Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sansermina RARE drømmer! Trenger hjelp!

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

mina RARE drømmer! Trenger hjelp!

Innlegg av Roy A »

Drøm, 5 mars. 2005: Var sammen med Anders, Pål, Lise og Janne. Vi skulle til Japan, men Lise og Janne måtte på do, jeg, Anders og Pål møtte vente på kiosken på konnerudsenteret (det liknet ikke). Vi skulle kjøpe litt godteri. Her ifra var ikke Pål noe særlig aktiv. Vi satt i gang, Anders skulle absolutt ha rusbrus, Mens jeg skulle kjøpe en sjokolade, men de hadde ingen utenom smarties sjokoladen, og kinder mini. For øvrig så hadde vi snakket og smisket en del med damen bak disken som var en russisk **. Datteren var også der. Jeg hadde mistet nøklene og mobilen min og måtte gå tilbake. Av en eller annen grunn visste jeg at de lå langt inne i huset, og at huset var totalt forandret. Kiosken på konnerudsenteret var nå et vanlig digert hus. Jeg gikk inn, var litt nervøs fordi jeg hadde jo aldri vært her før, og visste ikke hva som ventet meg. Jeg gikk inn og så datteren sitte i sofaen i en stue. Jeg spurte om hun hadde sett tingene mine, og hun svarte at jeg måtte og lenger inn i huset. Jeg gikk innover og kom til et valg. Det var tre dører en på vær side. Jeg gikk inn i den til venstre, der står en jeg kjenner (voksen) og pisser. Han sier ”åssen gårre a” jeg gikk ikke inn der. Derfor tok jeg den til høyere. Der kom jeg inn i et stort rom. Der var en dame, hun var feit! Og skikkelig stygg! Jeg ignorerte henne. Jeg kikket litt rundt og fant ikke helt ut hvor jeg skulle gå. Det var flere mennesker der nå. Plutselig var det en trapp der. Jeg går opp. Kommer i et stort rom. Går inn i en dør til venstre får meg. Det er et trangt rom, det sitter en gutt der, Det virket noe kjent over han, men visste ikke hva. Av en eller annen grunn begynner jeg og slå løs på han. Da blir alle sure og vill ha tak i meg. Jeg løper opp to trapper til. De rommene jeg kommer inn i ser akkurat like ut som det første trapp rommet. Jeg skjønner at dette funker ikke og begynner og sloss. Den feite damen kommer. Hun tar tak i meg og løfter meg opp (hun var ca. to meter så jeg kom litt opp). Hun løfter meg over hodet, jeg kliner til henne midt i ansiktet, og hun slipper meg. Jeg detter ned. Hun kommer etter meg, men jeg kliner til henne i magen, det funket ikke så jeg sparket alt jeg hadde (var ikke redd). Hun får tak i meg. Hun drar opp en negl klipper og en negl fil og begynner og file kroppen min. Det var ikke noe smerte fult så jeg reagerte ikke. Så sier hun ”du må gjøre litt for og komme inn i gjengene på ungdom skolen veit du”. Jeg skjønte ikke hva hun mente, men hun tak frem noen tråder og begynte og gjøre noe helt forferdelig på huden min. Jeg klinte til henne og hun kastet meg ut et vindu. Under sto det masse folk, til og med brannvesenet. De sier ”få han inntil” Jeg blir dratt inntil husveggen og torturert på samme måte som hun feite gjorde inne i huset bare mye verre.
Huset var hvitt, gammelt og så ut som det skulle dette sammen når som helst.

Jeg drømte at jeg sto utenfor et vindu med vinrød gardiner, det skjedde ingen ting før hele vinduet kom over og igjennom meg. Det drømte jeg når jeg lå på sofaen og hadde sovnet. Kanskje det har en link?

15 mars: Var nesten en sånn matrix kar… Det var mange med dress som skulle skyte eller drepe meg. Jeg ble omsider fanget. Jeg rømte fra cella og jeg snek meg inn på stua. Første gangen var det mange, men ingen så meg. Andre gang så var det ingen der så jeg la meg på sofaen. Da blei det leven og det kom mange, jeg løp og gjemte meg. Til slutt kom jeg inn på et grått rom med ingen utvei og seks mr. Smith rundt meg, jeg døde mange ganger! Det holdt på helt til klokka ringte… det var ikke så lenge da :p
Antall ord: 758

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ghostbabes=)
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 11 Feb 2005 21:44
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjemme

Innlegg av ghostbabes=) »

hmm hvis ikke du har sett de folka som var i den første drømmen du skrev om så tror jeg det kan være ånder som styrer drømmene dine. Det er hvertfall det jegh ar hørt. En som spurte meg om jeg hadde drømt om noen jeg ALDRI har sett eller hørt om før. så sa jeg ja, for de fleste har jo drømt om folk de aldri har sett før. så sa han fyren at det er ånder som er rundt meg mens jeg sover og de kan komme inn i drømmene mine. Etter det ble jeg litt redd for å sove, men nå så tenker jeg ikke over det. Men det er det eneste jeg har å si, kanke komme med noe bedre svar akkurat nå. du har ikke sett huset før heller?
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

hei

Innlegg av amora. »

hei du.'

jeg er og en som drømmer mye rart.
og kan huske de så godt som deg.
jeg tror ut i fra det du beskriver at det er en blanding av dine egne følelser, det åndelige og ting som underbevisstheten tar opp fra tv.

her er en fin side du kan gå inn på får å tyde drømmer.

www.droemmetydning.com/


skal sette meg ned å se litt på drømmen så skal jeg se hva jeg får ut
Antall ord: 83
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Uten at jeg kan si det med sikkerhet, tror jeg ikke denne drømmen handler om ånder. Det betyr derimot ikke at drømmen er mindre spennende, for det er den. En god drømmebok og/eller kilder på nett( www.droemmetydning.dk ) kan være til god hjelp når du tolker en drøm, men husk også at din underbevissthet har sin unike måte og gjenspeile ditt indre liv på, og at det som gir mening for noen andre ikke nødvendigvis behøver å gi mening for deg.

Når du skal tyde en drøm, bør du begynne med å tenke over hva som har skjedd i ditt liv den siste tiden. Det er ikke uvanlig at det vi nylig har lest og/eller filmen vi så etc. eller noe vi opplevde, flettes inn i drømmene våre. Dette kalles en dagsrest.

Som jeg nevte ovenfor, så behøver ikke en drømmetydningsbok/kilde gi deg det svaret du søker, bare hjelpe deg et stykke på vei. Du har din egne måte å bearbeide inntrykk. En annen ting er dette med forståelse. Vi forstår ikke alltid drømmene våre, ikke er det sikkert at det er meningen heller. Jeg pleier å skrive ned drømmer jeg ikke forstår, for så å ta dem frem etter stund og da hender det jeg får meg en aha-opplevelse :wink:

Likevel, noen klassiske symboler er det, som feks huset. Huset representer jeget, altså deg selv. Jo dypere og/eller lengre inn du går, jo dypere graver du i underbevisstheten. Personene i drømmene kan representere flere ting, men i det store og hele handler det om sider med deg selv. Feks vennene dine, de er jo ikke bare dine venner som du kan prate og ha det gøy sammen med, foruten også noen du identifiserer deg med...Forstår du hva jeg mener?

Jeg mener denne drømmen handler om deg selv("Det er et trangt rom, det sitter en gutt der, Det virket noe kjent over han"), og at dette handler om livet barn/ungdom("kinder mini", "rusbrus"). Noe er gått tapt på veien("Jeg spurte om hun hadde sett tingene mine, og hun svarte at jeg måtte og lenger inn i huset"), kan du tenke deg til hva dette kan være? Du nevner også tre dører. Tallet tre kan være nyttig. Her kan det være nyttig å spørre seg om det skjedde noe for feks 3 år siden... Byttet du skole eller begynte på ungdomsskolen? Dette bekrefter jo også damen i drømmen,- "du må gjøre litt for og komme inn i gjengene på ungdom skolen veit du" Forøvrig er det å slåss i drømmer, gjerne et symbol på indre kamp :wink:

Ad. drømmen om vinduet, er det en egen drøm?
Sist redigert av Eireen på 07 Apr 2005 14:44, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 480
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av amora. »

hei
det var veldig godt forklart
Antall ord: 6
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

svipp skrev:hei
det var veldig godt forklart
Takk for ros :wink: Er ingen ekspert, men har lest en hel del bøker og tolket min egne drømmer noen år nå. Lærer man seg noen grunnprinsipper, som feks huset er jeget, vann er følelser, fremkomstmidler er symboler på hvordan man tar seg gjennom livet osv., er det ikke så vanskelig.

Blir spennende å høre hva Roy har å si, er jo ikke sikkert han kjenner seg igjen...
Antall ord: 78
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av amora. »

han nevnte og at huset var hvitt, og det kan tyde på en renselse, og siden han ble skadet på veien ned fra huset, så er det mulig at det er noe som sitter dypt som underbevisstheten tar tak i, men det det behøver ikke å være det
Antall ord: 49
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

svipp skrev:han nevnte og at huset var hvitt, og det kan tyde på en renselse, og siden han ble skadet på veien ned fra huset, så er det mulig at det er noe som sitter dypt som underbevisstheten tar tak i, men det det behøver ikke å være det
Godt poeng :wink:
Antall ord: 53
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av amora. »

hei du, vet du hvordan jeg får flere stjerner, he he
Antall ord: 12
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

svipp skrev:hei du, vet du hvordan jeg får flere stjerner, he he
Du får en stor stjerne av meg! Fortsetter du å tolke drømmer skal du se at du får flere stjerner på et blunk. Ikke så langt til 250 :D
Antall ord: 44
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !