Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHjelp? Forvirret

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Hlz
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 21 Jul 2015 18:42
8

Hjelp? Forvirret

Innlegg av Hlz »

Heihei!
Ny bruker på forumet som kunne trengt deres synspunkter på noen litt forvirrende hendelser gjennom oppveksten.

Når jeg var liten hadde jeg noen hendelser der jeg kunne fortelle ting som viste seg å stemme. Med hendelser mener jeg at jeg eks. kunne fortelle nøyaktig hvor en venn hadde lagt nøkkelen sin uten at jeg egentlig kunne vite det, fikk bare en sterk magefølelse. Var også en gang der jeg satt i bilen med min mor og en ambulanse kjørte forbi, da fortalte jeg til min mor at i den ambulansen lå bestevennen jeg hadde på den tiden. Dette viste seg å stemme da hun hadde falt av hesten og blitt kjørt avgårde i ambulanse. Men jeg hadde ingen forklaring på hvordan jeg kunne vite dette.

Magefølelsen min fortsatte å være der i enkelte situasjoner, men tenkte ikke så mye over dette etterhvert som jeg ble eldre. Men opplevde denne sterke magefølelsen igjen når min mor fikk seg ny kjæreste og jeg hylgåt fordi jeg visste at han ikke var snill. Han hadde ikke snille øyne. Jeg har alltid vært veldig følsom og sterkt knyttet til min mor så tenkte at dette var grunnen til at jeg følte det på den måten. Men han viste seg og ikke være snill og forholdet tok slutt.

Senere har jeg hatt drømmer som har jeg hatt drømmer som blir sanne. Kan være alt fra hvordan været skal bli til å handle om personer, ting osv. Jeg hadde eks en drøm der moren min fikk en jobb hun hadde søkt på og sendte meg sms der hun fortalte det. Dagen etter fikk hun jobben. Er også sterkt knyttet til hunden min og hadde en gang en drøm der han hadde skadet forlabben sin, når jeg sto opp hadde moren min tatt på en sokk på forlabben fordi han slikket seg så fælt. Så jeg drømmer mye rart for å si det sånn, hehe.

Var i et forhold som ikke var bra for meg i mange år. Og i starten av dette forholdet hadde jeg to drømmer om min avdøde onkel. I drøm 1 møtte jeg han på en sti i en skog der han satt og ventet på meg og fortalte meg at jeg måtte passe på vennene mine. I drøm 2 møttes vi samme sted der han fortalte meg at jeg måtte passe på en god venn jeg hadde på den tiden. Senere gjennom forholdet mistet jeg uheldigvis kontakt med de fleste vennene jeg hadde. Synes denne hendelsen var litt merkelig i og med at når onkelen min døde så sa jeg til han i hodet mitt at han kunne nå meg gjennom drømmene mine hvis det var noe, for der var jeg ikke redd. Etter dette har jeg kun hatt en drøm om han, der jeg nok en gang møtte han på en sti i skogen og vi gikk pratet og koste oss. På slutten av drømmen før jeg våknet opp sa han til meg at han måtte gå og jeg ble kjempe trist.

Rundt tenårene begynte jeg også å se mørke skygger som fløy forbi vegger osv rundt om kring? Plutselig var de der også var borte igjen. Kan godt å ha vært min gode fantasi, men dette synes jeg var utrolig ekkelt og likte ikke energien rundt dette i hele tatt så blokkerte det helt ute.

ble veldig langt innlegg og jeg beklager for det. Dette er bare noen hendelser jeg søker andre sitt syn på og man kan svare akkurat det man føler for, har et ganske åpent sinn.
Takk på forhånd


Hilsen hlz
Antall ord: 641

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Hjelp? Forvirret

Innlegg av Asbjørn »

Velkommen i "klubben"... :)

Høres ut som om du er det vi kaller "åpen" for slike signaler.
Det er mange som har det slik, men kun få som tør å snakke om det.
Hvor mye vi får inn fra "andre siden" varierer fra person til person, men og over tid.
Noen ganger skjer det mye på en gang, andre ganger lite og ingenting.

På en måte er det nesten som en radiostasjon som kommer og går....

Spørsmålet er mye hva du selv ønsker om dette,
om du ønsker å utvikle det, eller om du vil ha det vekk.
Det er ikke alltid så enkelt som man skulle ønske hverken å utvikle eller fjerne,
men ofte kan det å få vite mer gjerne gjøre det hele lettere.

Her på forumet står det ganske mye om slike ting, men en må lese litt mellom linjer, og også være
skeptisk, da det dessverre er endel her som er mer fantasi enn reelt.
Bruk hjertet / mellomgulvet, og føl på hva som gir gjenklang....

Ellers er meditasjon ofte et middel mange mener fungerer bra.

A
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !