Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDet jeg drømte i natt....

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Ikke godt å si

Innlegg av BA. »

Spookylene skrev:Jeg tror jeg må lære meg til å sile ut litt... :) Kanskje det da blir tydeligere for meg. Men hvor lærer man noe slikt? Er det noe man kan gjøre for å bli mer bevisst disse drømmene? For de velger selv når de vil dukke opp. Jeg kan ikke kontrollere dem. :)
Hvis du har papir og blyant ved sengen din, og skriver opp drømmene dine med en gang du våkner, vil du etterhvert bli flinkere til å huske drømmene dine.
Slike notater kan også være nyttige i ettertid, når du tror du har opplevd en tidligere drøm. Da kan du kontrollere hva du skrev om drømmen, og se om det var så likt som du trodde. Som regel er det ikke det, fordi hukommelsen vår er litt narrelysten. Hjernen prøver å nemlig å lage koblinger, selv om de ikke finnes, og gjør at en ser sammenhenger klarere, mens det som viser at det ikke er sammenheng blekner i hukommelsen.
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spookylene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 18 Sep 2004 13:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsberg

Innlegg av Spookylene »

Vel, har skrevet opp noen av drømmene mine, men jeg pleier å glemme det, mest fordi jeg er veldig distre av meg.. Hehe. :) Men det er jo enkelte ting ved noen av drømmene, som man ikke glemmer så lett. Men skal skrive opp den neste drømmen min!
Antall ord: 49
Let the music live!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !