Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDet jeg drømte i natt....

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Spookylene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 18 Sep 2004 13:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsberg

Det jeg drømte i natt....

Innlegg av Spookylene »

I natt hadde jeg en creepy drøm. Jeg var på en skole. Jeg husker ikke så mye av det som hendte til å begynne med. Men litt inne i drømmen husker jeg at jeg ble stengt inne i en slags gang. Det var bare en vei jeg kunne gå, og den ledet til et slags lærerværelse. Jeg visste at skolen snart kom til å bli sprengt i luften av en eller annen galning. Uansett, da jeg kom inn på lærerværelset, var det to andre der. De prøvde å stoppe en bombe der inne, og bad meg om å komme meg ut. Problemet var at det ikke var noen vei ut. I allefall ikke som vi så der og da. De to personene jobbet virkelig for å stoppe bomben, og var klare til å dø i forsøket på å stoppe den. Jeg trodde jo at jeg også kom til å dø i eksplosjonen, da jeg plutselig så en rekke med vinduer. Det første vinduet var for langt over bakken til at man kunne hoppe ut, men litt lengre ned var det et vindu som var nærme nok bakken til at man kunne lande uten å ta skade av det. Plutselig stoppet bomben å telle ned. Ingen skjønte noe, men uansett så knuste jeg vinduet, og vi hoppet ut, alle tre. Vi løp av gårde. Bomben startet å telle ned igjen. Vi kom oss i sikkerhet, og bomben gikk av. Hele skolebygningen raste sammen. Alle hadde kommet seg i sikkerhet da.
Nå vet jeg ikke om det er noe i denne drømmen. Kan være at hodet mitt har funnet på alt sammen, men kan hende det er noe i det. Var i allefall det sist jeg drømte noe slikt. Jeg håper at dette ikke skjer, selvfølgelig. At drømmene mine ikke har vist meg virkeligheten. Tenkte bare jeg skulle skrive det ned her.
Jeg vil også si at jeg er helt i mot å bombe ting. Det å ta menneskeliv, er noe jeg ser på som helt forkastelig. Det er ikke alt som skjer i drømmene mine, som jeg kan forklare. Jeg synes det er viktig å understreke at dette bare er en drøm, som ikke trenger å ha et fnugg av virkelighet i seg. Men jeg ville bare dele den med andre, i tilfellet det skulle skje noe slikt. Da vet jeg at jeg ikke er totalt gal i allefall. :?
Antall ord: 404

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Det jeg drømte i natt....

Innlegg av BA. »

Spookylene skrev:jeg ville bare dele den med andre, i tilfellet det skulle skje noe slikt. Da vet jeg at jeg ikke er totalt gal i allefall. :?
Du er nok ikke gal på grunn av dette i hvertfall.

Det er igrunnen greit å dokumentere på forhånd hva du drømte. Det er mange nok som kommer etterpå og påstår at dette var nøyaktig hva de drømte en gang tidligere. Det var bra at du ihvertfall tok med litt beskrivelse av skolen, fordi det er sannsynlig at en skole vil bli bombet en gang. Nå kan beskrivelsen av vinduene gjøre det lettere å finne ut om det kan være samme skole. Enda bedre beskrivelse hadde vært enda bedre dokumentasjon på at du er sanndrømt.

Nå ligger meldinga her, og vil vise om det er sannsynlig at du var sanndrømt eller ikke.
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Re: Det jeg drømte i natt....

Innlegg av Hecate »

Spookylene skrev: Vi kom oss i sikkerhet, og bomben gikk av. Hele skolebygningen raste sammen. Alle hadde kommet seg i sikkerhet da.
Det var jo godt at ingen liv gikk tapt! :P
Antall ord: 31
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Det jeg drømte i natt....

Innlegg av Eireen »

Spookylene skrev:I natt hadde jeg en creepy drøm. Jeg var på en skole. Jeg husker ikke så mye av det som hendte til å begynne med. Men litt inne i drømmen husker jeg at jeg ble stengt inne i en slags gang. Det var bare en vei jeg kunne gå, og den ledet til et slags lærerværelse. Jeg visste at skolen snart kom til å bli sprengt i luften av en eller annen galning. Uansett, da jeg kom inn på lærerværelset, var det to andre der. De prøvde å stoppe en bombe der inne, og bad meg om å komme meg ut. Problemet var at det ikke var noen vei ut. I allefall ikke som vi så der og da. De to personene jobbet virkelig for å stoppe bomben, og var klare til å dø i forsøket på å stoppe den. Jeg trodde jo at jeg også kom til å dø i eksplosjonen, da jeg plutselig så en rekke med vinduer. Det første vinduet var for langt over bakken til at man kunne hoppe ut, men litt lengre ned var det et vindu som var nærme nok bakken til at man kunne lande uten å ta skade av det. Plutselig stoppet bomben å telle ned. Ingen skjønte noe, men uansett så knuste jeg vinduet, og vi hoppet ut, alle tre. Vi løp av gårde. Bomben startet å telle ned igjen. Vi kom oss i sikkerhet, og bomben gikk av. Hele skolebygningen raste sammen. Alle hadde kommet seg i sikkerhet da.
Nå vet jeg ikke om det er noe i denne drømmen. Kan være at hodet mitt har funnet på alt sammen, men kan hende det er noe i det. Var i allefall det sist jeg drømte noe slikt. Jeg håper at dette ikke skjer, selvfølgelig. At drømmene mine ikke har vist meg virkeligheten. Tenkte bare jeg skulle skrive det ned her.
Jeg vil også si at jeg er helt i mot å bombe ting. Det å ta menneskeliv, er noe jeg ser på som helt forkastelig. Det er ikke alt som skjer i drømmene mine, som jeg kan forklare. Jeg synes det er viktig å understreke at dette bare er en drøm, som ikke trenger å ha et fnugg av virkelighet i seg. Men jeg ville bare dele den med andre, i tilfellet det skulle skje noe slikt. Da vet jeg at jeg ikke er totalt gal i allefall. :?
Tror du kan ta det helt med ro. Kanskje kunne du ta en titt på disse sidene; www.droemmetydning.com og/eller www.drommetydning.dk/ , for å kunne tolke drømmen :wink:
Antall ord: 436
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
>wiz

Innlegg av >wiz »

Godt å vite at du er imot å bombe ting da hehe :lol:
Vi får se. Det er bra du la ut drømmen.
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Hørtes ut som en noget stressende drøm, godt det gikk bra. :)
Antall ord: 13
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Spookylene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 18 Sep 2004 13:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsberg

Innlegg av Spookylene »

Har ikke hørt noe så langt, det er mulig at dersom dette er sant, så kan det ligge litt lenger inn i fremtiden. Jeg håper jo selvfølgelig at drømmen betyr noe annet. :)
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Zima
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 09 Mar 2005 22:28
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: dark side of the moon

Innlegg av Zima »

Spookylene skrev:Har ikke hørt noe så langt, det er mulig at dersom dette er sant, så kan det ligge litt lenger inn i fremtiden. Jeg håper jo selvfølgelig at drømmen betyr noe annet. :)
Du har en 50-50 sjanse her.. du får bare håpe på det beste! hehe. :wink:
Antall ord: 55
I wanna know, can you show me?
I wanna know about these strangers like me!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

OOooooOOOOooOOOO spennende med drømmetydning!! *Utforske* Jeg har hatt mareritt allmost vær natt i 2 år jeg, hva betyr det a?? :shock: :shock: :shock: Hehe... Men nå for litt siden fikk jeg hjelp av en kjeeempeflink healer, som en kjeeempe grei dame kontakta for meg og det har faktsik blitt bedre!! :D


Go`klemmer!
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Alvira skrev:OOooooOOOOooOOOO spennende med drømmetydning!! *Utforske* Jeg har hatt mareritt allmost vær natt i 2 år jeg, hva betyr det a?? :shock: :shock: :shock: Hehe... Men nå for litt siden fikk jeg hjelp av en kjeeempeflink healer, som en kjeeempe grei dame kontakta for meg og det har faktsik blitt bedre!! :D


Go`klemmer!
Mareritt er bare sunt min venn, blir på denne måten kvitt masse dritt som har ligget i underbevisstheten din. Fint å høre at du har fått hjelp forresten :wink:
Antall ord: 83
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Spookylene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 18 Sep 2004 13:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsberg

Innlegg av Spookylene »

Vel, jeg har hatt mareritt nesten hele livet....
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Det jeg drømte i natt....

Innlegg av Asbjørn »

Spookylene skrev: Det første vinduet var for langt over bakken til at man kunne hoppe ut, men litt lengre ned var det et vindu som var nærme nok bakken til at man kunne lande uten å ta skade av det. Plutselig stoppet bomben å telle ned. Ingen skjønte noe, men uansett så knuste jeg vinduet, og vi hoppet ut, alle tre. Vi løp av gårde. Bomben startet å telle ned igjen. Vi kom oss i sikkerhet, og bomben gikk av. Hele skolebygningen raste sammen. Alle hadde kommet seg i sikkerhet da.


Ikke at jeg er noen spesialist, men kansje dette ikke er en "prekognitiv drøm".
Det kan foruten en "actiondrøm" , kansje være en melding til deg ; Ett eller annet problem du føler deg fastlåst i , og ikke finner utvei for.
Fortsett å se etter utveier. Ikke alle utveier er gode, men en eller flere er det. Og det er fremdeles tid, ( klokka stoppa...) , og starta igjen når alle var i sikkerhet.
Bare en tanke.. ;-)
Men; Man vet jo ikke om..... hehe

Asbjørn.
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Spookylene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 18 Sep 2004 13:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsberg

Innlegg av Spookylene »

Vel, kan jo bare være en "vanlig" drøm, som viser til en situasjon jeg er i nå, men vanligvis pleier det å skje noe etter at jeg har slike drømmer. Jeg har hatt en del av dem før............ Noen ganger viser de meg noe som skal skje, andre ganger viser de meg sannheten om noe, liksom. Jeg har i allefall ett godt eksempel på det. Problemet er at drømmene kan være ganske så utydelige, og det er ikke alltid lett å sile ut det vesentlige. Bygningen som ble sprengt i luften, trenger derfor ikke nødvendigvis å være en skole. Det trenger heller ikke bety at bygningen ble sprengt i luften, det kan også bare bety at det er en bygning som kollapser. Men når jeg tenker meg om, så så jeg en slags by der. Jeg må si, at som sagt, så er det vanskelig å sile ut, for noen ganger blander mine følelser o.l seg inn i drømmene, og så forteller den meg noe om meg selv også, samtidig som den forteller om noe som skal skje. :)
Antall ord: 186
Let the music live!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Spookylene skrev:...Bygningen som ble sprengt i luften, trenger derfor ikke nødvendigvis å være en skole. Det trenger heller ikke bety at bygningen ble sprengt i luften, det kan også bare bety at det er en bygning som kollapser...
Når det kan bety så mye, og uten tidsbegrensning, så er du sannsynligvis sanndrømt. :)
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Spookylene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 18 Sep 2004 13:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsberg

Ikke godt å si

Innlegg av Spookylene »

Jeg tror jeg må lære meg til å sile ut litt... :) Kanskje det da blir tydeligere for meg. Men hvor lærer man noe slikt? Er det noe man kan gjøre for å bli mer bevisst disse drømmene? For de velger selv når de vil dukke opp. Jeg kan ikke kontrollere dem. :)
Antall ord: 54
Let the music live!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !