Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Her kjente jeg igjen noe han snakker om. Herlig! Dette "flammehavet av sjeler," det nærmeste jeg kan si for å beskrive det jeg en gang fikk en visjon av. Han beskriver det så godt her.
Young Man DIES, Has Incredible NDE; SHOWN His FUTURE Lives (Near Death Experience) | Franco Romero
Straight to Heaven : A Message from the Angels (Near-Death Experience)
25. juli 2023
Lorna Byrne shares the story of her Near-Death Experience, dying during surgery to repair her digestive tract, brought on by years of malnourishment in her childhood. During her encounter on the Other Side she was greeted by Angels, met with her beloved Father, and discovered that our loved ones live on beyond the death of their bodies. Lorna shares how the Experience transformed her life and how her relationship with Angels has grown throughout the years.
Wow! Denne kan jeg trygt anbefale dere å se!
Ikke religiøs eller spirituell dame dør av lynnedslag og kommer til "himmelen/livet etter livet/går inn i lyset" og hører sin avdøde bestefars stemme... Interessant. Hun ble åndelig etterpå, men ikke religiøs.
Her tar de opp hvorfor vi lever flere liv og blir gjenfødt. At vi skal lære livets skole osv.
Veldig fint å høre på. Bare å "bla forbi" de reklamesnuttene de har der...
Jeg synes hun virker ekte og hun har skrevet en bok:
Elizabeth G. Krohn
Changed in a Flash: One Woman's Near-Death Experience and Why a Scholar Thinks It Empowers Us All Hardcover – October 23, 2018 https://www.amazon.com/Changed-Flash-Ne ... 1623173035
Denne legen hadde en nær døden opplevelse.
Her forteller hun så nydelig om hva hun opplevde.
Å stå frem med dette som lege har jo kostet henne litt, men hun lot seg ikke stoppe av det.
For meg gjør dette at historien hennes virker enda mer troverdig.