Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder!HJELP! Klarsynt?eller bare heldig?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kattekvinnen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Des 2012 01:29
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Kristiansand
Har takket: 2 ganger

!HJELP! Klarsynt?eller bare heldig?

Innlegg av kattekvinnen »

Jeg vet lite om ånder/energier og klarsynte.
men det jeg vet er at jeg har hatt et par opplevelser som jeg VET om,kanskje det er mange flere situasjoner jeg ikke er bevisst på.
Derfor skriver jeg til deg,i håp om kanskje noen svar,tips eller råd.

Mine sterke opplevelser har skjedd om natten etter jeg har sovnet.
Min samboer har ved 4 anledninger våknet opp midt på natten av at jeg
plutselig setter meg opp,i "søvne" men med åpne øyne, og stirrer fokusert på et punkt.

En anledning husker jeg selv,hvor han la meg ned og da "våknet" jeg.Jeg husker 12 skikkeliser som omringet min del av sengen og soverommet.jeg husker konturer,ikke ansikter eller om det var menn eller kvinner.Jeg husker en sterk følelse av at jeg var lei og at det er/var slitsomt at disse hele tiden fulgte med på meg,kikket på meg.Det var også det jeg sa til mannen min før jeg sovnet.

Den siste intense opplevelsen jeg klart husker var og på natten.
Mannen våknet igjen av min brå beveglese av at jeg brått setter meg rak opp i sengen.
Jeg husker en kvinne skikkelse som sto i enden av sengen.
Jeg pratet med henne,men husker ikke om hva eller hvorfor.
Mannen min la meg ned i sengen igjen.
Jeg ble gretten på han og ga klar beskjed om å ikke forstyrre meg neste gang.

Det er andre mindre "ubetydelige" hendelser og.

Paradokset her er at jeg er så redd,jeg er mørkredd,redd for å være alene hjemme,redd av filmer og bilder,skrekk historier og alt mulig.
MEN ikke disse hendelsene,jeg har ikke fått noen form for ubehagelige eller skumle "vibber".

Så...Det jeg lurer på er da...er jeg "godt anlagt" for å være et medium?er dette "normalt"?jeg har og hørt om at sjelen kan lage avtaler før en blir født(?),jeg klør meg i hodet og lurer på hva dette kan være.
Håper på svar.
Antall ord: 354

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: !HJELP! Klarsynt?eller bare heldig?

Innlegg av jeditrond »

Det at dette skjer om natten er fordi du på en måte blokkerer for evnen(e) dine på dagtid, når du drømmer/sover er tankene dine mer i synk med åndeverdenen og kommunikasjonen går lettere. Disse tolv skikkelsene du ser kan være folk du skal møte senere og jobbe sammen med for eksempel, eller at de er der som publikum under din åndelige oppvåkning. Har selv opplevd å ha publikum ifm. åndelige treff/ åndelig jobbing sammen med min søster og ekstrasøster, noen ganger under husrens også. Det virket som om de i sistnevnte tilfelle var nysgjerrig på min fremgang rent "fagmessig" som medium/ husrenser :)

Magefølelsen din er forøvrig helt riktig, det du opplever er ikke noe å være redd for, men at du blir litt lei av å bli beglodd skjønner jeg godt :)

Så jeg vil si at du så absolutt har anlegg for å bli medium utfra de opplevelsene du beskriver her.
Antall ord: 162
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kattekvinnen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Des 2012 01:29
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Kristiansand
Har takket: 2 ganger

Re: !HJELP! Klarsynt?eller bare heldig?

Innlegg av kattekvinnen »

oi oi....det var det jeg var "redd" for :-P
om det er tilfellet at jeg har gode sjanser for å kunne se verden i et mer klart lys,vil jeg gi det en real sjanse :salute:
men jeg aner ikke hvordan jeg kan begynne,hva jeg skal gjøre osv..
har du kanskje noen råd/tips,lenker ect?
noe å begynne med kanskje..? da hadde jeg blitt veldig glad :D
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: !HJELP! Klarsynt?eller bare heldig?

Innlegg av jeditrond »

kattekvinnen skrev:oi oi....det var det jeg var "redd" for :-P
om det er tilfellet at jeg har gode sjanser for å kunne se verden i et mer klart lys,vil jeg gi det en real sjanse :salute:
men jeg aner ikke hvordan jeg kan begynne,hva jeg skal gjøre osv..
har du kanskje noen råd/tips,lenker ect?
noe å begynne med kanskje..? da hadde jeg blitt veldig glad :D
Jeg ville begynt med enkle meditasjonsøvelser og så ta ting som de kommer, du har jo allerede åpnet deg for åndeverdenen, så dørstokkmila er passert :)

Hva slags evner som kommer ut av dette for din del finner du ut underveis, kanskje du føler for å ta et kurs, eller kanskje du heller vil lese deg til ting på egenhånd. Ingen av disse metodene er feil. Du vil etterhvert merke at beskjeder kommer som på overflaten virker veldig merkelig, men som gir mening når du analyserer dem utfra symbolikken. For min del får jeg ofte symbolikk i fra ymse science fiction/ fantasy filmer. De symbolene som kommer frem da vil kun gi mening for meg utfra min tolkning av disse filmene. Andre jeg kjenner til får beskjeder som er mer klassisk sjamanisme for eksempel og andre igjen fra andre typer populærkultur som gir mening for den personen.

Det er skrevet ganske mye om forskjellige meditasjonsteknikker o.l. her på forumet i gamle poster: https://www.paran.no/forum/phpbb3/searc ... t=S%C3%B8k
Antall ord: 249
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links