Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVet ikke hva jeg skal gjøre

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Ny-og-usikker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Okt 2016 23:46
7
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Vet ikke hva jeg skal gjøre

Innlegg av Ny-og-usikker »

Hei
Er ganske så ny på alt det her står litt fast på hvordan jeg skal komme meg videre.
Helt kort så har jeg vel hele livet merket mer av åndelig aktivitet enn de fleste. Har siden 2009 vært i kontakt med forskjellige sjamaner, healere ect på grunn av denne aktiviteten i huset jeg bodde i, men har alle gangene fått beskjed om at jeg har en gave og at det er lite de kan gjøre før jeg gjør noe med den og utvikler meg. For noen år siden var jeg i en ulykke og hadde hjertestans over lengre tid og etter den tid har det gradvis blitt mer og mer trykkende nærvær.
Det siste året har vært det værste og får direkte plager, fysisk og psykisk, i form av fysiske smerter i ulike kroppsdeler, følelsen av å være hypokonder blir mer i tankene etter hvert legebesøk og alt er bra og selvfølgelig ingen smertete ved legebesøkene. Får også de ulike følelsene som plutselig kommer slik som redsel, sorg og en voldsom angst, følelse jeg ikke kan relatere til meg personlig. Noen ganger ser jeg skikkelser, noen få andre ganger ser jeg tydelige personer som de skulle ha vært her, men som forsvinner. ukjente lukter, svimmelhet og selvfølgelig hodepine er tilstede daglig.

Jeg er som sagt ny på alt det her og aner ikke hva jeg skal gjøre.. Er litt fortvilt fordi jeg vet jeg må gjøre noe med dette snart slik at jeg kan få en bedre hverdag (håper jeg). Har lest i ulike bøker og prøvd å sett på nette om det er noen kurs jeg kan ta, noe som det er mye av, men som koster mer enn hva jeg har råd til. Har prøvd ulike meditasjons videoer på nett, men føler jeg ikke får dette til.
Er det noen her som har noen gode råd? Hva jeg kan gjøre for å komme meg videre og til det neste steget? Finnes det kurs som er rimeligere enn de jeg har funnet til 5000-7000 kr? Finnes det noen gode nettsider kanskje?

Har de siste månene unngått å være ute med andre mennesker fordi det blir for mye for meg og føler på mange måter at jeg "får nok" inntrykk her hjemme og blir veldig innestengt av hele situasjonen. Så hadde satt pris på noen råd fra dere.
Antall ord: 425

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Vet ikke hva jeg skal gjøre

Innlegg av g.r.y »

Så svaret de gir deg ihht urolighetene du opplever i huset ditt, er at du har fått en gave som må gå sin gang utviklingsmessig, og at du derfor bare må leve med disse urolighetene inntil videre!?..

Vi er flere her inne med paranormale evner som i større & mindre grad er blitt begrenset tidlig i livet pga at en er blitt skremt, avfeid som tøys/latterliggjort av voksne o.l, og som nå er i en prosess med å vekke disse til live igjen. Derav vet vi at 'Ja', dette er en prosess som tar den tiden den tar, for å si det sånn, men hva dette har for relevans mht å avfeie deg ihht at du trenger hjelp til å få ro hjemme, er over min fatteevne, om jeg har forstått deg riktig..(?)
Antall ord: 135
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Vet ikke hva jeg skal gjøre

Innlegg av Asbjørn »

Beskrivelsen din er klassisk, og typisk for en som har evner.
Ny-og-usikker skrev:For noen år siden var jeg i en ulykke og hadde hjertestans over lengre tid og etter den tid har det gradvis blitt mer og mer trykkende nærvær.
Dette er det mange som opplever, - og jeg ser ikke vekk fra at du faktisk var "ute av kroppen", og hadde det som kalles en "Nær Døden Opplevelse - NDO" - hvor du kansje også faktisk vet at du "var på andre siden" - men ble sendt tilbake hit... for "tiden var ikke kommet enda".
( kan være jeg tar feil, men er typisk for slike tilfelle. )
Folk flest er skjermet for det åndelige, men en NDO har en lei tendens til å svekke / fjerne det åndelige filteret, slik at man plutselig oppdager at det er mer her enn bare den fysiske verden.
Ny-og-usikker skrev:Det siste året har vært det værste og får direkte plager, fysisk og psykisk, i form av fysiske smerter i ulike kroppsdeler, følelsen av å være hypokonder blir mer i tankene etter hvert legebesøk og alt er bra og selvfølgelig ingen smertete ved legebesøkene.
Får også de ulike følelsene som plutselig kommer slik som redsel, sorg og en voldsom angst, følelse jeg ikke kan relatere til meg personlig.
Dette er det vi kaller for å VÆRE en EMPAT - altså ikke det å være empatisk ( dvs vise medfølelse), men å være en empat- som fysisk opplever andres følelser.
Forskjellen kan beskrives på følgende måte :
Du ser et lite barn som faller og slår seg, får skrubbsår på knærne.
En empatisk person synes synd på den lille, og vil gjerne hjelpe, trøste.
Mens en EMPAT derimot, ofte ikke trenger å vite om at noen har falt og fått skrubbsår, men fanger opp smerten via auraen, og selv får smerter i kneet, ofte motsatt kne av hva den som skadet seg fikk. Smerten speiles.
Mange som i det offentlige får diagnosen "hypokonder" - er egentlig Empater - som tar inn andres smerter og følelser.
Eks: Naboen på andre siden av veggen har veldig vond rygg.
Empaten føler smerter i egen rygg, og går til legen.
Men legen holder til i et kontor et stykke unna, slik at empaten kommer til legen, og er da så langt unna naboen, at smertene er borte...
Altså - ingen symptomer, og ingen smerter, "hva gjør du egentlig her" sier legen...

Hvordan vite "hva er mitt og hva er andres" - det er det store spørsmålet.
Spesielt når det gjelder følelser, glede, sorg, osv. så kan det være veldig vanskelig å vite.
Om man egentlig har det bra, og det ikke er skjedd noe i livet, og man likevel føler sorg, kan det være nettopp andres sorg man føler.
En nabo kan ha mistet en slektning, - mistet jobb, osv, og er veldig nedfor.
Empaten merker disse følelsene, og så er det igang....

En måte å lære seg hva er mitt og hva er andres, er å kjenne på den følelsen man opplever, og vurdere om dette er en selv, "har jeg noen grunn til å føle sorg nå" ?

Jeg vil anta at du også opplever "varme hender" - dvs at selv om hendene fysisk sett er kalde, så vil andre kunne merke en varme fra hendene dine, dels du selv også....
Da snakker vi om healing. Empater har nemlig ofte "varme hender", og kan da sende healing til følelser og smerter man opplever. Den healingkraften vil da bli sendt til den som faktisk opplever dette, noe som også minsker empatens egne opplevelser av dette.

Ny-og-usikker skrev:Noen ganger ser jeg skikkelser, noen få andre ganger ser jeg tydelige personer som de skulle ha vært her, men som forsvinner. ukjente lukter, svimmelhet og selvfølgelig hodepine er tilstede daglig.
Hodepine, svimmelhet, lukter, osv er ofte tydelige kjennetegn på åndelig nærvær, og da somregen ånder som ikke har reist videre til "lyset".
Noen ser disse og , slik som du nevner.
Av en eller annen grunn, har mennesker som har "evner" også et "usynlig lys" som virker som et fyrtårn, og trekker til seg ånder som "virrer rundt" - og ikke har kommet seg videre.
Derfor blir man aldri kvitt slik påvirkning, men en kan faktisk hjelpe disse videre, noe som vil redusere mengden med "gjester" en ser / føler.

Mange er skeptiske til dette med ånder, energier, og det å være en empat, men det er fordi disse ikke har opplevet dette selv.
Men for de som opplever dette, er det reelt nok, jeg har selv sett følger av at jeg har "renset" -
hvor små barn, og dyr forandrer oppførsel totalt før og etter at en har vært der og "renset".
( hjelpe ånder videre, og balansere energiene, gjerne hente inn positiv energi i tillegg).

Les rundt på forumet, - søk etter ord som empat, beskyttelse, husrens, balansere energier, erkeengler, osv.
Les også denne tråden : https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 77#p543777

Spør gjerne, men husk at enkelte av brukerene her kan komme med dumme svar...
Ikke ta det personlig, - de vet ikke bedre.....

A
Antall ord: 889

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Vet ikke hva jeg skal gjøre

Innlegg av jeditrond »

Det virker litt rart at du ikke fikk tilbud om hjelp bare fordi du er i en utviklingsfase med evnene dine. Disse sjamanene burde jo kunne ha renset hos deg slik at du fikk litt ro rundt deg selv om du nok på sikt vil tiltrekke deg flere ånder som ønsker hjelp.

Har ingen tips til kurs, men har du i tillegg til meditasjonsvideoer forsøkt uten? Altså bare prøve en eller flere teknikker som er beskrevet på nett?

Teknikken beskrevet i linken under her ligner den jeg begynte med i sin tid og var til stor hjelp for meg med å finne indre ro og komme dypere inn i mine evner :)
Mange tror at meditasjon er noe mystisk som du må gå avanserte kurs eller besøke en guru i India for å lære, men sannheten er at vi alle går vi inn i naturlige mediative tilstander fra tid til annen. Tenk bare tilbake til sist gang du kjørte 10 mil i et strekk, hvorpå kjøreturen i ettertid føltes som om den tok bare 5 minutter. Eller en dag du gikk i fjellet en nydelig høstdag og ble sittende stille i timesvis og bare stirre på den vakre naturen.
http://meditasjon.nyttiginfo.no/
Antall ord: 209
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ny-og-usikker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Okt 2016 23:46
7
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Vet ikke hva jeg skal gjøre

Innlegg av Ny-og-usikker »

g.r.y skrev:Så svaret de gir deg ihht urolighetene du opplever i huset ditt, er at du har fått en gave som må gå sin gang utviklingsmessig, og at du derfor bare må leve med disse urolighetene inntil videre!?..

Vi er flere her inne med paranormale evner som i større & mindre grad er blitt begrenset tidlig i livet pga at en er blitt skremt, avfeid som tøys/latterliggjort av voksne o.l, og som nå er i en prosess med å vekke disse til live igjen. Derav vet vi at 'Ja', dette er en prosess som tar den tiden den tar, for å si det sånn, men hva dette har for relevans mht å avfeie deg ihht at du trenger hjelp til å få ro hjemme, er over min fatteevne, om jeg har forstått deg riktig..(?)
Ja, du har forstått riktig. Han siste åpnet chakraen min uten at jeg egentlig vite hva dette innebar og fikk beskjed om at jeg måtte utvkle meg og fikk beskjed om å kjøpe den og den boken uten at jeg egentlig ante hva jeg skulle gjøre. Han sa også at det var syv ulike ånder i huset hvor jeg bodde og det var vansklig å gjøre noe med det siden jeg hadd denne gaven. Så har på mange måter bare levd i surr og kaos til nå.
Antall ord: 230

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ny-og-usikker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Okt 2016 23:46
7
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Vet ikke hva jeg skal gjøre

Innlegg av Ny-og-usikker »

Asbjørn skrev:Beskrivelsen din er klassisk, og typisk for en som har evner.
Ny-og-usikker skrev:For noen år siden var jeg i en ulykke og hadde hjertestans over lengre tid og etter den tid har det gradvis blitt mer og mer trykkende nærvær.
Dette er det mange som opplever, - og jeg ser ikke vekk fra at du faktisk var "ute av kroppen", og hadde det som kalles en "Nær Døden Opplevelse - NDO" - hvor du kansje også faktisk vet at du "var på andre siden" - men ble sendt tilbake hit... for "tiden var ikke kommet enda".
( kan være jeg tar feil, men er typisk for slike tilfelle. )
Folk flest er skjermet for det åndelige, men en NDO har en lei tendens til å svekke / fjerne det åndelige filteret, slik at man plutselig oppdager at det er mer her enn bare den fysiske verden.
Ny-og-usikker skrev:Det siste året har vært det værste og får direkte plager, fysisk og psykisk, i form av fysiske smerter i ulike kroppsdeler, følelsen av å være hypokonder blir mer i tankene etter hvert legebesøk og alt er bra og selvfølgelig ingen smertete ved legebesøkene.
Får også de ulike følelsene som plutselig kommer slik som redsel, sorg og en voldsom angst, følelse jeg ikke kan relatere til meg personlig.
Dette er det vi kaller for å VÆRE en EMPAT - altså ikke det å være empatisk ( dvs vise medfølelse), men å være en empat- som fysisk opplever andres følelser.
Forskjellen kan beskrives på følgende måte :
Du ser et lite barn som faller og slår seg, får skrubbsår på knærne.
En empatisk person synes synd på den lille, og vil gjerne hjelpe, trøste.
Mens en EMPAT derimot, ofte ikke trenger å vite om at noen har falt og fått skrubbsår, men fanger opp smerten via auraen, og selv får smerter i kneet, ofte motsatt kne av hva den som skadet seg fikk. Smerten speiles.
Mange som i det offentlige får diagnosen "hypokonder" - er egentlig Empater - som tar inn andres smerter og følelser.
Eks: Naboen på andre siden av veggen har veldig vond rygg.
Empaten føler smerter i egen rygg, og går til legen.
Men legen holder til i et kontor et stykke unna, slik at empaten kommer til legen, og er da så langt unna naboen, at smertene er borte...
Altså - ingen symptomer, og ingen smerter, "hva gjør du egentlig her" sier legen...

Hvordan vite "hva er mitt og hva er andres" - det er det store spørsmålet.
Spesielt når det gjelder følelser, glede, sorg, osv. så kan det være veldig vanskelig å vite.
Om man egentlig har det bra, og det ikke er skjedd noe i livet, og man likevel føler sorg, kan det være nettopp andres sorg man føler.
En nabo kan ha mistet en slektning, - mistet jobb, osv, og er veldig nedfor.
Empaten merker disse følelsene, og så er det igang....

En måte å lære seg hva er mitt og hva er andres, er å kjenne på den følelsen man opplever, og vurdere om dette er en selv, "har jeg noen grunn til å føle sorg nå" ?

Jeg vil anta at du også opplever "varme hender" - dvs at selv om hendene fysisk sett er kalde, så vil andre kunne merke en varme fra hendene dine, dels du selv også....
Da snakker vi om healing. Empater har nemlig ofte "varme hender", og kan da sende healing til følelser og smerter man opplever. Den healingkraften vil da bli sendt til den som faktisk opplever dette, noe som også minsker empatens egne opplevelser av dette.
Ny-og-usikker skrev:Noen ganger ser jeg skikkelser, noen få andre ganger ser jeg tydelige personer som de skulle ha vært her, men som forsvinner. ukjente lukter, svimmelhet og selvfølgelig hodepine er tilstede daglig.
Hodepine, svimmelhet, lukter, osv er ofte tydelige kjennetegn på åndelig nærvær, og da somregen ånder som ikke har reist videre til "lyset".
Noen ser disse og , slik som du nevner.
Av en eller annen grunn, har mennesker som har "evner" også et "usynlig lys" som virker som et fyrtårn, og trekker til seg ånder som "virrer rundt" - og ikke har kommet seg videre.
Derfor blir man aldri kvitt slik påvirkning, men en kan faktisk hjelpe disse videre, noe som vil redusere mengden med "gjester" en ser / føler.

Mange er skeptiske til dette med ånder, energier, og det å være en empat, men det er fordi disse ikke har opplevet dette selv.
Men for de som opplever dette, er det reelt nok, jeg har selv sett følger av at jeg har "renset" -
hvor små barn, og dyr forandrer oppførsel totalt før og etter at en har vært der og "renset".
( hjelpe ånder videre, og balansere energiene, gjerne hente inn positiv energi i tillegg).

Les rundt på forumet, - søk etter ord som empat, beskyttelse, husrens, balansere energier, erkeengler, osv.
Les også denne tråden : https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 77#p543777

Spør gjerne, men husk at enkelte av brukerene her kan komme med dumme svar...
Ikke ta det personlig, - de vet ikke bedre.....

A
Hadde hjertestans i 38 minutter så var vel på alle mulige måter "ikke meningen" at jeg skulle overleve på et vis, men så må jo det da vært noe som gjord at jeg kom tilbake og ikke har voldsomt store men slik sett. Men veldig interessant informasjon, så takk for det :)

Har i mange år hatt den følelsen av at varme stråler ut ifra hendene, om jeg holder håndflaten hult kan jeg kjenne varmen i "gropen" men allikevel ikke så varm som det føles ut som. Har itilegg denne prikkingen/magnetiske følelsen i hendene til stadighet, vet ikke om det har noe med de "varme hendene" å gjøre?

Har tidligere lest om EMPAT, så kjenner meg veldig godt igjen på beskrivelsene du skriver. Det som er mest utfordrene er jo som du skrive det å finne ut hva som er mitt og hva som er andres følelser. Men skal bli flinkere til å skille hva som er mitt og hva som er andres. Til nå har det vært en stor utfordring for min del da jeg ofte blir litt "slukt" av følelsene og ikke helt skjønner hva som skjer.

Veldig artig å lese, for det er på mange måter slik det føles ut som. Som en virvel rundt meg som gjør meg svimmel og kvalm. Litt godt å få en slags bekreftelse å, så slipper man å tenke på om at man har blir gal, men at det ligger noe i det jeg faktisk opplever. Har opplevd så mye nå at jeg er vert fall ikke skeptisk lengre, men veldig forsiktig med hvem jeg forteller det til eller snakker om det til, på grunn av skeptikere og de som dømmer. Tusen takk for mange gode svar og innspill! :D
Antall ord: 1189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ny-og-usikker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Okt 2016 23:46
7
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Vet ikke hva jeg skal gjøre

Innlegg av Ny-og-usikker »

jeditrond skrev:Det virker litt rart at du ikke fikk tilbud om hjelp bare fordi du er i en utviklingsfase med evnene dine. Disse sjamanene burde jo kunne ha renset hos deg slik at du fikk litt ro rundt deg selv om du nok på sikt vil tiltrekke deg flere ånder som ønsker hjelp.

Har ingen tips til kurs, men har du i tillegg til meditasjonsvideoer forsøkt uten? Altså bare prøve en eller flere teknikker som er beskrevet på nett?

Teknikken beskrevet i linken under her ligner den jeg begynte med i sin tid og var til stor hjelp for meg med å finne indre ro og komme dypere inn i mine evner :)
Mange tror at meditasjon er noe mystisk som du må gå avanserte kurs eller besøke en guru i India for å lære, men sannheten er at vi alle går vi inn i naturlige mediative tilstander fra tid til annen. Tenk bare tilbake til sist gang du kjørte 10 mil i et strekk, hvorpå kjøreturen i ettertid føltes som om den tok bare 5 minutter. Eller en dag du gikk i fjellet en nydelig høstdag og ble sittende stille i timesvis og bare stirre på den vakre naturen.
http://meditasjon.nyttiginfo.no/

Ja, Synes også det var litt rart.. Nei har ikke prøvd uten video, Så tusen takk for tipset! skal ta å lese på den lenken så kanskje det løsner litt. Er vel kanskje slik at man må prøve å feile litt til man "knekker koden"? :)
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Vet ikke hva jeg skal gjøre

Innlegg av jeditrond »

Ny-og-usikker skrev:
jeditrond skrev:Det virker litt rart at du ikke fikk tilbud om hjelp bare fordi du er i en utviklingsfase med evnene dine. Disse sjamanene burde jo kunne ha renset hos deg slik at du fikk litt ro rundt deg selv om du nok på sikt vil tiltrekke deg flere ånder som ønsker hjelp.

Har ingen tips til kurs, men har du i tillegg til meditasjonsvideoer forsøkt uten? Altså bare prøve en eller flere teknikker som er beskrevet på nett?

Teknikken beskrevet i linken under her ligner den jeg begynte med i sin tid og var til stor hjelp for meg med å finne indre ro og komme dypere inn i mine evner :)
Mange tror at meditasjon er noe mystisk som du må gå avanserte kurs eller besøke en guru i India for å lære, men sannheten er at vi alle går vi inn i naturlige mediative tilstander fra tid til annen. Tenk bare tilbake til sist gang du kjørte 10 mil i et strekk, hvorpå kjøreturen i ettertid føltes som om den tok bare 5 minutter. Eller en dag du gikk i fjellet en nydelig høstdag og ble sittende stille i timesvis og bare stirre på den vakre naturen.
http://meditasjon.nyttiginfo.no/

Ja, Synes også det var litt rart.. Nei har ikke prøvd uten video, Så tusen takk for tipset! skal ta å lese på den lenken så kanskje det løsner litt. Er vel kanskje slik at man må prøve å feile litt til man "knekker koden"? :)
Jeg har prøvd og feilet mye, så ja, det er på mange måter en del av utviklingen :) Men jeg hadde også en god mentor, en healer jeg gikk hos i noen år. Han viste meg litt vei nå og da og vi hadde mange artige diskusjoner, men mesteparten overlot han til meg selv å finne ut av gjennom meditasjon og bruk av intuisjon :)
Antall ord: 325
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ny-og-usikker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Okt 2016 23:46
7
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Vet ikke hva jeg skal gjøre

Innlegg av Ny-og-usikker »

jeditrond skrev:
Ny-og-usikker skrev:
jeditrond skrev:Det virker litt rart at du ikke fikk tilbud om hjelp bare fordi du er i en utviklingsfase med evnene dine. Disse sjamanene burde jo kunne ha renset hos deg slik at du fikk litt ro rundt deg selv om du nok på sikt vil tiltrekke deg flere ånder som ønsker hjelp.

Har ingen tips til kurs, men har du i tillegg til meditasjonsvideoer forsøkt uten? Altså bare prøve en eller flere teknikker som er beskrevet på nett?

Teknikken beskrevet i linken under her ligner den jeg begynte med i sin tid og var til stor hjelp for meg med å finne indre ro og komme dypere inn i mine evner :)
Mange tror at meditasjon er noe mystisk som du må gå avanserte kurs eller besøke en guru i India for å lære, men sannheten er at vi alle går vi inn i naturlige mediative tilstander fra tid til annen. Tenk bare tilbake til sist gang du kjørte 10 mil i et strekk, hvorpå kjøreturen i ettertid føltes som om den tok bare 5 minutter. Eller en dag du gikk i fjellet en nydelig høstdag og ble sittende stille i timesvis og bare stirre på den vakre naturen.
http://meditasjon.nyttiginfo.no/

Ja, Synes også det var litt rart.. Nei har ikke prøvd uten video, Så tusen takk for tipset! skal ta å lese på den lenken så kanskje det løsner litt. Er vel kanskje slik at man må prøve å feile litt til man "knekker koden"? :)
Jeg har prøvd og feilet mye, så ja, det er på mange måter en del av utviklingen :) Men jeg hadde også en god mentor, en healer jeg gikk hos i noen år. Han viste meg litt vei nå og da og vi hadde mange artige diskusjoner, men mesteparten overlot han til meg selv å finne ut av gjennom meditasjon og bruk av intuisjon :)
Høres veldig spennende ut vertfall! Får begynne å det små og se hva som skjer :)
Antall ord: 343

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links