Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenLysfenomen/UFO

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Lysfenomen/UFO

Innlegg av UFO »

.. og tenk bare hvor ekstremt tabu det var bare for noen tiår tilbake. Turde man stå fram med slike observasjoner i media så kunne man i verste fall bli stemplet som rar, tullete, hadde psykiske problemer etc etc. Man ble latterliggjort og sett rart på rett og slett. Da kom ofte:
"Der er han/hun" som ser grønne menn fra Mars". Det var jo alltid planeten Mars det dreiet seg om.

Sjøl ble jeg i mange år latterligjort av en kollega i jobben min. Han spurte nesten daglig om jeg hadde hørt noe mere nytt fra de grønne menn som krasjlandetlandet i Roswell. Og så lo han og gikk.
Hadde han hatt en interesse, og ikke latterliggjort det så kunne man ha hatt en seriøs diskusjon rundt dette, men nei. Det er jo en slags mobbing - og kan til tider bli slitsomt.

Etter disse episodene som pågikk noen år så har jeg lært meg å ignorere slike folk.
Har ingen problemer å stå fram med hva jeg ser og observerer - ting som ikke passe inn i hva man
kan forvente å se/observere på himmelen - og eller på bakken for den sak skyld.

Takk og pris - verden går videre, og "Vi gale" blir tatt mere og mere seriøst.
Antall ord: 215
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Re: Lysfenomen/UFO

Innlegg av Tyrell »

Drit i hva andre tenker om det ufo, jeg har sett det og du også og mange andre, det er bra nok for oss :wink:
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Lysfenomen/UFO

Innlegg av jeditrond »

Ja, Hessdalen har så smått blitt stuerein å snakke om, men sier man at man har sett lignende selv utenfor Hessdalen blir man enten sett på som sprø ellers så kan man ha flaks å møte på en annen som en selv som til nå ikke har turt snakke om opplevelsene sine.

Jeg har sett lysfenomen/ ufo flere ganger, den ene gangen var min daværende svoger også vitne, og han er en smule skeptisk for å si det sånn, men nå er han bitt av basillen så og si :D
Antall ord: 90
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Lysfenomen/UFO

Innlegg av Bearchild »

.. men så har vi "raringene" som sitter ute hver bidige natt og stirrer opp mot himmelen og gladelig forteller hele nabolaget om både observasjoner og bortføringer. Sånne raringer som sannsynligvis har en diagnose. Det er disse som blir sett og hørt og fortalt videre om, og som folk gjerne assosierer med alt som har med UFOer å gjøre.

Det slår nesten aldri feil. Hvis man snubler innom temaet "liv i verdensrommet?" i en eller annen sosial sammenheng er det bestandig minst èn som drar fram "gærningen med tinnfoliehatt i naboblokka" som argument. Alt som finnes på himmelen er stjerner og planeter, alt annet er hallusinasjoner. :ooom
Antall ord: 111
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links