeg har også fått svar når jeg kjører mot et lyskryss også spør jeg hvor lang tid må vi vente så fikk jeg 10 sek... jeg telte ned og i det jeg sa null så kjørte den bilen foran oss
Men er dette intuisjon eller har jeg blitt schizofren
Det er min egen stemme som svarer da, uten at jeg konsentrerer meg... jeg bare tenker tomt eller helt svart også kommer det
Roy A skrev:Jeg har jobbet en del med intuisjonen min og nå har jeg fått det jeg vill kalle en indre stemme. Prøvde det ut på den nasjonale prøva i engelsk lesing og det funka som regel da det var True/False spørsmål... Men jeg har også fått svar når jeg kjører mot et lyskryss også spør jeg hvor lang tid må vi vente så fikk jeg 10 sek... jeg telte ned og i det jeg sa null så kjørte den bilen foran oss
Det er min egen stemme som svarer da, uten at jeg konsentrerer meg... jeg bare tenker tomt eller helt svart også kommer det
Tro meg, DU er ikke schizofren
Det viktigste for å utvikle klarsyn er å tro på deg selv. Ikke tvil på din indre stemme. Den har rett føste gang. Med en gang du tenker videre, og tviler, så tar du feil.
larsrolle skrev:
Tro meg, DU er ikke schizofren
Det viktigste for å utvikle klarsyn er å tro på deg selv. Ikke tvil på din indre stemme. Den har rett føste gang. Med en gang du tenker videre, og tviler, så tar du feil.
Så sant så sant.. man skal vel forsåvidt gå etter det første som faller mann inn også kan man tenke litt mer fornuftig etterpå og se at man tar feil..
Roy A skrev:Jeg har jobbet en del med intuisjonen min og nå har jeg fått det jeg vill kalle en indre stemme. Prøvde det ut på den nasjonale prøva i engelsk lesing og det funka som regel da det var True/False spørsmål... Men jeg har også fått svar når jeg kjører mot et lyskryss også spør jeg hvor lang tid må vi vente så fikk jeg 10 sek... jeg telte ned og i det jeg sa null så kjørte den bilen foran oss
Gratulerer Roy. Intusjon er såå spennende og kan brukes til ALT!!
Antall ord: 138
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
"Det vanskelige er å ikke tenke. Jeg klarte engang 8 spørsmpl på rad i vil du bli millionær på nett. Jeg leste ikke engang spørsmålet.
Når du tenker på det du lurer på må svaret kommet som et lyn. Hvis jeg begynner å tenke har jeg en treffprosent lik null!"
Enig der, når jeg og mannen min leker oss med telepati så fungerer det helt fint til du begynner å second guess'e svaret som kommer til deg, da sitter man gjerne igjen og tenker at man skulle sagt det første man tenkte, allikevel
Antall ord: 100
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her