Bruker Lenormand og Kipper - velger ut fra intuisjon, og svarer etterhvert.
Kom gjerne med konkrete spørsmål

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Å legge kort på helse er ikke alltid like greit, men jeg stoler på at kortene ikke forteller meg noe du ikke skal vite.Svartepus skrev:Ja takk, veldig gjerne!
Jeg vil gjerne ha et kort eller to på helse! Kan du se hva du får opp der?
På forhånd tusen hjertelig
Hide post links |
På Terra spratt det ut to kort som begge kan handle om bolig? Har du begynt å tenkte på å flytte? Det ene kortet gir stabilitet, den andre forteller om noe større - kanskje du driver og tenker litt fram og tilbake? Tallet 5 kom også inn i bildet - kan betyr vår/mai, eller 5 dager/uker/måneder.Terra skrev:Ja takk, gjerne, hvis jeg kan få generelt. Har ingen spesielle spørsmål akkurat nå. Kjenner jeg deg rett får du likevel opp det jeg skal ha. Terra venter spent
Hide post links |
Haha! Joda, det ble sannelig Terra, som faktisk tenker på flytting om dagene... Skal skal ikke... osv. Føler stabilitet der jeg er og liker meg godt, men drømmer om noe større ja... Så vi får se hva som skjer videre her. Tusen takk Minsinn, var jo spot on det!Minsinn skrev:På Terra spratt det ut to kort som begge kan handle om bolig? Har du begynt å tenkte på å flytte? Det ene kortet gir stabilitet, den andre forteller om noe større - kanskje du driver og tenker litt fram og tilbake? Tallet 5 kom også inn i bildet - kan betyr vår/mai, eller 5 dager/uker/måneder.Terra skrev:Ja takk, gjerne, hvis jeg kan få generelt. Har ingen spesielle spørsmål akkurat nå. Kjenner jeg deg rett får du likevel opp det jeg skal ha. Terra venter spent
Vet ikke om Terra ble noe klokere av dette?
I lys og kjærlighet
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Haha - det va'kje småterier, du...Asbjørn skrev:Tja, Du kan få deg ei nøtt her
Hva bringer min fremtid, - tenker da etpar måneder frem, ett år frem, og 3-4 år frem...
Jobb, bolig, kjærlighet osv ?
Blir det for voldsomt, får du bruke PMhehe
A
Hide post links |
Til Magos sier kortene at det kanskje kan bli ny jobb til deg. Her kommer opp noe ugreier i dag, men det ser ut som du får hjelp til å komme forbi det. Sluttkortet handler om å gjøre framgang på jobb, så det kan enten bety at du får det veldig mye bedre der du er, eller at du får ny jobb. Jeg er litt usikker på om det blir ny jobb - det ligger ingen ny start her, nemlig, bare en problemløsning. Som da selvsagt kan bety begge deler.Magos skrev:Ja takk!Om du kan se noe rundt jobbsituasjonen min Minsinn? Ønsker meg ny jobb. Eventuelt om jeg får en ny stilling der jeg er.
Hide post links |
For Lullu fikk Minsinn beskjed om å bruke Kipper-kortene. Det er litt mer krevende, og jeg kjenner ikke de like godt som Lenormand, men...lullu skrev:Gjerne, om det er mulig
Har ikke noe spesielt spørsmål, spent på hva du får opp
Hide post links |
Dette er ren trening for meg, så det er klart jeg tar flere leggArtemis skrev:Jeg tar gjerne et legg om du vil ha flere nåDet handler i grunnen om flere ting her også, fremtiden kan kanskje by på en del større endringer som jeg er usikker på …
Hide post links |
Tusen takk!Minsinn skrev:Å legge kort på helse er ikke alltid like greit, men jeg stoler på at kortene ikke forteller meg noe du ikke skal vite.Svartepus skrev:Ja takk, veldig gjerne!
Jeg vil gjerne ha et kort eller to på helse! Kan du se hva du får opp der?
På forhånd tusen hjertelig
De kortene som kom var ikke noe skummel - de sier at alt er stabilt, det er ingen plutselig endringer, men sørg for å ta vare på deg selv sånn at det ikke får utviklet seg noen helseproblemer hos deg. Du blir også rådet til å komme deg mer ut og sette pris på livet.
I lys og kjærlighet
Hide post links |