Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHjelp til selvhjelp

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

The Blind

Hjelp til selvhjelp

Innlegg av The Blind »

Jeg er nå kommet til et punkt, der jeg lurer på hva mer himmelen har å by på. Jeg tror jeg sitter med en gave, som kan hjelpe mange, og meg selv. Det jeg lurer på er: Hvordan kan jeg videreutvikle meg? Jeg føler at jeg har kommet et godt stykke -uten at det trenger å være så veldig langt- og nå vil jeg se resten av himmelen. Jeg vil lære. Går det ann å lære slikt? vel, jo det tror jeg, MEN er det noen der som er villige til å hjelpe meg videre? jeg vet jeg har noe stort inni meg. og det sprenger på og vil ut. Men der er en slags vegg der jeg ikke kommer over!!](*,) Hva kan jeg gjøre? Gjerne skriv en PM til meg, så kan jeg forklare hele greia og alt som er verdt å vite! Jeg vil bare ha litt hjelp!

Vær så snill?[-o<
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi123

Innlegg av Atmi123 »

Hva gave er det du har da? Healing, empati, klarsyn/hørsel/tanker? Vondt å komme med tips når vi ikke aner i forhold til hva.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
The Blind

Innlegg av The Blind »

Jo, det er snakk om Klarsyn og healing. I først omgang. vil jeg tro, Jeg vet nemmelig ikke mine grenser, jeg vet ikke hva jeg kan og ikke kan, fullt ut. Men en plass må jeg jo starte:)
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi123

Innlegg av Atmi123 »

Selvfølgelig :)

Hva med å starte med det som er mest tiltrekkende da? Hva interesserer du deg for. Hvis du ble satt i en situasjon der du fikk en bok - kun en. Hva ville du da valgt? Begynn med den :) Om det er eventyr eller åndelig eller krim er ikke så viktig - det som er viktig er at du gjør det som tiltrekker deg :)

Atmi
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links