Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserAnalysering???

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Borte..

Analysering???

Innlegg av Borte.. »

Kunne noen være så snill å analysere meg???
Altså, jeg strever etter å holde meg sammen.
Jeg har problemer med å takle hverdagene som går.
Jeg føler at jeg har lidet lenge og vet ikke hvor dette vil ende.
Skal forklare mer dypere hvis noen kunne tenke seg.

Mvh. Vermilion Oriol.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aila
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 11 Feb 2005 13:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Aila »

Jeg kan jo prøve å analysere deg jeg:)
Send pm hvis du ikke vil vise svaret ditt her.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atinsa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 18 Mar 2005 18:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal

Innlegg av Atinsa »

Dumt spm, men hva er analysering? Jeg vet ikke om jeg vet helt konkret hva det er?

:?
Antall ord: 17
Livet er ikke et problem som skal løses, men en virkelighet som må oppleves....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Det er da det samme som å grave ut informasjon om noe. Det var kanskje litt feil sagt. Men hvis du har et problem som du ikke vet hva er, så kan en klarsynt eller andre gjerne finne ut mer om hva det er du sliter med. Det var et eksempel. Altså det å analysere en person er det samme som å grave etter informasjon om personen. Beklager hvis det var litt kronglete og merkelig, men jeg er ikke helt våken om dagene.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Vermilion Oriol skrev:Det er da det samme som å grave ut informasjon om noe. Det var kanskje litt feil sagt. Men hvis du har et problem som du ikke vet hva er, så kan en klarsynt eller andre gjerne finne ut mer om hva det er du sliter med. Det var et eksempel. Altså det å analysere en person er det samme som å grave etter informasjon om personen. Beklager hvis det var litt kronglete og merkelig, men jeg er ikke helt våken om dagene.
Jeg kan forsøke, uten at jeg har noen erfaring med slikt, og i allefall ikke på noe klarsynt vis. Men det kunne vært artig å prøve seg med helt logisk metode, og så se hvilket jorde vi havner på. :D
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Mener du psykoanalyse???
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Vermilion Oriol skrev:Mener du psykoanalyse???
Nei, det er jeg overhode ikke kvalifisert til. :)
Hvis du vil fortelle meg litt om deg selv, og det du synes er vanskelig, kan jeg foreta en ytterst amatørmessig vurdering, og gi en fullstendig uproffesjonell analyse og litt tanker rundt problemene. :D

Bare for moro skyld, Hvis du er ute etter seriøs hjelp, bør du kontakte psykolog eller psykoanalytiker.

Jeg tenkte vi kanskje kunne ta en liten test på dette her, en påstått klarsynt analyse fra en av de påstått klarsynte her, f.eks. Wiz2, og en "Kari Coleman"-analyse hehe.

Husk at jeg har aldri gjort noe liknende før, og har dermed ikke de analyseverktøy man bør ha for en slik test. Dette blir bare for moro skyld, for oss her på forumet eller oss to.
Dette er ikke en utfordring, bare et ærlig, rent spørsmål om du vil være med på en uhøytidelig test som ikke kan brukes til noe. Om jeg treffer riktig eller ikke er det bare du som vet, og vi andre kan stole på deg eller la vær. Jeg har ingen mulighet til å vite om jeg får rett eller ei.

*Vær snill å ikke ta det ille opp at jeg bruker betegnelsen "påstått klarsynt". Det er ikke negativt ment, men markerer bare at jeg ikke tror på klarsynthet. Jeg har ingen grunn til å tro at f.eks. Wiz2 som er nevnt tidligere driver med humbug.
Antall ord: 254

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg er ikke klarsynt BA! Men jeg stiller jo ekstreme krav også da.

Men en analyse er jeg med på.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Vel, jeg skal skrive til dere så fort jeg får tid. Tro meg, psykologer kan ikke hjelpe meg på noen områder. Har prøvd det før. Og det var jo ikke store underet som ble gjort heller.
Nei, saken er at noe skjer med meg. Noe som kunne ha blitt sett på som en depresjon, men det er litt mer enn som så.
Nå vet dere i alle fall hva det går utpå. Så om dere kan hjelpe meg med å komme til bunns med dette, så stiller jeg gjerne opp. Og jeg orker ikke noe leksjoner om å følge min egen sti og lytte til hjerte osv. For dette er noe som ligger utenfor mitt felt og som har pågått i en lang tid nå.
Men som sagt, jeg stiller opp hvis dere mener at dere kan hjelpe meg.
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links