I natt hadde jeg en creepy drøm. Jeg var på en skole. Jeg husker ikke så mye av det som hendte til å begynne med. Men litt inne i drømmen husker jeg at jeg ble stengt inne i en slags gang. Det var bare en vei jeg kunne gå, og den ledet til et slags lærerværelse. Jeg visste at skolen snart kom til å bli sprengt i luften av en eller annen galning. Uansett, da jeg kom inn på lærerværelset, var det to andre der. De prøvde å stoppe en bombe der inne, og bad meg om å komme meg ut. Problemet var at det ikke var noen vei ut. I allefall ikke som vi så der og da. De to personene jobbet virkelig for å stoppe bomben, og var klare til å dø i forsøket på å stoppe den. Jeg trodde jo at jeg også kom til å dø i eksplosjonen, da jeg plutselig så en rekke med vinduer. Det første vinduet var for langt over bakken til at man kunne hoppe ut, men litt lengre ned var det et vindu som var nærme nok bakken til at man kunne lande uten å ta skade av det. Plutselig stoppet bomben å telle ned. Ingen skjønte noe, men uansett så knuste jeg vinduet, og vi hoppet ut, alle tre. Vi løp av gårde. Bomben startet å telle ned igjen. Vi kom oss i sikkerhet, og bomben gikk av. Hele skolebygningen raste sammen. Alle hadde kommet seg i sikkerhet da.
Nå vet jeg ikke om det er noe i denne drømmen. Kan være at hodet mitt har funnet på alt sammen, men kan hende det er noe i det. Var i allefall det sist jeg drømte noe slikt. Jeg håper at dette ikke skjer, selvfølgelig. At drømmene mine ikke har vist meg virkeligheten. Tenkte bare jeg skulle skrive det ned her.
Jeg vil også si at jeg er helt i mot å bombe ting. Det å ta menneskeliv, er noe jeg ser på som helt forkastelig. Det er ikke alt som skjer i drømmene mine, som jeg kan forklare. Jeg synes det er viktig å understreke at dette bare er en drøm, som ikke trenger å ha et fnugg av virkelighet i seg. Men jeg ville bare dele den med andre, i tilfellet det skulle skje noe slikt. Da vet jeg at jeg ikke er totalt gal i allefall.