Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerorber?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Zaprosa

orber?

Innlegg av Zaprosa »

jeg viste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette spørsmålet... men jeg lurte på, hva er egentlig orber? og på mange bilder har jeg sett såkaldte "orber".. for min del ser det bare ut som støv på linsen? som også mange sier det er. blir litt forvirret.. kan noen forklare meg litt mer nøyaktig? og forklare meg hvordan man ser forskjell på hva som er stov på linsen, å hva som er en virkelig orb?

tusen takk, på forhånd:D
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Tror orbene på mystisk vis dukket opp samtidig med digitalkamerane...snoooodig...
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: orber?

Innlegg av Eireen »

Zaprosa skrev:jeg viste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette spørsmålet... men jeg lurte på, hva er egentlig orber? og på mange bilder har jeg sett såkaldte "orber".. for min del ser det bare ut som støv på linsen? som også mange sier det er. blir litt forvirret.. kan noen forklare meg litt mer nøyaktig? og forklare meg hvordan man ser forskjell på hva som er stov på linsen, å hva som er en virkelig orb?

tusen takk, på forhånd:D
Hei anbefaler deg å lese tråder som er postet tidligere her på forumet, samt innleggene på forsiden. Mye interessant å finne der ad. orber. Jeg har postet et innlegg om orber(spökbollar på svensk) her https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?t=2552
Antall ord: 132
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Zaprosa

orber

Innlegg av Zaprosa »

tusen takk:)
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

ORB - Denne var litt spesiell i forhold til andre jeg har sett !

Bilde

http://www.coasttocoastam.com/gen/page888.html

Asbjørn.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

Jeg veit at det er tusen folk som har spurt om dette, men denne er litt spesiel! Hvis du ser der det er lyst...Dette er tatt fra rommet mitt, det er en eidomsmegler som har tatt det, det er mange bilder ingen har sånn. Og atpå til er det akkurat der jeg fornemmer at det står noen når jeg legger meg om natten :shock:

Bilde
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Send det inn til bildearkivet heller Roy A.. :)
Antall ord: 8
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

bildet syns ikke
Antall ord: 3
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 216
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

Asbjørn Aamot skrev:ORB - Denne var litt spesiell i forhold til andre jeg har sett !

Bilde

http://www.coasttocoastam.com/gen/page888.html

Asbjørn.
Det kan være noe med min fantasi, men det ser ut som om alle "prikkene" danner en skikkelse :?: :?: :?:
Antall ord: 44
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Susanne Villemo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 01 Jun 2005 20:34
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Støvtull!

Innlegg av Susanne Villemo »

Heia!
Vi har mange, mange "orber" på bilder vi har tatt med digitalkamera, men har også funnet noen få på analoge bilder. Vi har tatt en del "undersøkelsesbilder", og noen er det mange på, noen èn på og andre ingen. Dersom der skulle vært støv, hvorfor kommer de ikke på alle bildene? Støvkorn svirrer jo rundt hele tiden. Og vann? Det er ikke vanndråper i lufta, på en fin dag!!! Og vi har ikke noe som helst på kameralinsa!!!
Dessuten har "rundingene" våre nesten bestandig samme mønster, og det er litt rart hvis det er lysreflekser?! Vi har tatt bilder inne og ute, på dagen og på en sen vinterkveld og de dukker opp med jevne mellomrom :) Hva er det som kan lage reflekser på en trestamme eller på himmelen? Jeg tror det er noen form for energi som gir utslag på bildene. Vi har fått noen som er farget; rød, gul, grønn og blå :)

Susanne .
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ananas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 249
Startet: 04 Feb 2005 21:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Ananas »

nattlyset skrev:
Asbjørn Aamot skrev:ORB - Denne var litt spesiell i forhold til andre jeg har sett !

Bilde

http://www.coasttocoastam.com/gen/page888.html

Asbjørn.
Det kan være noe med min fantasi, men det ser ut som om alle "prikkene" danner en skikkelse :?: :?: :?:
Min fantasi får det også til å se ut som noe. Synes det likner litt på en bukk eller okse øverst...
Antall ord: 67
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

nattlyset skrev:
Asbjørn Aamot skrev:ORB - Denne var litt spesiell i forhold til andre jeg har sett !

Bilde

http://www.coasttocoastam.com/gen/page888.html

Asbjørn.
Det kan være noe med min fantasi, men det ser ut som om alle "prikkene" danner en skikkelse :?: :?: :?:
Det som er røyk, er frostrøyk. Fyren PUSTER... ;-)

Det er den som "sitter i halsen" som er spesiell !
A
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Støvtull!

Innlegg av Asbjørn »

Susanne Villemo skrev:Heia!
Vi har mange, mange "orber" på bilder vi har tatt med digitalkamera, men har også funnet noen få på analoge bilder. Vi har tatt en del "undersøkelsesbilder", og noen er det mange på, noen èn på og andre ingen. Dersom der skulle vært støv, hvorfor kommer de ikke på alle bildene? Støvkorn svirrer jo rundt hele tiden. Og vann? Det er ikke vanndråper i lufta, på en fin dag!!! Og vi har ikke noe som helst på kameralinsa!!!
Dessuten har "rundingene" våre nesten bestandig samme mønster, og det er litt rart hvis det er lysreflekser?! Vi har tatt bilder inne og ute, på dagen og på en sen vinterkveld og de dukker opp med jevne mellomrom :) Hva er det som kan lage reflekser på en trestamme eller på himmelen? Jeg tror det er noen form for energi som gir utslag på bildene. Vi har fått noen som er farget; rød, gul, grønn og blå :)

Susanne .
Da vil vi se bildene ! !

Dersom DU ikke vet å få de ut her, send de i epost til meg ( send en pm, så får du epostadr), så skal jeg gi deg link til de....


mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links