Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengleretter at jeg begynte med kontakting av..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

etter at jeg begynte med kontakting av..

Innlegg av shocola. »

etter at jeg begynte med kontakting av hjelpere,så har det lissom,ja jeg ska komme te poenget..

i natt våknet jeg av at mobilen(som hang i en leding over meg;festet i køya)snurret rundt,og lagde lyd av knissende ledning..
det var litt sånn skremmende i å med at det var midt på natta...vet det høres tullete ut,men jg tror,eller jg VET ikke hva jeg skal tro,men det va ikke normalt,eller?
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Faktisk så lager kroppen selv veldig mye bevegelse når du ligger stille. En gang jeg lå på ett hotell, så måtte jeg legge meg på gulvet, grunnen til dette var at pulsen min fikk senga til å knirke no JÆ...G. Kan nok ha en naturlig årsak og forklaring det der skal du se :)
Antall ord: 55
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

ja,men jg våkna,og så så jeg opp,og da så jg mobilen snurre i en voldsom fart..! :shock:
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Da hadde du kanskje rørt deg VELDIG mye før du våknet da!?? :roll:

Man trenger ikke hele tiden se etter ting som "kanskje" kan tilskrives paranormal aktivitet. NOE har sin naturlige forklaring. Om en melkekartong detter ut av kjøleskapet idet jeg åpner døren (kanskje litt hardt), så er ikke det første jeg tenker på, at det kan være en ånd eller hjelper der inne som dyttet den ut ;)
Antall ord: 74
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

Jan-Olav skrev:Da hadde du kanskje rørt deg VELDIG mye før du våknet da!?? :roll:

Man trenger ikke hele tiden se etter ting som "kanskje" kan tilskrives paranormal aktivitet. NOE har sin naturlige forklaring. Om en melkekartong detter ut av kjøleskapet idet jeg åpner døren (kanskje litt hardt), så er ikke det første jeg tenker på, at det kan være en ånd eller hjelper der inne som dyttet den ut ;)
nei jg veit det da :oops: men jg lå helt rolig på ryggen lissom... har ett instikt vøtt :wink:
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: etter at jeg begynte med kontakting av..

Innlegg av Asbjørn »

shocola skrev:etter at jeg begynte med kontakting av hjelpere,så har det lissom,ja jeg ska komme te poenget..

i natt våknet jeg av at mobilen(som hang i en leding over meg;festet i køya)snurret rundt,og lagde lyd av knissende ledning..
det var litt sånn skremmende i å med at det var midt på natta...vet det høres tullete ut,men jg tror,eller jg VET ikke hva jeg skal tro,men det va ikke normalt,eller?
Teoretisk svar:
Dersom ledningen var snurret opp på forhånd, noe a la en knute, så kan den ha "glidd" opp, og mobilen begynt å bevege seg.
Og du som venta på ett "tegn", var mer var, reagerte på lyden, og våkna...

Siden jeg ikke vet hvilke måte den hang på, så er det og umulig å gi et godt svar, men enig med Jan Olav at det sannsynligvis er en fornuftig forklaring.

Hvis det ikke var en Nokia Snurromatic med innebygd vibrator som danser når det kommer en SMS....

Men; Aldri si aldri, ting skjer jo rundt omkring ! Ellers hadde vi ikke hatt Paranormal.no !

HVIS det er hjelperene dine som har vært på ferde, så kan du vente deg flere tegn! De og LESER hva jeg har skrevet her ( han tullingen, sier de Bilde ) og
reagerer på det. De må jo se hva du leser for å følge opp!
( såsant det ikke er av "privat" karakter, da, de er snille slik ! )


Asbjørn
Antall ord: 251

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Re: etter at jeg begynte med kontakting av..

Innlegg av shocola. »

a.aa - A.Aamot skrev:
shocola skrev:etter at jeg begynte med kontakting av hjelpere,så har det lissom,ja jeg ska komme te poenget..

i natt våknet jeg av at mobilen(som hang i en leding over meg;festet i køya)snurret rundt,og lagde lyd av knissende ledning..
det var litt sånn skremmende i å med at det var midt på natta...vet det høres tullete ut,men jg tror,eller jg VET ikke hva jeg skal tro,men det va ikke normalt,eller?
Teoretisk svar:
Dersom ledningen var snurret opp på forhånd, noe a la en knute, så kan den ha "glidd" opp, og mobilen begynt å bevege seg.
Og du som venta på ett "tegn", var mer var, reagerte på lyden, og våkna...

Siden jeg ikke vet hvilke måte den hang på, så er det og umulig å gi et godt svar, men enig med Jan Olav at det sannsynligvis er en fornuftig forklaring.

Hvis det ikke var en Nokia Snurromatic med innebygd vibrator som danser når det kommer en SMS....

Men; Aldri si aldri, ting skjer jo rundt omkring ! Ellers hadde vi ikke hatt Paranormal.no !

HVIS det er hjelperene dine som har vært på ferde, så kan du vente deg flere tegn! De og LESER hva jeg har skrevet her ( han tullingen, sier de Bilde ) og
reagerer på det. De må jo se hva du leser for å følge opp!
( såsant det ikke er av "privat" karakter, da, de er snille slik ! )


Asbjørn

har en ericson t630...ledningen var ikke knyti opp den var festet te en planke... :) ... forndrer det en menin :oops: g?
Antall ord: 276

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: etter at jeg begynte med kontakting av..

Innlegg av Asbjørn »

shocola skrev:har en ericson t630...ledningen var ikke knyti opp den var festet te en planke... :) ... forndrer det en mening :oops: ?
Hehe, Nokia var bare ett eksempel.

Både Jan-Olav(tror jeg) og jeg kom med etpar forslag på mulige naturlige årsaker!
Og jeg var kansje litt "morsom"...

Men uansett hva det var ; Hva tror DU ?

At hjelperene kan gjøre slike "pek" ? Ja, det tror jeg og.
Men litt pussig at de valgte et tidspunkt når du sov !
Men jeg kjenner jo ikke DINE hjelpere, tror jeg, og vet ikke hva de kan finne på ...
Kansje de gjorde dette for å få deg til å reagere på det ?

Poenget er at noe var det som forårsaket dette, og dersom en ikke finner en "naturlig" forklaring, så var det noe annet.

Forsøk ALLTID å finne en fornuftig forklaring, og finner du ikke det, DA kan man begynne å lure på om... ;-)
Grunnen til det, er at det er lett å la seg lure, og ingen blir lurt som de som lurer seg selv.
"JODA, DE VAR HER, DET VAR JO DE SOM SLO PÅ LYSET - Påstod jeg,
da lo dama... Hu hadde bytta sikring..."
Asbjørn
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Enig med deg Asbjørn. Det skal være sagt at jeg er ikke den som er mest skeptisk her inne. Men jeg prøver som Asbjørn sier, å finne ut om ting kan ha en naturlig forklaring FØRST, om det ikke finnes en sådan, DA kan man begynne å lure...
Antall ord: 52
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lunamoon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 03 Jun 2005 09:03
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bergen

Innlegg av lunamoon »

har veldig lyst å komentere dette !shocola stol på dine instingter .du har nok rett i det du sier ! :o hjelperne våre er rundt oss hele tiden .du kan gjerne begynne forsiktig med pendel...kansje du får et svar ! :wink:
Antall ord: 39
tetrinen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links