Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserEr jeg i ferd med å få evner?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

---
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 29 Mar 2005 11:02
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Er jeg i ferd med å få evner?

Innlegg av --- »

Vi var ute å reiste i helga, spilte på ett hestespill, når typen min skulle satse på hest så roper jeg ut at sats på nr.6, han satset og nr 6 vant :P , men jeg klarte ikke å tippe sånn flere ganger, så tok vi en pause og spilte igjen og jeg roper ut, sats på nr.4 og nr.4 vinner, så tar vi en pause igjen og så spiller vi igjen og jeg roper ut, sats på nr.2 og nr.2 vinner! Men jeg tipper bare riktig den aller første gangen han skal satse, ikke de andre gangene!

Hva kan dette være, eller er dette bare ren flaks???
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Re: Er jeg i ferd med å få evner?

Innlegg av Tom_33 »

--- skrev:Vi var ute å reiste i helga, spilte på ett hestespill, når typen min skulle satse på hest så roper jeg ut at sats på nr.6, han satset og nr 6 vant :P , men jeg klarte ikke å tippe sånn flere ganger, så tok vi en pause og spilte igjen og jeg roper ut, sats på nr.4 og nr.4 vinner, så tar vi en pause igjen og så spiller vi igjen og jeg roper ut, sats på nr.2 og nr.2 vinner! Men jeg tipper bare riktig den aller første gangen han skal satse, ikke de andre gangene!

Hva kan dette være, eller er dette bare ren flaks???
Antagelig flaks...men om du har evner skal jeg ikke uttale meg om... *S*
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Re: Er jeg i ferd med å få evner?

Innlegg av Lone »

--- skrev:Vi var ute å reiste i helga, spilte på ett hestespill, når typen min skulle satse på hest så roper jeg ut at sats på nr.6, han satset og nr 6 vant :P , men jeg klarte ikke å tippe sånn flere ganger, så tok vi en pause og spilte igjen og jeg roper ut, sats på nr.4 og nr.4 vinner, så tar vi en pause igjen og så spiller vi igjen og jeg roper ut, sats på nr.2 og nr.2 vinner! Men jeg tipper bare riktig den aller første gangen han skal satse, ikke de andre gangene!

Hva kan dette være, eller er dette bare ren flaks???
Hei!
Jeg liker ikke å tenke tilfeldigheter, men at du lytter til din egen magefølelse. Det florerer av tenkemåter og hvordan man velger å sette navn på slike ting.. Men for meg kaller jeg det den høyere inteligens
Antall ord: 153
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Re: Er jeg i ferd med å få evner?

Innlegg av larsrolle »

--- skrev:Vi var ute å reiste i helga, spilte på ett hestespill, når typen min skulle satse på hest så roper jeg ut at sats på nr.6, han satset og nr 6 vant :P , men jeg klarte ikke å tippe sånn flere ganger, så tok vi en pause og spilte igjen og jeg roper ut, sats på nr.4 og nr.4 vinner, så tar vi en pause igjen og så spiller vi igjen og jeg roper ut, sats på nr.2 og nr.2 vinner! Men jeg tipper bare riktig den aller første gangen han skal satse, ikke de andre gangene!

Hva kan dette være, eller er dette bare ren flaks???
Bra nick du har... :D

Ja det kan være rein flaks eller...
Det er noe som kalles intuisjon. Dette er en evne som alle mennesker har og den er veldig merkelig. Du har liksom "paranormale" evner som er medfødt. Jeg tror faktisk det er så enkelt, intuisjonen min sier meg det.:shock:

Det å kunne bruke denne intuisjonen er et spørsmål om å tro på seg selv, å tro på den tanken som først kom.
Dersom du klarer dette (det er veldig vanskelig) så vil du ha en evne som jeg tror kan kalles for klarsyn.
Problemet er at man ikke stoler på sin første tanke. Dette gjelder også de som idag kaller seg for klarsynte. De, som alle andre mennesker, tenker: Dette er ikke riktig, tenk på nytt.

:D
Antall ord: 244
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
---
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 29 Mar 2005 11:02
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Larsrolle

Innlegg av --- »

Det har du helt rett i hvis jeg tenker på flere situasjoner! Det har skjedd meg mange ganger at jeg tenker riktig første gangen, men tenker bort den første tanken og tenker ut noe annet, i etter tid er dette irriterende! Og jeg begynner å tenke på hvordan skal jeg klare å fange opp den første tanken bedre?

Nicket mitt, det skal egentlig være en rode ---<--@ :wink:
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Re: Er jeg i ferd med å få evner?

Innlegg av Tom_33 »

larsrolle skrev:
--- skrev:Vi var ute å reiste i helga, spilte på ett hestespill, når typen min skulle satse på hest så roper jeg ut at sats på nr.6, han satset og nr 6 vant :P , men jeg klarte ikke å tippe sånn flere ganger, så tok vi en pause og spilte igjen og jeg roper ut, sats på nr.4 og nr.4 vinner, så tar vi en pause igjen og så spiller vi igjen og jeg roper ut, sats på nr.2 og nr.2 vinner! Men jeg tipper bare riktig den aller første gangen han skal satse, ikke de andre gangene!

Hva kan dette være, eller er dette bare ren flaks???
Bra nick du har... :D

Ja det kan være rein flaks eller...
Det er noe som kalles intuisjon. Dette er en evne som alle mennesker har og den er veldig merkelig. Du har liksom "paranormale" evner som er medfødt. Jeg tror faktisk det er så enkelt, intuisjonen min sier meg det.:shock:

Det å kunne bruke denne intuisjonen er et spørsmål om å tro på seg selv, å tro på den tanken som først kom.
Dersom du klarer dette (det er veldig vanskelig) så vil du ha en evne som jeg tror kan kalles for klarsyn.
Problemet er at man ikke stoler på sin første tanke. Dette gjelder også de som idag kaller seg for klarsynte. De, som alle andre mennesker, tenker: Dette er ikke riktig, tenk på nytt.

:D
Det er sant Lars!! *s*
Antall ord: 251

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Re: Er jeg i ferd med å få evner?

Innlegg av ToneG »

--- skrev:Vi var ute å reiste i helga, spilte på ett hestespill, når typen min skulle satse på hest så roper jeg ut at sats på nr.6, han satset og nr 6 vant :P , men jeg klarte ikke å tippe sånn flere ganger, så tok vi en pause og spilte igjen og jeg roper ut, sats på nr.4 og nr.4 vinner, så tar vi en pause igjen og så spiller vi igjen og jeg roper ut, sats på nr.2 og nr.2 vinner! Men jeg tipper bare riktig den aller første gangen han skal satse, ikke de andre gangene!

Hva kan dette være, eller er dette bare ren flaks???
Stol på magefølesen din i fremtiden :)
Men for all del, ikke bruk evnene dine på slikt bevisst.. Det vil straffe seg :wink:
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Re: Er jeg i ferd med å få evner?

Innlegg av Tom_33 »

ToneG skrev:
--- skrev:Vi var ute å reiste i helga, spilte på ett hestespill, når typen min skulle satse på hest så roper jeg ut at sats på nr.6, han satset og nr 6 vant :P , men jeg klarte ikke å tippe sånn flere ganger, så tok vi en pause og spilte igjen og jeg roper ut, sats på nr.4 og nr.4 vinner, så tar vi en pause igjen og så spiller vi igjen og jeg roper ut, sats på nr.2 og nr.2 vinner! Men jeg tipper bare riktig den aller første gangen han skal satse, ikke de andre gangene!

Hva kan dette være, eller er dette bare ren flaks???
Stol på magefølesen din i fremtiden :)
Men for all del, ikke bruk evnene dine på slikt bevisst.. Det vil straffe seg :wink:
Sier hvem?? Skader da vel egentlig ingen det??
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
---
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 29 Mar 2005 11:02
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av --- »

Ja, hvordan vil det straffe meg?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

--- skrev:Ja, hvordan vil det straffe meg?
Og hvem/hva avgjør det?? Kan det være at ved å "vite om" konsekvensene at vi påfører de på oss selv?? ;-)
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Jeg tror det at om en hendelse/situasjon er til glede eller nytte for mer enn meg selv (altså på en god måte), så gjør det ingenting. Slikt straffer seg ikke -tror jeg dah :D
Antall ord: 36
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

--- skrev:Ja, hvordan vil det straffe meg?
Det er en regel, som jeg tror er veldig riktig.
Du får tifold igjen for hva du gir.
Dette gjelder nok både for negative og positive aktiviteter.
Så pass deg... :)
Antall ord: 39
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

larsrolle skrev:
--- skrev:Ja, hvordan vil det straffe meg?
Det er en regel, som jeg tror er veldig riktig.
Du får tifold igjen for hva du gir.
Dette gjelder nok både for negative og positive aktiviteter.
Så pass deg... :)
Uansett er det en veldig god leveregel, men hva skal du få tifold (trodde det var tre) tilbake for å gjette vinnerhester da?? Er vel egentlig en "regel" for å ønske andre vondt, ikke for hobbygambling... :lol:
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

--- skrev:Ja, hvordan vil det straffe meg?
Det er ikke min oppgave og straffe slikt... Men i hjertet mitt vet jeg det er galt..
Men det er opp til hver enkelt og føle på slikt selv..

Jeg mener det vil straffe seg og bruke evnene på slike spekuleringer bevisst..

Jeg tippet alle lottotallene riktig før trekningen på tv og ble litt sjokkert over det... Men jeg hadde aldri turt og levere inn en kupong hvor jeg hadde spekulert i hvilken tall som ble trukket... Jeg tippet bare for morro før trekningen.. Men om jeg hadde spekulert i det tror jeg evnene mine ville blitt svekket..
Vanskelig og forklare, men jeg tror ikke det er meningen at vi skal bruke evnene til egen vinning..
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
---
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 29 Mar 2005 11:02
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av --- »

Jeg er ikke enig! Jeg mener at om man har evner så er de til å brukes!

Hvis ikke du vil bruke den lottorekka så gi den til meg, jeg bruker den gjerne :P
Antall ord: 32
---<--@

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links