](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
bortsett fra det andre forteller som har hendt de etterpå... og dert er litt.. man ska ikke leke med det,>Wiz skrev:Det er ikke bevist at det har skjedd noe farlig pga ouija
Hide post links |
nei det er sant...mn når dt gjelder slekt,pleier jg å stole på dt>Wiz skrev:Man skal ikke stole på slike historier blindt.
Hide post links |
ja,dt er klart.mn hvorfor skulle de ikke leve?var ikke snakk om død her?>Wiz skrev:Ja, men de lever siden de kunne fortelle deg!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Klok beslutning, synes jeg. Det er nok mange som føler som du men som viker for press fra kamerater, og så skremmer man hverandre halvt ihjel på grunn av uforstand. Bedre å la være eller eventuellt vente til man forstår mere hva det handler om og føler at man har en god grunn til å prøve eller i det minste mener at man skulle kunne lære noe nyttig av det.CottonEyeJoe. skrev:Jeg har aldri prøvd ouija før. Men tør ikke heller. Med mindre jeg har med meg personer som er kyndige på feltet. Man skal ikke bare leke med sånne krefter mener jeg.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
helt enig me deg cotton eye joe. jg vil ikke prøve ouija uten at en proff er med.. mn dt frister...CottonEyeJoe. skrev:Kunne jo forsåvidt vært veldig intresant og prøvd. Men som tidligere sagt, vil jeg ha med meg noen som er kyndige på området hvis det skulle være aktuelt.
Hide post links |
Hide post links |