Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenMulig å snakke med dyr via tanker?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
pinksolution
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 09 Aug 2005 21:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nesodden

Innlegg av pinksolution »

Det er i alle fall mulig med hester, har jeg hørt. Ei dame jeg kjente til før hadde ei hest som var blitt mishandla og sånt (Derfor navnet Handle With Care :)), og hu fortalte at når hesten tenkte på henne eller omvendt, så merket hu det og hesten også.

Hun følte også hva hesten gjorde når hun ikke var der. Er litt skummelt, men også veldig spennende! Så ja, jeg mener det er mulig å kommunisere med dyr! :)
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

:D Joda,tydelig at det går!Hadde en lang samtale både i tanker og ord med ene katten min igår.Er redd han skal dø,blitt så fryktelig tynn på kort tid.(Den andre er så fet at det holder) Har brukt tid på lett truing,tvangsforing etc....Igår tok jeg ham på fanget og fortalte at jeg ikke er klar for å miste ham enda.Men OM han rett og slett er sliten,gammel og klar selv er det greit at han drar.
Han så på meg hele tiden uten å blunke.Så slapp og trist.
Hatt ham til veterinær mange ganger,han er "evig baby",veldig sårbar i fht til den andre.(HAN tror han er Konge,flytter seg ikke for 5 øre,man må gå rundt ham....) Idag drakk han vann og kattemelk...Øynene er klarere og han maler.Er rimelig sikker på at han forstod! :D
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links