Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

FILMER, BØKER OG MUSIKKtilkalles djevelen?

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod hjem, mod engler

Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

BA skrev:
Åndevandreren skrev:
Pusejenta skrev:
Biejjie skrev:Dårlig venn som gir deg sånt, selv om jeg er overbevist om at han overdriver noe enormt. :(
Må nok si meg enig her, gitt. :?
helt enig. Og dette er ikke til å leke med!
Hva mener du? Hvis han overdriver så voldsomt er det vel ikke så farlig? Da går det vel greit å leke med disse innspillingene?
Det jeg mener og tror er at når man leker med dette så kan man åpne en port ut til den andre siden,på samme måte som når man benytter oija. Og når man åpner en port så kan ting komme begge veier. Og man kan få ting inn som ikke er bra. Jeg sier ikke at dette er fasiten men det er sånn jeg tror det er. :mozilla_smile:
Antall ord: 142
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Åndevandreren skrev:
Åndevandreren skrev:
Biejjie skrev:Dårlig venn som gir deg sånt, selv om jeg er overbevist om at han overdriver noe enormt. :(
--- 8< ---
helt enig. Og dette er ikke til å leke med!
--- 8< ---
Det jeg mener og tror er at når man leker med dette så kan man åpne en port ut til den andre siden,på samme måte som når man benytter oija. Og når man åpner en port så kan ting komme begge veier. Og man kan få ting inn som ikke er bra. Jeg sier ikke at dette er fasiten men det er sånn jeg tror det er. :mozilla_smile:
Men om du tror slik lek kan åpne porter, da er kanskje ikke beskrivelsen så voldsomt overdrevet?
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

BA skrev:
Åndevandreren skrev:
Åndevandreren skrev:
Biejjie skrev:Dårlig venn som gir deg sånt, selv om jeg er overbevist om at han overdriver noe enormt. :(
--- 8< ---
helt enig. Og dette er ikke til å leke med!
--- 8< ---
Det jeg mener og tror er at når man leker med dette så kan man åpne en port ut til den andre siden,på samme måte som når man benytter oija. Og når man åpner en port så kan ting komme begge veier. Og man kan få ting inn som ikke er bra. Jeg sier ikke at dette er fasiten men det er sånn jeg tror det er. :mozilla_smile:
Men om du tror slik lek kan åpne porter, da er kanskje ikke beskrivelsen så voldsomt overdrevet?
Sant nok, jeg var litt upresis der når jeg siterte. Jeg var enig i at det var en dårlig venn som ga bort noe sånt, men jeg mente ikke at han overdrev. Sånt kan åpne porter det er jeg dypt og inderlig overbevist om selv om jeg selvsagt ikke gjør krav på sannheten. Men jeg tror definitivt ikke at det er djevelen som blir påkalt eller kommer. Jeg tror det er snakk om negative ånder som jeg kaller det.
Antall ord: 215
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Åndevandreren skrev:Sant nok, jeg var litt upresis der når jeg siterte. Jeg var enig i at det var en dårlig venn som ga bort noe sånt, men jeg mente ikke at han overdrev. Sånt kan åpne porter det er jeg dypt og inderlig overbevist om selv om jeg selvsagt ikke gjør krav på sannheten. Men jeg tror definitivt ikke at det er djevelen som blir påkalt eller kommer. Jeg tror det er snakk om negative ånder som jeg kaller det.
OK. Da er misforståelsen oppklart. :)
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

BA skrev:
Åndevandreren skrev:Sant nok, jeg var litt upresis der når jeg siterte. Jeg var enig i at det var en dårlig venn som ga bort noe sånt, men jeg mente ikke at han overdrev. Sånt kan åpne porter det er jeg dypt og inderlig overbevist om selv om jeg selvsagt ikke gjør krav på sannheten. Men jeg tror definitivt ikke at det er djevelen som blir påkalt eller kommer. Jeg tror det er snakk om negative ånder som jeg kaller det.
OK. Da er misforståelsen oppklart. :)
:)
Antall ord: 95
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Zoroaster:

Fysisk var vel muligens feil ord.... Men det hørtes veldig riktig ut oppi hodet mitt der og da! :mozilla_oops:

Fint at du kommer med eksempler, og innmari synd at jeg ikke får sjekket det ut selv (har ikke egen pc.... )

Men uansett synes jeg dette høres veldig ut som hysteriske dommedagspresters desperate forsøk på å få foreldre til å bli livredde for ungene sine og bannlyse rock på 50,60 og 70-tallet...
Gidder ikke engang å vurdere å liste opp hvem som ble beskyldt for dette, da det vel var flere enn de som ikke ble det.....
Husk : Jerry Lee Lewis er også satans musikk!

Forøvrig ( og siden jeg ikke har testet det, er dette kun min teori) mener jeg at du sansynligvis kan tolke hva du vil inn i den støyen som blir når du spiller en sang baklengs.... Kun fantasien setter begrensninger, og du finner så klart hva du leter etter.
For du prøver vel ikke å fortelle meg at ordene du skrev ned kom helt klare og tydelig frem?
Antall ord: 176
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheEdge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 155
Startet: 12 Des 2002 20:28
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Øvre Årdal

Innlegg av TheEdge »

Thyrin skrev:Zoroaster:

Fysisk var vel muligens feil ord.... Men det hørtes veldig riktig ut oppi hodet mitt der og da! :mozilla_oops:

Fint at du kommer med eksempler, og innmari synd at jeg ikke får sjekket det ut selv (har ikke egen pc.... )

Men uansett synes jeg dette høres veldig ut som hysteriske dommedagspresters desperate forsøk på å få foreldre til å bli livredde for ungene sine og bannlyse rock på 50,60 og 70-tallet...
Gidder ikke engang å vurdere å liste opp hvem som ble beskyldt for dette, da det vel var flere enn de som ikke ble det.....
Husk : Jerry Lee Lewis er også satans musikk!

Forøvrig ( og siden jeg ikke har testet det, er dette kun min teori) mener jeg at du sansynligvis kan tolke hva du vil inn i den støyen som blir når du spiller en sang baklengs.... Kun fantasien setter begrensninger, og du finner så klart hva du leter etter.
For du prøver vel ikke å fortelle meg at ordene du skrev ned kom helt klare og tydelig frem?
Nysgjerrig som jeg er, måtte jo dette prøves. Jeg hører jo delvis det som blir vist til, men det kan jo hende at det legges for mye vekt på det.. Bedøm selv: http://home.no.net/theedge/Paranormalt/ ... klengs.mp3


Her hører du denne delen, som kommer på ca 04:30 uti sangen:

Oh here's to my sweet Satan.
The one whose little path would make me sad,
whose power is Satan.


Prøvde meg med noen filtere for å få bort noe av musikken..

The Edge
Antall ord: 270

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links