Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserLite problem....

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Gustavo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 23 Jul 2004 01:40
19

Lite problem....

Innlegg av Gustavo »

Jeg har i mange år hvert opptatt av det paranormale og valgte og lese om det før jeg prøvde det ut, kanskje derfor jeg klarer det fortere det jeg prøver på siden jeg vet va jeg skal gjøre, men anyway. Problemet er det at når jeg klarer noe så blir det med det så er det over på og prøve noe nytt. Er veldig sånn som vil kunne det meste. Når jeg prøver en ting jobber jeg med det til jeg klarer det, bare litt holder. Så er det over på neste. Når jeg da kommer tilbake til det jeg drev med for kanskje 3mnd siden, er det glemt og må starte på nytt, så det blir liksom nesten som en evig sirkel av å starte på begynnelsen. Blir sint på meg selv, for føler at jeg kaster bort tiden og evner. Så nå har jeg bestemt meg for og konsentrer meg på en ting, stedet for det å skulle kunne alt. Men mener det at det må jo kunne være en ”kjerne” til å kunne mye. Det er jo snakk i for det meste om energi, og er man god på det å lese, sende og motta energi kan man ikke da utføre mye forskjellige paranormale saker.

Noen som vet noe om dette…..?
:roll:
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Lite problem....

Innlegg av Asbjørn »

Gustavo skrev:Jeg har i mange år hvert opptatt av det paranormale og valgte og lese om det før jeg prøvde det ut, kanskje derfor jeg klarer det fortere det jeg prøver på siden jeg vet va jeg skal gjøre, men anyway. Problemet er det at når jeg klarer noe så blir det med det så er det over på og prøve noe nytt. Er veldig sånn som vil kunne det meste. Når jeg prøver en ting jobber jeg med det til jeg klarer det, bare litt holder. Så er det over på neste. Når jeg da kommer tilbake til det jeg drev med for kanskje 3mnd siden, er det glemt og må starte på nytt, så det blir liksom nesten som en evig sirkel av å starte på begynnelsen. Blir sint på meg selv, for føler at jeg kaster bort tiden og evner. Så nå har jeg bestemt meg for og konsentrer meg på en ting, stedet for det å skulle kunne alt. Men mener det at det må jo kunne være en ”kjerne” til å kunne mye. Det er jo snakk i for det meste om energi, og er man god på det å lese, sende og motta energi kan man ikke da utføre mye forskjellige paranormale saker.

Noen som vet noe om dette…..?
:roll:
Tja, ikke lett å gi noe super-råd, men skal gi deg etpar hint:

INGEN kan alt innenfor det paranormale !
Det er fordi dette "fagfeltet" inneholder SÅ mange undergrupper, og varianter, trosretninger, med videre at det er umulig for ett menneske å kunne alt.

Det man må gjøre, er å finne ut hva som gir GJENKLANG hos en selv, hva er det som "jeg trigger på"....

Det er som innenfor sport:
NESTEN All sport går ut på fysisk utfoldelse.
Dykking, Fallskjermhopping, fotball, tennis, svømming, sykling, rally, for å nevne noen.
Du kan ikke bli proff på alt !

Jeg vet ikke egentelig hva jeg skal anbefale for deg, heller at du følger med her på Paranormal.no og leser om det ene og det andre.
Etterhvert vil de tingene som "ligger i di gate" begynne å skille seg ut.
Spør og dine hjelpere om hva du skal konsentrere deg om !
JA! SPØR DE : " Mine hjelpere ; Hjelp meg å finne ut HVA jeg skal konsentrere meg om ! "
( Dersom dine omgivelser ( familie etc) kansje ikke har denne interessen, så ikke spør høyt når de er i nærheten ;-) ( Ikke nødvendig å provosere dem til å tro du er gal! De vet jo ikke bedre ;-))
Finn deg en rolig plass, og spør (halv)høyt. )
Og du vil få svar i form av små hint, ledetråder, drømmer, noe folk sier, osv. Vær våken på at du skal få slike hint, men at du ikke vet helt hvor de kommer. ( Tv / Radio kan og være kanalen hjelperene bruker).
Og når du får hint , så si takk ti hjelperene dine ! Det setter de pris på !

Lykke til !
Asbjørn.
Antall ord: 509

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Jeg har i mange år hvert opptatt av det paranormale og valgte og lese om det før jeg prøvde det ut, kanskje derfor jeg klarer det fortere det jeg prøver på siden jeg vet va jeg skal gjøre, men anyway. Problemet er det at når jeg klarer noe så blir det med det så er det over på og prøve noe nytt. Er veldig sånn som vil kunne det meste. Når jeg prøver en ting jobber jeg med det til jeg klarer det, bare litt holder. Så er det over på neste. Når jeg da kommer tilbake til det jeg drev med for kanskje 3mnd siden, er det glemt og må starte på nytt, så det blir liksom nesten som en evig sirkel av å starte på begynnelsen. Blir sint på meg selv, for føler at jeg kaster bort tiden og evner. Så nå har jeg bestemt meg for og konsentrer meg på en ting, stedet for det å skulle kunne alt. Men mener det at det må jo kunne være en ”kjerne” til å kunne mye. Det er jo snakk i for det meste om energi, og er man god på det å lese, sende og motta energi kan man ikke da utføre mye forskjellige paranormale saker.

Noen som vet noe om dette…..?
Har tenkt det samme som deg faktisk:) Jeg vil gjerne kunne alt, og alt veldig godt. Men som Asbjørn sier, så blir det nesten som sport. Man må trene mye for å bli god i en sportsgren. MEN det finnes mange kjempeflinke 10- kjempere da. Slik er det jeg vil bli. Best i 10 kamp ;)
Antall ord: 278
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links