Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserhvordan trene seg opp til klarsyn?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

kristi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 18 Apr 2005 21:01
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hønefoss

hvordan trene seg opp til klarsyn?

Innlegg av kristi »

har sett at noen her har skrevet at de som er mest åpne for slikt, ofte har lettere for å utvikle klarsyn.. er det noen som har noen formening om det? jeg er åpen på temaet, og skulle virkelig ønske jeg hadde slike evner slik at jeg kunne passe på de rundt meg mer, slik jeg vet noen kan med slike evner... noe slikt ligger i familien min: bestemoren min våknet opp en natt og så en venninne av henne i det venninen døde, moren min opplevde å våkne midt på natten og slå på lyset og så på klokka, plutselig slo lyset seg av, men bare i hennes rom, og det viste seg å være akkurat på det klokkeslettet bestefaren hennes døde. creepy.. eneste jeg har opplevd er litt vanlig telepati, samt en del vardøger...
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Jeg tror fullt og fast på at skal du utvikle klarsyn så må du først stole på deg selv. På dine egne tanker, spesielt på din egen intuisjon.
Jeg tor ikke klarsyn er noe mere spesielt enn nattsyn :)

Tro på den første tanken som faller deg inn, kunnskapen og klarsynet har du i deg.
Antall ord: 56
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

larsrolle skrev:Jeg tor ikke klarsyn er noe mere spesielt enn nattsyn :)
Mener å huske at gulerøtter var bra for nattsynet :lol:
Noen kjerringråd for klarsynt? *flire*
Antall ord: 27
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Noen tips

Innlegg av Octopuzzy »

Begyn å mediter, og begynn å stole på magefølelsen. "Tune" deg inn på situasjoner.

Jeg har gått på kurs for å få riktig teknikker, mange med meg. Men pass deg for å surre deg bort i alle mulige mambo jambo kurs.

Du kan finne bøker også, prøv å finne de som er mer praktiske enn de der forfatteren "tar helt av".

Og ikke vær redd for de meldingene du får, bere ikke begynn å analysere dem, for da tar venstre hjernehalvdel over med en gang og det er din egen fantasi og ønsker som overtar.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariella
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 27 Apr 2005 23:32
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Mariella »

Du kan f.eks sitte veldig avslappet og tankefri(da har du en hjernefrekvens på mellom 14htz og 7htz alpha nivået) da er du kobblet på begge hjernehalvdelene dine.Du kan telle deg ned fra 3 tre ganger til 1 tre ganger det vil hjelpe. Ha troen på deg selv,men ikke prøv for hardt. Be om å få den informasjonen du vil ha. Ta så en gjenstand i hånden din, helst ingen av dine el familiens gjenstander, kanskje fra noen du netopp har møtt el ikke kjenner. og da skal det være mulig for deg å få et bilde,ord el lignende fram i hodet ditt. Dette er sånn debroah borgen(fra fornemmelse fra mord) gjør det. Hun leder et sivaulrtamind kurs i hele norge hvor hun lærer andre å bruke høyre hjernehalvdel og den spirituelle verden. Dette har jeg nylig deltatt på og lært mange teknikker. Veldig viktig å ha troen og ikke gi opp.
For å oppnå best mulig resultat hold deg nede på alpha nivå,få den balansen. Det dagligdagse til folk er over 21htz på beta nivå og da fungerer ik høyre hjernehalvdel og den spirituelle verden dukker da ikke opp. Unngå å hisse deg opp!!!!
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Noen tips

Innlegg av Asbjørn »

Octopuzzy skrev:Og ikke vær redd for de meldingene du får, bere ikke begynn å analysere dem, for da tar venstre hjernehalvdel over med en gang og det er din egen fantasi og ønsker som overtar.
Viktig poeng ; Det ALLER første som kommer inn i tankene er somregel riktig!

For mange år siden ( den gang jeg gikk på videregående skole (veeeldig lenge siden);-) var jeg på fest ilag med flere venner.
Og etter etpar pils fant jeg ut at jeg skulle "spå i fyrstikk"...
( Dette er en av de episodene som sitter spikret) :
Jeg bad ei av jentene der å ta ei fyrstikk, tenne den, og la den brenne sålenge HUN ville. Deretter skulle jeg få den, uten at den datt fra hverandre.

Så sitter jeg der da, og ser på fyrstikka, og snakker om det som faller meg inn. ( Trodde selv det var fantasi der og da).
Og pågrunn av pilsen ( var da som nå billig i drift) så var kansje litt mentale begrensninger borte.
Jeg ble overrasket da jeg ser opp, og jenta sitter der bleik som et laken.
Det viste seg at det jeg hadde sagt stemte altfor godt !
Litt senere på kvelden ville en annen prøve, samme lekse, men da hadde jeg og "slått ihjel" flere pils, og da virka det ikke ... %-)

Senere i livet har jeg jo i perioder sterke signaler, andre perioder er de borte. Og jeg kan ikke styre det...
Men ALLTID den første tanken.
Så høres den litt "dum ut", og jeg vil "fikse" på den, da blir det galt.

Stol på første tanken, ikke alltid den heller stemmer, men begynner du å rote med andre tanker etterpå, så blir det iallfall feil.

Meditasjon er en fin måte å trene "tanketomhet", bruk gjerne musikk som er rolig, og uten tekst. "Føl musikken", og konsentrer deg om den, la tankene følge f.ex. trompeten, på en låt du kjenner godt, det hjelper....

Asbj.
Antall ord: 331

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links