Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserjeg også sånndrømt?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
annix
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 26 Feb 2005 22:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

jeg også sånndrømt?

Innlegg av annix »

Mamma er sanndrømt, er det stor sjanse for at jeg har "arvet" disse "evnene"? Det hender av og til at jeg drømmer ting som skjer en stund etterpå.. :roll:
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: jeg også sånndrømt?

Innlegg av Eireen »

annix skrev:Mamma er sanndrømt, er det stor sjanse for at jeg har "arvet" disse "evnene"? Det hender av og til at jeg drømmer ting som skjer en stund etterpå.. :roll:
Har diskutert dette med arvelighet de siste dagene og meningene er noe delte, enkelte hevder at det er det, andre ikke. Siden du sanndrømmer er vel det det viktigste, ikke hvor evnen kommer fra :wink:
Antall ord: 67
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: jeg også sånndrømt?

Innlegg av Asbjørn »

annix skrev:Mamma er sanndrømt, er det stor sjanse for at jeg har "arvet" disse "evnene"? Det hender av og til at jeg drømmer ting som skjer en stund etterpå.. :roll:
Jeg har tro på at slike evner går i arv på en eller annen måte !
Jeg vet iallfall at innen vår familie, så er det litt "spennede saker" ...

Mor min hadde evner når hun levde, kunne forutse diverse, også på forespørsel... Hun så og min mormor gi beskjed om at det brant utenpå en ovn i annen etasje, flere år etter at min mormor døde. ( og reddet livet til ene søstra mi).

Vi er flere som får til ønskekvist / pendel og slikt.

Jeg har sett / visst ting jeg ikke skulle, Jeg er onkel til ei som driver med Reiki med mer...

Jeg har selv sanndrømt noen ganger...
En episode for mange år siden, da min fra jobbet på lokalt skipsverft som het Ankerløkken.
Jeg drømte om eksplosjon i en båt ved kai, så røyken etterpå, så ambulansene kjøre inn på området, og returnere med blålysa på.
Samtidig stemte ikke drømmens terreng med stedet min far arbeidet, og det var og bygninger som ikke stemte. bla.a. var det åpent vann bak verftet, vårt lokale verft ligger i en slags smal fjordtarm.
Den drømmen gjorde meg så "ufjelg" / uvel at jeg var på nippet til å ringe min far og advare om å passe seg ombord i båten.
Jeg gikk i flere dager med skal /skal ikke angående å ringe.

Så fikk jeg "sjokket :shock: Bilde :
Jeg kom over en avis fra sørlandet ett sted, med bilde på forsiden :
Eksplosjon ombord i båt ved kaia til Ankerløkken ... 3 mann til sykehus ( tror jeg det var)...
OG; Bildet i avisa viste området fra den vinkelen jeg så det i drømmen !
Veien var der, bygningene på samme måte, båten ( nå uten røyk på bildet) på samme måte.
Jeg gikk i flere dager med enda mer "ufjelg" / uvel følelse.

Jeg har mange andre historier, men som med fotoapparatet ; det er aldri med når det trengs.../ jeg har får ytterst sjelden dokumentert sakene.

Men det kan jeg iallfall si ; De som påstår at slike ting ikke eksisterer, de vet ikke / aner ikke hva de snakker om!

Neida, jeg er ikke Bilde ...

Asbjørn
Antall ord: 409

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links