Dette kan bli et langt innlegg men det må til visst jeg ska klare å forklare dere mitt "problem".....

Har opplevd at jeg noen ganger har fått små advarsler inni hodet mitt om ting som ikke stemmer eller at jeg sier ting helt ut fra ingenting for så å oppleve at det skjer noen timer eller dager etter ...

En episode er den dagen jeg skulle reise fra min kjære og reise med fly , noen dager før begynnte jeg å bli urolig å ganske stressa i kroppen fant ikke ro , jeg lukket øynene for å roe meg ned men da kom det opp et varsel tegn som blinket i rødt med teksten fly på ...tenkte litt på dette men prøvde som sagt å roe meg ned . min kjæreste reagerte på at jeg var urolig å litt vill i blikket å spurte hva som var galt , jeg forklarte ham hva jeg hadde "sett" og at derfor var jeg urolig ....Dagen kom for avreise da vi stod på t-banen for å komme oss ned til flytoget fikk jeg en dundrene hodeverk og ble skikkelig varm og urolig i hele meg .vi kom til toget å da var det så vidt han vill slippe meg av gårde jeg var rett å slett ikke meg selv ,det var skikkelig ekkelt . jeg satte meg på toget å dess nærmere vi kom gardemoen jo mer kraftig ble hodeverken å jeg kokte i hele kroppen og hjerte slo kraftig og fort . jeg sjekket inn og gikk igjennom sikkerhets kontrollen kikket opp på informasjons tavla og oppdaget at mitt fly som skulle gå halv ni var utsatt til avgang klokka 2200 , da gikk jeg bort til informasjonen og spurte hva som var galt og fikk til svar at det var tekniske problemer . da var det en stemme inni meg som sa vend til bake til din kjære så det gjorde jeg . da jeg satt på toget tilbake ble hodeverken ulidelig sterk men kom meg hjem . etter en stund hjemme var det som om en propp forsvannt fra magen min og jeg begynnte å blø naseblod noe jeg ikke har gjort siden jeg gikk i 1 klasse ... men etter det så var jeg rolig og fin i kroppen å alt var greit ...sjekket med flyplassen om flyet gikk klokka 2200 men nei det var blitt helt innstilt å gikk ikke i det hele tatt .....
håper at dette ikke ble en forlang innlegg men at det kasnje hjelp dere toil å skjønne hva jeg lurer på da dette skremmer meg av og til dette er bare en av mangen tilfeller ...
håper på svar eller hjelp fra noen om hva jeg kan gjøre for å skille følelsene mine og lære og tolke dem rett
klem fra angelen