Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKan noen hjelpe ? hva skjer.....

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

angelen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 11 Apr 2005 01:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: stavanger

Kan noen hjelpe ? hva skjer.....

Innlegg av angelen »

Hei der alle :) , jeg er ny her inne å har et spørsmål eller flere i håp om at noen kansje kan hjelpe .er en jente på 31 år som har hatt noen ekkle eller uforklarlige opplevelser når det gjelder intuisjon ... :?

Dette kan bli et langt innlegg men det må til visst jeg ska klare å forklare dere mitt "problem"..... :wink:

Har opplevd at jeg noen ganger har fått små advarsler inni hodet mitt om ting som ikke stemmer eller at jeg sier ting helt ut fra ingenting for så å oppleve at det skjer noen timer eller dager etter ... :shock:

En episode er den dagen jeg skulle reise fra min kjære og reise med fly , noen dager før begynnte jeg å bli urolig å ganske stressa i kroppen fant ikke ro , jeg lukket øynene for å roe meg ned men da kom det opp et varsel tegn som blinket i rødt med teksten fly på ...tenkte litt på dette men prøvde som sagt å roe meg ned . min kjæreste reagerte på at jeg var urolig å litt vill i blikket å spurte hva som var galt , jeg forklarte ham hva jeg hadde "sett" og at derfor var jeg urolig ....Dagen kom for avreise da vi stod på t-banen for å komme oss ned til flytoget fikk jeg en dundrene hodeverk og ble skikkelig varm og urolig i hele meg .vi kom til toget å da var det så vidt han vill slippe meg av gårde jeg var rett å slett ikke meg selv ,det var skikkelig ekkelt . jeg satte meg på toget å dess nærmere vi kom gardemoen jo mer kraftig ble hodeverken å jeg kokte i hele kroppen og hjerte slo kraftig og fort . jeg sjekket inn og gikk igjennom sikkerhets kontrollen kikket opp på informasjons tavla og oppdaget at mitt fly som skulle gå halv ni var utsatt til avgang klokka 2200 , da gikk jeg bort til informasjonen og spurte hva som var galt og fikk til svar at det var tekniske problemer . da var det en stemme inni meg som sa vend til bake til din kjære så det gjorde jeg . da jeg satt på toget tilbake ble hodeverken ulidelig sterk men kom meg hjem . etter en stund hjemme var det som om en propp forsvannt fra magen min og jeg begynnte å blø naseblod noe jeg ikke har gjort siden jeg gikk i 1 klasse ... men etter det så var jeg rolig og fin i kroppen å alt var greit ...sjekket med flyplassen om flyet gikk klokka 2200 men nei det var blitt helt innstilt å gikk ikke i det hele tatt .....

håper at dette ikke ble en forlang innlegg men at det kasnje hjelp dere toil å skjønne hva jeg lurer på da dette skremmer meg av og til dette er bare en av mangen tilfeller ...

håper på svar eller hjelp fra noen om hva jeg kan gjøre for å skille følelsene mine og lære og tolke dem rett

klem fra angelen :P
Antall ord: 496

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ghostbabes=)
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 11 Feb 2005 21:44
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjemme

Innlegg av ghostbabes=) »

tror egentlig du er synsk jeg.. eller hvis du ikke ser ting før dem skjer så føler du det hvertfall. NOE er det hvertfall. du har fått noen spesielle evner i gave tror nå jeg. selv om det ikke alltid er positive ting du kan se/føle.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
angelen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 11 Apr 2005 01:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: stavanger

Innlegg av angelen »

:D takk for svaret .ja kansje jeg er synsk er det noen som vet hva jeg må gjøre for å videre utvikle evnene mine å lære å skille /lese dem skikkelig .synes dette er utrolig interesannt og spennende jeg :D
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Hei angelen og velkommen!

Nå er jeg ingen ekspert og kan derfor svare ut fra hva jeg selv tror og mener. Ut fra det du forteller, vil jeg kalle det du opplever for et forvarsel. Dette kalles prekognisjon og betyr kort og godt "evnen til å forutsi hva som skal skje".

Når man mottar et forvarslet er det knyttet til noe som skal skje, gjerne noe ubehagelig. Det er ikke uvanlig å motta slike forvarsler, både kroppslig, i bilder og/eller i drømmer etc. Ulempen er at man gjerne ikke mottar "nok" informasjon, om jeg kan si det på den måten, slik at det er først i ettertid man forstår hva forvarslet gjaldt og at det du opplevde faktisk var et forvarsel.

Ut fra det du forteller, så skjedde det ingenting galt annet enn at flyet ble innstilt på grunn av tekniske problemer. Ikke at det ikke er ille nok i seg selv, siden du var ment å reise med det flyet, og man kan bare gjette seg til hva som kunne ha skjedd dersom flyet forlot bakken...Prekognisjon er knyttet til hendelser som faktisk skjer. At du opplevde dette så sterkt kroppslig, gjør at jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en god gammeldags klarsynt og/eller noen andre som har bred kompetanse innen paranoramle fenomener, slik at du kan lære kroppen din og de signaler den sender ut, bedre å kjenne. Skulle du motta et forvarsel som varsler en faktisk ulykke, vil det være nyttig å kunne skille varslene fra hverandre.

Hvorvidt dette er en evne du kan utvikle er jeg usikker på. Noen mennesker opplever slike forvarsler gjennom hele livet, andre bare en gang. Dette kan en klarsynt svare bedre på enn meg. Tror det er viktig at fokuset ditt er på hva du kan gjøre med informasjonen du mottar, fremfor evnen i seg selv... Før du går videre bør du også vurdere om dette er en evne du ønsker å utvikle? Ikke alle forvarsler er like gode og det kan være en påkjenning og motta et varsel på om ulykke uten at man kan gjøre noe for å forhindre det.

Her er en link til norsk parapsykologisk selskap og mer informasjon om prekognisjon; http://home.c2i.net/parapsykologi/faq's_objektive.html

Ønsker deg lykke til!
Antall ord: 389
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
angelen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 11 Apr 2005 01:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: stavanger

Innlegg av angelen »

:) hei der tusen takk for svaret du ga meg ,Dette er bare en av flere hendelser og grunnen til at jeg fortalte om den er at det er den sterkeste oppleveslen jeg har hatt ..Har oxo opplevd ånder og gjenferd og blir skjelven å urolig i kroppen når jeg merker der er noe i lufta ....

Men tusen takk igjenn for et godt svar ;)
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

angelen skrev::) hei der tusen takk for svaret du ga meg ,Dette er bare en av flere hendelser og grunnen til at jeg fortalte om den er at det er den sterkeste oppleveslen jeg har hatt ..Har oxo opplevd ånder og gjenferd og blir skjelven å urolig i kroppen når jeg merker der er noe i lufta ....

Men tusen takk igjenn for et godt svar ;)
Hei igjen og takk for ros!

Siden dette var en av mange opplevelser og du også har andre opplevelser som er fysisk merkbar, vil jeg råde deg til å ta kontakt med en klarsynt som kan dette. Velg med omhu, ikke alle er like flinke. Selv synes jeg et er et godt tegn når jeg går til en klarsynt som sier at det kan jeg ikke svare på og/eller det vet jeg ikke. Å erkjenne at man ikke vet alt, står det respekt av! Du må selvfølgelig finne din måte å velge på, ut fra hva du tror tjener deg best.

Det er jo ingen tvil om at når du først fanger opp signaler, så oppleves dette sterkt. Vil derfor gjenta nok en gang, at det kan være mye hjelp i å lære seg å skille mellom positivt og negativt, viktig og mindre viktig. Slik vil du også lettere kunne leve med de evnen du har, uten å bli både fysisk og psykisk syk. Det er ikke lenge siden jeg var i kontakt med en dame som søkte råd for forvarslene sine. Selv den minste lille forandring kunne hun kjenne på kroppen, feks når barnebarnet på fem hadde feber. Det sier seg selv at ingen kan leve slik over lengre tid. Kanskje kan også et kurs/seminar være til hjelp?

Sender deg forresten en pm :wink:
Antall ord: 300
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
angelen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 11 Apr 2005 01:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: stavanger

Innlegg av angelen »

Enda en rar opplevelse har jeg opplevd inatt ....
Jeg har en venninne fra nettet som har sterk leddgikt , og inatt har jeg hatt den verste natta noensinne , drømmte om min venninne at hun hadde store smerter ,, samtidig følte jeg smerten hennes å det viser seg det at når jeg spurte henne i dag om hun hadde hatt en fæl natt så var det tilfelle jeg forklarte hvordan jeg hadde hatt det med følelsen av å nesten være lam å at det brannt i kroppen ..... hun ble nesten skremmt for det var akkuratt slik hun hadde hatt det i natt :shock:

Nå begynner jeg å bli litt skremmt av meg selv samtidig som det også er spennende .......
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

dere har helt klart en veldig god kommunikasjon! dere burde prøve tankeoverføring :wink:
Det er synd på vennina de da :cry: kjenner en med leddgikt og han har det ikke godt...
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 18 Apr 2005 21:01
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hønefoss

synsk

Innlegg av kristi »

angelen:
jeg kjenner en som har opplevd slike ting som du beskriver flere ganger, faktisk også med et fly han skulle ta som to-tre år gammel: han slo seg helt vrang da han skulle ta en kort flytur mellom et sted han hadde fløyet flere ganger før, men denne gangen slo han seg helt vrang, slik at familien ikke kom seg på flyet. de byttet avgang til en senere, og da roet han seg plutselig. da de kom hjem, sjekket de ut hva som hadde skjedd med flighten deres og det viste seg at flyet hadde måttet lande med hjulene inne. ingen ble skadet, men det er jo ikke helt det samme å lande uten hjul som med hvis dere skjønner... er heller ikke eneste synske opplevelsen han har hatt.. mange fler.sist var at vi egentlig skulle til thailand i juleferien som var, noe han egentlig hadde veldig lyst til, men da det ble snakk om juleferien ville verken han eller søsteren hans det likevel, så det ble heldighvis ikke noe av!! han og søsteren er heller ikke de eneste i familien som har opplev noe sånt..skulle trodd noen passet på de...helt sprøtt
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links